Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    става и от друго пунто с малко преправяне на стойката за помпата или по точно са малко изрязване на пласмасарии вътре
    Power Under Pressure

    Коментар


      е щом става от друго пунто аз имам утре ще ги извадя двете и ще дерзая пфф ще се гръмна вече с тая кола...дали е най счупената кола на света незнам само нерви а да ви питам това за спирачките възможно ли е ако примерно накладките са за смяна както са задните предните не ги знам на какво дередже са да неможе да напомпи педала смисал да седи по мек ?
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        Не е проблема в накладките виш за течове в цилиндърчетата Споконо и моята я счупих ама сам моето беше по счупено
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          Не е проблема в накладките виш за течове в цилиндърчетата Споконо и моята я счупих ама сам моето беше по счупено
          ами аз ги огледах по принцип ама нямаше никаде течове освен те от маркучетата там от друго място могат лида текат .. смисал че беше сухо там..
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            ми може и помпата да е зле , принципно имай в предвид че ментета много
            Power Under Pressure

            Коментар


              Колега не прави грешката да даваш пари за тая куруба на помпата.При смяната на горивния филтър без да искам дръпнах един от маркучите който идва от там и се отчупи крачето за изходния бензин ама се се строши едвам извадих от маркуча парчето с едни пинсети и го залепих и до де днешен съм минал 6000 7000 хиляди на ръчка на леко каране на ръчни и нямам ядове
              PUNTO GT LOVER
              http://muscle-damage.com/

              Коментар


                Един познат счупи едната тръбичка докато сваляше маркуча.Пича разпроби малко около дупката на тръбичката,само на широчина а не на дълбочина.И после сложи една медна тръбичка и я залепи с некво лепило от това дето се смесват от две тубички.

                Коментар


                  значи смених само горната част на корпуса на помпата и легна и заспа всичко точно и няма проблем без да режа да преправям и темподобни понастъпах го 1 2 пати но има разни работи който трябва да погледа да съм сигурен че всичко е наред
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    И лепих и разпробивах но с спортна помпа няма начин , все сълзеше добре си напраил че си го сменил
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      И лепих и разпробивах но с спортна помпа няма начин , все сълзеше добре си напраил че си го сменил
                      брат някой преди мен го беше вече правил този номер само взех горната част от корпуса и плъг анд плау :P ся по ми харесва как се ряпааа но има разни работи някви скърцания отзад се чуват като пускам саеднителя се едно багажника не е затворен ..., трябва да проверя от де иде цялата раута
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        роска действай по джантите че му се губи фацата :D иначе пръсва :D
                        Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                        Коментар


                          uBoy написа:
                          роска действай по джантите че му се губи фацата :D иначе пръсва :D
                          ще потърпи още малко то .., неа де да оди
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            хах нали знаете покрай ГТ-тата не е скучно ся се появи една аномалия ... , значи неска тръгнах да си слагам музиката в колата да навържя жиците и навързах ги сложих сд то обаче беше изгорял бушона на запалката смених го ... и централното почна да се заключва отключва кат лудо ... 5 6 пати и спря ок..след това цъкам да заключи и отключи централното релето цъка и не отключва ??? махам бушона и си отключва и заключва без проблем . ? някой може ли да ме насочи ква ли ще да е тая щуротия ??
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              хах нали знаете покрай ГТ-тата не е скучно ся се появи една аномалия ... , значи неска тръгнах да си слагам музиката в колата да навържя жиците и навързах ги сложих сд то обаче беше изгорял бушона на запалката смених го ... и централното почна да се заключва отключва кат лудо ... 5 6 пати и спря ок..след това цъкам да заключи и отключи централното релето цъка и не отключва ??? махам бушона и си отключва и заключва без проблем . ? някой може ли да ме насочи ква ли ще да е тая щуротия ??
                              ми объркал си жиците на музиката
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                s00rry написа:
                                хах нали знаете покрай ГТ-тата не е скучно ся се появи една аномалия ... , значи неска тръгнах да си слагам музиката в колата да навържя жиците и навързах ги сложих сд то обаче беше изгорял бушона на запалката смених го ... и централното почна да се заключва отключва кат лудо ... 5 6 пати и спря ок..след това цъкам да заключи и отключи централното релето цъка и не отключва ??? махам бушона и си отключва и заключва без проблем . ? някой може ли да ме насочи ква ли ще да е тая щуротия ??
                                ми объркал си жиците на музиката
                                брат няма как да обаркам 2 жици едната е червена другата е черна ... + и - елементарно е и на другите 8 кабела връзваш колоните
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X