Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    JacK`DanielS написа:
    kaci написа:
    При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
    не при пунтото нее така...естествено че ще се изчистят всички турбо пътища + кулера знам какво става ако маслото попадне в цилиндрите
    сега се сетих , прегледай обратното масло на турбината да не е прищипано затапено , запушено това може би е най вероятната причина
    Power Under Pressure

    Коментар


      WhitePower написа:
      JacK`DanielS написа:
      kaci написа:
      При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
      не при пунтото нее така...естествено че ще се изчистят всички турбо пътища + кулера знам какво става ако маслото попадне в цилиндрите
      сега се сетих , прегледай обратното масло на турбината да не е прищипано затапено , запушено това може би е най вероятната причина
      утре ще погледно но мисля че си беше наред но все пак ще проверя! мерси!

      Коментар


        WhitePower написа:
        sa6o_gt написа:
        Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
        И аз те обичам
        Aбе ПРОСТ ти знаеш ли, че това турбо не си знае километрите, и имаш ли идея колата в попредишния си совственик как вървеше. Твойто пунто щеше да ти се стори стоково сравнение с това. И искам да ти кажа, че този спорт си е скъп и ако си с нагласата цял живот да си караш с едно турбо значи по добре не се захващай... никога няма да имаш бърза кола, както и никога не си имал :П)

        Коментар


          няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            sa6o_gt написа:
            WhitePower написа:
            sa6o_gt написа:
            Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
            И аз те обичам
            Aбе ПРОСТ ти знаеш ли, че това турбо не си знае километрите, и имаш ли идея колата в попредишния си совственик как вървеше. Твойто пунто щеше да ти се стори стоково сравнение с това. И искам да ти кажа, че този спорт си е скъп и ако си с нагласата цял живот да си караш с едно турбо значи по добре не се захващай... никога няма да имаш бърза кола, както и никога не си имал :П)
            Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 кой го казва дето се чудеше как да ме догони и дето от страм и клипа не пусна п.с. Факт е че моята кола е на 7000 км , 5000 от тях в състезателен резим и нищо и няма
            Power Under Pressure

            Коментар


              Виш се сега, първо пишеш, че съм те испреварил а после обратното, явно е, че си много зле но както и да е хахахаха факт е, че ти караш кола под 200 коня а аз над 300 такаче си трай хаха

              Коментар


                дай некоя графика да ти видим 200++ конете хахахаа

                Коментар


                  що спамиш в темата на колегата бе а ?модовете пак спят нещо ?!?!Едва ли спим, ние не сме хора без работа все пак!!!Модераторски екип на fiat-bg.org
                  Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                  ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                  Коментар


                    До кога ще се спори безмислено на кой му е по-дълъг...турбо пътя :D Момчето страда сега за колата си,че едва ли ще има възможност да я стегне в предишния и вид.Мисля че е по-добре да му дадем съвет отколкото да излагаме сектата,чиято репутация и без това е доста крехка дори в нашия форум.Росене не се занимавай с никви рециклажи на турбини.Тръгнал си по отдавна отъпкани пътеки които водят до НИКЪДЕ.Събери си някой лев и си купи някоя втулкова Т25ца,мисля че на 1,3 1,4 колата ще върви повече от доволно,а и ти казах нещо за разхода и ...ти знаеш какво

                    Коментар


                      s00rry написа:
                      няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?
                      Първо не може да тече от студената част в генерацията хахаа, Второ няма никви семеринги от които да тече а сегменти и трето Болберинг турбините не подлежът на рециклиране а с Т25 на 1,3 1,4 колата няма да ти хареса как върви

                      Коментар


                        WhitePower написа:
                        не сее счупило , просто пулни кулера с малско май е езбил семеринга на студения охлюв , вурпоса е от какво
                        Я и ти ми кажи каде има семеринги на студения охлюв и разглабял ли си турбина до основи ??? или просто и ти не правиш разлика между семеринг и сегмент ???

                        Коментар


                          kaci написа:
                          sa6o_gt написа:
                          ........ Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
                          На предишната страница може да видиш такава! Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!
                          тези графики от 339 коня и тн. не са с турбо ГТ2560Р искам да си наясно само

                          Коментар


                            ето ви разглобена лагерница http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgиначе ако взимаш пак лагерница или нова или не ,,,моя съвет е правиш си изпускателен колектор и си взимаш от митсу ево турбина аз така направих и съм доста доволенпо евтиния вариант е тд от субару или ако си харесаш някоя т3 ка имам такъв фланец за преминаване от т25 към т3
                            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                            Коментар


                              за съжаление пунтото ще е много лагаво с тези турбини дето изброи

                              Коментар


                                тд от субару сложихме на пежо 106 с 1.6 ,мотор на 0,.8 изкара 200 коня тъй че няма да му е хич лагавасамо че на пежото беше по малкич еквивалент тд04 15г
                                alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X