Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1912 написа:
    аз се отказах по простата причина че никой не прай лагернициправят се само като се смени централното тяло и ползваш само охлювите а за мойта беше към 1800 кинта.....http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...3_349318_n.jpg
    то туй значи че и мойта ще е на това дередже хмм и сега кво сложи ?
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      рядък модел от еволюшън 6рсзаедно с плетен колектор и по големи дюзи и още няколко жокерамодела е td05HRA16g6 10.5Tдоста добре спулва в комбинация с сичко няма лаг а пък е и по голямка вади до 380 390 коня http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6407670_n.jpg
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        1912 написа:
        рядък модел от еволюшън 6рсзаедно с плетен колектор и по големи дюзи и още няколко жокерамодела е td05HRA16g6 10.5Tдоста добре спулва в комбинация с сичко няма лаг а пък е и по голямка вади до 380 390 коня http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._6407670_n.jpg
        ами пак добре е щом си намерил решение .., ще трябва и аз да го диря...
        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

        Коментар


          баце решение винаги има само пари да имаш тоя път я взех чистак бърсак и нея и колектораче първия път влезнах доооста пара с тая хкс,,,,,можех да сложа нормална Т3ка на чугунения колекторно нямаше да е както преди колатаи реших да го направя като хората тамън и да си подобря и времето на 400м
          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

          Коментар


            kaci написа:
            Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!
            Мен ме кефят самите графики на тва 20ВТ Тва сигурно ли е, че е с Гарет ГТ2560Р, а не некоя доработка или хибрид на Оуен Дивелопмънтс примерно?При тва налягане (като на 20ВТ-то), 2560 наистина има дебит за около тия коне, само дет спора на "тунингистите" тука беше за турбина 2560 на двигател 1,4 8В с технология от 68-ма големия снег Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а хубавите графики дет си дал са на мотор 2000 20В, а е и с къде къде по-хубава глава и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

            Коментар


              момчета темата е в траур!!! дайте едноминутно малчание

              Коментар


                JacK`DanielS написа:
                момчета темата е в траур!!! дайте едноминутно малчание
                При принудителна кома траур няма :D

                Коментар


                  biser_as написа:
                  kaci написа:
                  Не видях никой от вас да коментира въртящ момент който за мен е по важен!
                  Мен ме кефят самите графики на тва 20ВТ Тва сигурно ли е, че е с Гарет ГТ2560Р, а не некоя доработка или хибрид на Оуен Дивелопмънтс примерно?При тва налягане (като на 20ВТ-то), 2560 наистина има дебит за около тия коне, само дет спора на "тунингистите" тука беше за турбина 2560 на двигател 1,4 8В с технология от 68-ма големия снег Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , а хубавите графики дет си дал са на мотор 2000 20В, а е и с къде къде по-хубава глава и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                  А мен ако знаеш как ме кефи цялата кола ама.....Слагам ти графика на "хибридна" 2560 с топла част на .86. На втората графика мотора е с 28RS с което най-вероятно ще екипирам бившия атмосферен мотор.За съжаление си прав за остарялата концепция на Пунто мотора. Това обаче не спира хората с такива коли и опитите им продължават. Тавана все някога ще бъде стигнат!
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    kaci написа:
                    JacK`DanielS написа:
                    момчета темата е в траур!!! дайте едноминутно малчание
                    При принудителна кома траур няма :D
                    хахаха така е ама много чудно стана... небеше пален мотора от близо 3 дедмици и като го запалихме и турбото изригна....

                    Коментар


                      Е какво му се е случило на турбото бре? Съчмено турбо не се чупи току така.Махнахте ли му корпусите да се види, компресор ли се счупи или ?
                      sigpic
                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                      475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube

                      Коментар


                        не сее счупило , просто пулни кулера с малско май е езбил семеринга на студения охлюв , вурпоса е от какво
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          не сее счупило , просто пулни кулера с малско май е езбил семеринга на студения охлюв , вурпоса е от какво
                          да й аз мисля че е това.. неска като я смъкнем ще се види.., а това има ли правене .. или не ?
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            s00rry написа:
                            WhitePower написа:
                            не сее счупило , просто пулни кулера с малско май е езбил семеринга на студения охлюв , вурпоса е от какво
                            да й аз мисля че е това.. неска като я смъкнем ще се види.., а това има ли правене .. или не ?
                            реално има , но си е разглобяване , после пак балансиране демек намерата на българските майстори , което значи краткотраен ефект и една кофа париза мене най добрия вариант е турбина втора ръка но никога не отваряна от колкото правена в Бг
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!

                              Коментар


                                kaci написа:
                                При Пунтото не знам как е, но при петака турбо има един клапан който затваря картерната вентилация щом турбото започне да надува! Когато този клапан не държи, маслото влиза в турбото и от там в кулера който в този случай се оказва маслен резервоар. Преди да палите отново колата обезателно изчистете кулера от маслото, защото иначе ще видите стрелката на оборотомера доста над 7000об/м!
                                не при пунтото нее така...естествено че ще се изчистят всички турбо пътища + кулера знам какво става ако маслото попадне в цилиндрите

                                Коментар

                                Working...
                                X