JacK`DanielS написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
WhitePower написа:JacK`DanielS написа:kaci написа:При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!знам какво става ако маслото попадне в цилиндрите
Коментар
-
WhitePower написа:sa6o_gt написа:Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
Коментар
-
няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
sa6o_gt написа:WhitePower написа:sa6o_gt написа:Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинкакой го казва дето се чудеше как да ме догони и дето от страм и клипа не пусна
п.с. Факт е че моята кола е на 7000 км , 5000 от тях в състезателен резим
и нищо и няма
Power Under Pressure
Коментар
-
До кога ще се спори безмислено на кой му е по-дълъг...турбо пътя :D Момчето страда сега за колата си,че едва ли ще има възможност да я стегне в предишния и вид.Мисля че е по-добре да му дадем съвет отколкото да излагаме сектата,чиято репутация и без това е доста крехка дори в нашия форум.Росене не се занимавай с никви рециклажи на турбини.Тръгнал си по отдавна отъпкани пътеки които водят до НИКЪДЕ.Събери си някой лев и си купи някоя втулкова Т25ца,мисля че на 1,3 1,4 колата ще върви повече от доволно,а и ти казах нещо за разхода и ...ти знаеш какво
Коментар
-
s00rry написа:няма надежди... маркчука не е прештипан... като се разглоби ще се види кво е... ама имаше текло масло от студената част надолу по генерация което ще рече че е сигурно семеринга.. ? интересно ми е кви пари ще излезе рециклажя някой по запознат и да препорача нещо ?а с Т25 на 1,3 1,4 колата няма да ти хареса как върви
Коментар
-
kaci написа:sa6o_gt написа:........ Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
Коментар
-
ето ви разглобена лагерница http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot....jpgиначе ако взимаш пак лагерница или нова или не ,,,моя съвет е правиш си изпускателен колектор и си взимаш от митсу ево турбина аз така направих и съм доста доволенпо евтиния вариант е тд от субару или ако си харесаш някоя т3 ка имам такъв фланец за преминаване от т25 към т3
alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар