1912 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
рядък модел от еволюшън 6рсзаедно с плетен колектор и по големи дюзи и още няколко жокерамодела е td05HRA16g6 10.5Tдоста добре спулва в комбинация с сичко няма лаг а пък е и по голямка вади до 380 390 коня http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6407670_n.jpgalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
-
1912 написа:рядък модел от еволюшън 6рсзаедно с плетен колектор и по големи дюзи и още няколко жокерамодела е td05HRA16g6 10.5Tдоста добре спулва в комбинация с сичко няма лаг а пък е и по голямка вади до 380 390 коня http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6407670_n.jpgГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
баце решение винаги има само пари да имаш тоя път я взех чистак бърсак и нея и колектораче първия път влезнах доооста пара с тая хкс,,,,,можех да сложа нормална Т3ка на чугунения колекторно нямаше да е както преди колатаи реших да го направя като хората тамън и да си подобря и времето на 400мalfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v
Коментар
-
kaci написа:Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!
Коментар
-
biser_as написа:kaci написа:Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!
Коментар
-
s00rry написа:WhitePower написа:не сее счупило , просто пулни кулера с малско май е езбил семеринга на студения охлюв , вурпоса е от каквоPower Under Pressure
Коментар
-
При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
Коментар
-
kaci написа:При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар