както и да е, минала е от тук от там тоя оня вече е без значение ..., колата ще се направи веднъж за винаги както трябва !!
ще си купиш нови ремонтни бутала - Нови Нови кабели , бубини , семеринги , съедините , турбина , спирачни апарати , амортесиори и пружини , колектор , генерация , бензинова помпа , инжектори , бензинов регулатор ( НОВИ ) и .....това е както трябва - за целта ти трябват 7000 лева приблизително - за части
или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8Т
брат се едно аз тия пари ги бера по дарветата тай ги говориш 4000 5000 хиляди.. ако беше тай лесно ) ами колата ще си я направя . пък каквото трябва ще се купува и ще се сменя и този път няма да има компромиси !!
или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8Т
брат се едно аз тия пари ги бера по дарветата тай ги говориш 4000 5000 хиляди.. ако беше тай лесно ) ами колата ще си я направя . пък каквото трябва ще се купува и ще се сменя и този път няма да има компромиси !!
Роска - това е направена както трябва кола , сам знаеш това че се правите компромиси заради липса на пари е нормално и никой не обвинявам че го прави все пак живеем в България да го е*атака че стягай се и мисли като правиш казал съм ти бедна смес = салата едно афр е една кофа пари , ама и един мотор е пак толкова аз съм този лудия дето е направил кола както трябва , но
или 7 000 лв. за тия части, или си продай колата за 1 000 лв. добави към тях още 4 000 лв. и си вземи ....примерно А3 1,8Т
брат се едно аз тия пари ги бера по дарветата тай ги говориш 4000 5000 хиляди.. ако беше тай лесно ) ами колата ще си я направя . пък каквото трябва ще се купува и ще се сменя и този път няма да има компромиси !!
Роска - това е направена както трябва кола , сам знаеш това че се правите компромиси заради липса на пари е нормално и никой не обвинявам че го прави все пак живеем в България да го е*атака че стягай се и мисли като правиш казал съм ти бедна смес = салата едно афр е една кофа пари , ама и един мотор е пак толкова аз съм този лудия дето е направил кола както трябва , но
знам брат ..., тоя път се стягам и ще стане има надежди в мрака само трябва малко време ...
Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.
Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.
много мъдро казано и аз така мисля да нарпавя и като ми се отвори шанса тогаава да погледна към гаража
МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :D
МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :D
да е знам ..., просто колата смени няколко собтсвени от тогава .. и всеки е правил кви ли не неща и общо взето нещата се случват ся най верояно ще взема цял блок с бутала сигменти цялото долнище от колегата алекси1209 и нагоре да се нареди кат свят и после веднага да се настрой ид а се кара на някво прилично налягане ..а колата с какъв софтуер е ?
МомчетаМисля че изобщо не сте слушали какво ви говорих като идвах във сервиза където правите пунтото и колите.Значи да пообясня някои неща.При мене колата имаше косури като всяка кола правена не със чувала с парите.Но колата вървеше доста прилично за това което аз като пари и двамата Тунингари които са работили по нея като работа.Колата не била повече от 260 коня на мотора наи доброто и време е 13,80 на 400 м. на божурище.Колата имаше и нови стари части монтирани по нея както писах имаше косури но си вървеше добре за град велико търново.Казах ви че от като не е моя колата само е срано по нея срано яко.Казах ви да не карате с друг бензин освен със шел реисинг и за маслото ви посъветвах но нали не разбирам както писа Джак :D В монстър по колата бяха направени подобрения и резултата беше доста добър с венци сме давали газ 4 часа на 1,8-2,0 бара и преди това е давано газ много и след това-както и да е.Счупването не е от работата в монстър а от пишман карачи във търново :D Не искам да обиждам никого но се подразних от някои постове в темата.Тои единия тунингар добре ви е насолил :D
да е знам ..., просто колата смени няколко собтсвени от тогава .. и всеки е правил кви ли не неща и общо взето нещата се случват ся най верояно ще взема цял блок с бутала сигменти цялото долнище от колегата алекси1209 и нагоре да се нареди кат свят и после веднага да се настрой ид а се кара на някво прилично налягане ..а колата с какъв софтуер е ?
Знам какво ти е,и аз бях така преди.Всичко в нея слагах и никаква благодарност, вечно проблеми създава тоя модел.И затова промених стратегията,вече не и се втилясвам толкова.Момци, даваме по 2 заплати на месец за тея каруци,съвета ми е живейте си живота и не се връзвайте толкова на една купчина желязо.
има много удоволствия хивота , виско е върпос на вкус на мене като кипне шапката и си искарам колата кача си адреналина и всичко е 6 , иначе какво да пребия децата та да ми мине
екуто е памвано от венци,пловдив,меднес моторспорт.виж братле караи само със шел реисинг,отвори паипър кам виж втория вал за пунто гт зацепете го по написаното там още веднъж,помпата щом свири я смени-може дебита и да е намалял,аз съм я карал поне 40 000 км,вебера горивния клапан съм го купувал нов,почисване на инжекторите не е лошо,гарнитура метална но хубава-за разреждане на мотора,картената вентилация а сложи по заводския начин на макуча след дебитомера,и Буст повече от 1,5 макс Неможе раждвижно колело за разпределителния вал и дино
И друго при толкова ровене след мене по колата и осиране вече не се знае нищо за екуто затова и трябва дино за сглобения ново мотор Във Варна.като бях там и на маистора и на тебе ви казах да вземе от колата турбото,екуто,кабелите за свещите,бенз.регулатор,инжекторите,раз.вал,бензино вата помпа,кулера,аспусите,тръбите за въздух и да ги премеситите на друга кола щото са и осрали блока на бившата,вярно че не познах че турбината е счупена но пък и аз съм човека и не ми се вярваше чак какива лаина,както ида е,акъл не ти давам но във търново трудно ще попаднеш на разбираш и точен човек да сглоби тая кола щото им липсва опит за тунинг коли на всички маистори,бензиновия клапан трябва да е на 3.6 бара без вакум и на 3.1 с вакум , така натам.Или я продаваи тая кола и се отърваи сега или ще се дават пари постояно-няма вариант всичко което му се дава газ се троши това изисква финанси а и бензина е бая скъп особено високо октановияСложете дизелов воден радиатор от пунто с две перки ако се събере мисля че ще стане по памет ако не с една.на първото ти пунто сте имали проблем с тока защото като завърти перката за охлаждане и тока на бензиновата помпа намалява затова и помпата беше с постоянен ток,не е лошо да има нещо да изолира горещия въздух лятото които перката духа при включване към филтара и дебитомера.друг вариант е да смените от 2,0 турбо купе друго няма да влезе изобщо братле помисли имали смисъл от цялото заване на пари в колата
Коментар