Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за събота ли го гласиш ?
    Пунтак 1.1 с лека измама под капака

    Коментар


      не брат..., глася да го наредя запаля и да го подкарам .. иначе имам да сменям преден прозорец .. да минавам кат .. и да правя гражданска.. до края на месеца вече трябва да е на 100 % редовно .., ама за ся да заапали.. утре ще го разглабям пак да сменя гарнитурата на колекторите че хич не ми харесва старата и вземах нова друга .., и сглабям и нашивам радиатора и ще въртим да видим кво стаа ето и джантите който ще слагам тук са след пясъкоструика тряя им малко подготовка и боя
      Прикачени файлове
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        Джантите са добри колко им е междуболтовото 4x100 или 4x98 ? Черни ли мислиш да ги правиш ?
        I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

        Коментар


          lakaicho написа:
          Джантите са добри колко им е междуболтовото 4x100 или 4x98 ? Черни ли мислиш да ги правиш ?
          ами зарибяват ме да са никел... ама много търкане ме чака.. и най верочтно лъчите отвътре ще са бели а навсякаде др ще е черно ... или незнам ама мисля че така ще е добре 4по 100 са ..,само едни втулки трябва да им бодна
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            днеска наредихме ..., запалихме ама резултата не беше желания .., колата работи на 3 цилиндъра тече от банджотоболта масло от маркуча кадето се завива за ухото защото не пасваше неможеше да се завие за блока и аз го отвъртял леко сигутно с 1/3 оборот за да пасне на блока да може да се завие ..,а на клипа кулера не е закачен и няма генерация а възможно ли е от това че няма кулер да губи оборотите .., после прегледах свещите кабелите добре са набити .. бензин има малко над границата кадето светва лампата ... и неще да изчисти да заработи както трябва ? към края се изчиства след това я закарахме и я дигнахме на подемника да видим какво става с това масло след като я смъкнахме припали ама на 2 цилиндъра и до там .. и като запали почва да фарля мн масло от тоя болт чак на капки http://tinypic.com/player.php?v=t9w8yu&s=7
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              s00rry написа:
              днеска наредихме ..., запалихме ама резултата не беше желания .., колата работи на 3 цилиндъра тече от банджотоболта масло от маркуча кадето се завива за ухото защото не пасваше неможеше да се завие за блока и аз го отвъртял леко сигутно с 1/3 оборот за да пасне на блока да може да се завие ..,а на клипа кулера не е закачен и няма генерация а възможно ли е от това че няма кулер да губи оборотите .., после прегледах свещите кабелите добре са набити .. бензин има малко над границата кадето светва лампата ... и неще да изчисти да заработи както трябва ? към края се изчиства след това я закарахме и я дигнахме на подемника да видим какво става с това масло след като я смъкнахме припали ама на 2 цилиндъра и до там .. и като запали почва да фарля мн масло от тоя болт чак на капки http://tinypic.com/player.php?v=t9w8yu&s=7
              Колега когато на мен ми гръмна едни турбо път колата едва едва палеше и не можеше да мръдне и само да изключиш от скорост и гаснеше смених маркуча и замръка
              PUNTO GT LOVER
              http://muscle-damage.com/

              Коментар


                ето и една снимка на проблема ... точно от там тече и доста силно
                Прикачени файлове
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  според мене си притиснал маркуча и си му ебал мамата
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    ако го беше зглобил в неделя щеше да отидеш на трабант феста
                    не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате

                    Коментар


                      сега се сетих че ако милиш че има дължина могат само накрайника да сменят и ще е 6 ама знам тука в софия къде се правят , потърси в търново ако не намериш го пращай с еконта
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        сега се сетих че ако милиш че има дължина могат само накрайника да сменят и ще е 6 ама знам тука в софия къде се правят , потърси в търново ако не намериш го пращай с еконта
                        първо ..ще видя имам тръбичката на маслото от старата турбина дали ще стане... само ме приснява че в единия край от към турбото е бая голям банджо болта или рестриктора май е 1.2 мм а тоя стария моя е които е в момента е 0.8 ? дали ще го барка .., ако не ще правим този стария
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          s00rry написа:
                          WhitePower написа:
                          сега се сетих че ако милиш че има дължина могат само накрайника да сменят и ще е 6 ама знам тука в софия къде се правят , потърси в търново ако не намериш го пращай с еконта
                          първо ..ще видя имам тръбичката на маслото от старата турбина дали ще стане... само ме приснява че в единия край от към турбото е бая голям банджо болта или рестриктора май е 1.2 мм а тоя стария моя е които е в момента е 0.8 ? дали ще го барка .., ако не ще правим този стария
                          да бърка го едната е лагерница , другата фтулкова , рестрикторите са различнитози е 1.2 за да се кара с люман и зимата
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            s00rry написа:
                            WhitePower написа:
                            сега се сетих че ако милиш че има дължина могат само накрайника да сменят и ще е 6 ама знам тука в софия къде се правят , потърси в търново ако не намериш го пращай с еконта
                            първо ..ще видя имам тръбичката на маслото от старата турбина дали ще стане... само ме приснява че в единия край от към турбото е бая голям банджо болта или рестриктора май е 1.2 мм а тоя стария моя е които е в момента е 0.8 ? дали ще го барка .., ако не ще правим този стария
                            да бърка го едната е лагерница , другата фтулкова , рестрикторите са различнитози е 1.2 за да се кара с люман и зимата
                            и аз така си помислих.. ами значи утре ще огледам как са нещата по подробно и ще отида да ми щракнат някаде едно ново ухо и да стрелям
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              днес свалих маркуча и се отказа сцещен точно от усукване и тече от там тежко .. и аз имам от старата турбина метална трабичка която е на 90% сащата само трябва малко да се преправи ама много трудно завих я за турбината и стигна до блока ама трябва да се дръпне с 1 см назад да запсне на блока на дупката и сме готови !! ама нямаше време
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                днес събрах колата с всичките и работи и я запалих малко драми имаше докато стане .. имаше скъсани гумичка на дюзата ота там изпуска бензин беше се одавила ендо друго но я запалих .., нещо взе да капе отдолу майче масло от някаде направи две капки утре ще огледам отдолъ кво се случва... , утре остава да сложа генерацията фаровете да преправя кутията и спирачките да оправя и съм готов да стрелям ето един клип как работи колата http://tinypic.com/player.php?v=28ho8w4&s=7
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X