бе то ако погледнеш в саъта на гаррет моята турбина я няма - Нали?а за това колко време ще искара , ми един сезон я изкара я не , а затова че караме турбините извън карта си много прав , но факр е колата върви
Да разбирам тогава, че тия 300+ коня дет са ги изкарали при 2,2 бар-а са с некво друго турбо, а не с Гарет ГТ2560Р? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 А за вкарването на турбините извън компресорните им карти аз лично знам, че не води до нищо хубaво нито за самото турбо, нито за двигателя
Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
Колега Орлин обича да сменя рязко темата като види, че е казал няква пълна тъпотия. Да на 2560 и дават флоу 310-330 коня но това не значи, че тези коне ще извади на всеки един мотор. Пунто за да извади 300коня освен многото неща които трябват да се променят като глава дросел смукател испускател и тн. му трябва турбинка като ИХИ VF34 която флоува 360 коня, аз лично мисля, че конете които дават да извади гт2560р са много оптимистична цифра. Не съм виждал кола с повече от 270 коня на мотор с такава турбинка
аз се отказах по простата причина че никой не прай лагернициправят се само като се смени централното тяло и ползваш само охлювите а за мойта беше към 1800 кинта.....http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-...3_349318_n.jpg
Коментар