Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колеги , здравейте отново ... днес идва на оглед момчето което е правило тази кола някога и каза че турбината не е счупена каза че е в това състояние от както я е сложил на колата и така е била до сега.., каза чв са слагали някакъв маслен рестриктор и че може там нещо той да се е прецакал и от там да вкарва масло или нещо такова каза незнам точно смисъл и преди пускала по малко масло в студената част защото ходело до там много масло и сложили някакъв маслен рестриктор и вика че тая турбина ако се счупи няма да върти изобщо .., според него имало проблем в главата можело да е сцепена или да има някой счупено бутало .. а тия бутала са сменяни преди не повече от 2000 км с нови от италия със сигментите доколкото знам.. , какво да правя вече ?? някви идей да имате да свалим турбината и да видим тоя рестриктор ли ? дайте някой акъл ..
    Прикачени файлове
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      говориш глупости Росене!!! позамисли се малкобе! как може бутало да е счупено при положение че колата си работи нормално и не набива компресията в картера? как може да спукана главата при положение 4е не меши масло със вода или да надува водната система? единствения проблем на колата е че турбото тече като лейка само от студената част! това че перката е била нзазъбена още като я е слагал тази турбина да може само за това му повярвах на пича! но за другите неща дето ми говори (тия дето си ги написал по горе) няма никакъв шанс! като го слушах имах чувството че тоая реч я беше прочел от някъде и беше я наизустил ама през ред

      Коментар


        слушаи джак
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          слушаи джак
          ей ще си тегля въжетата скоро ....
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            s00rry написа:
            WhitePower написа:
            слушаи джак
            ей ще си тегля въжетата скоро ....
            недей бе млад си още неставай роб на една кола!!!пък камоли на жена (ама това е друга тема)...

            Коментар


              ооо ако жената не се разбира с колата , смени едно от 2 те моята жена знае какво е уестгеит , турбина , кулер, блоуофф, самко , бутала , биели , лагери и .......нали ми помагаше за основния ремонт подреждаше ми частите и ги надписваше
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                ооо ако жената не се разбира с колата , смени едно от 2 те моята жена знае какво е уестгеит , турбина , кулер, блоуофф, самко , бутала , биели , лагери и .......нали ми помагаше за основния ремонт подреждаше ми частите и ги надписваше
                браво бе де си я намерил тази жена ? повечето само карат и наливат бензин :D
                Punto Mk2 1.2I Sx

                Коментар


                  Орлине: я да те питам ( не че незнам ама все пак) на турбината има ли някакъв клапан за налягането нам слото? и вазмойно ли е от по високо налягане на маслото да и избиват раните от войната? нали до някаква степен главата и по точно супоста игра е роля за налягането ма слото... та мисалта ми е ако има запушване в във разпределителния вал вазможно ли е това налягане да избива в турбината? и ако от набита семерина с почти мм. на разпределителния вал горе може да промени нещо? нее логично но то други вариянти така като се замисля няма мамкамуууууу...

                  Коментар


                    доколкото знам този редуктор се слага само на лагерните турбини за да намали мазането астрата ми беше с такъв редуктор и затфа е чупила турбини в предишните собственици сложих си нормален щуцер за втyлкова турбина и нямах проблеми ...
                    I Don't Care How They Do It In JAPAN ...

                    Коментар


                      lakaicho написа:
                      доколкото знам този редуктор се слага само на лагерните турбини за да намали мазането астрата ми беше с такъв редуктор и затфа е чупила турбини в предишните собственици сложих си нормален щуцер за втyлкова турбина и нямах проблеми ...
                      да и този предишния собственик до колкото разбрах каза нещо такова че е сложил тоя редуктор за да намали маслото че отивало прекалено много масло а такъв щуцер някаде поотделно дали може да се намери
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        всяка турбина си има Рестриктор за маслото за фтулковите е една - ние каране на 1.2мм , за лагерниците е съвсем друг - и мисля че е 0.8 , но за точните чилса не съм сигурен запушване в разпределителния , би водило до липса на масло горе пи вала , а това се вижда много лесно като махнеш капачката
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          Това е съчмено турбо, поне беше такова преди година и нещо когато колата беше в една авто къща.То си има вграден рестриктор 1.2мм на входа, но се препоръчва и външен рестриктор 0.9мм, но и без него може също.
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            ici написа:
                            Това е съчмено турбо, поне беше такова преди година и нещо когато колата беше в една авто къща.То си има вграден рестриктор 1.2мм на входа, но се препоръчва и външен рестриктор 0.9мм, но и без него може също.
                            да съчмено е още турбото същото е ици ..., а да ви питам как може да смъкнем тоя ресктриктор и да го проверим дали работи или дали е отнего ? или направо да смъкваме цялото турбо ? а на снимката тоя рестриктор това което идва от картера маслото и има едно което е завито с 2 болчета към студената част .. то ли е този рестриктор ?
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              ici написа:
                              Това е съчмено турбо, поне беше такова преди година и нещо когато колата беше в една авто къща.То си има вграден рестриктор 1.2мм на входа, но се препоръчва и външен рестриктор 0.9мм, но и без него може също.
                              да съчмено е още турбото същото е ици ..., а да ви питам как може да смъкнем тоя ресктриктор и да го проверим дали работи или дали е отнего ? или направо да смъкваме цялото турбо ? а на снимката тоя рестриктор това което идва от картера маслото и има едно което е завито с 2 болчета към студената част .. то ли е този рестриктор ?
                              НЕ!

                              Коментар


                                попаднах на някаква оферта ма тая обява и тя една,,,, никво инфо но има поне тел да питаш за какво стававъпрос все пак на тая цена ако е читава е един заместител докато събереш пари някой ден да я смениш с нещо истинскоhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=101&t=198298
                                alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X