Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    biser_as написа:
    WhitePower написа:
    англичаните вадят по 300 коня с тази турбина на този буст
    Мое ли едно уеко питане с ква турбина вадят англичаните 300 коня и на кво налягане, че ми стана интересно? Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
    GT2560R( незнам коя от 3 те модификации на тази турбина) на 2.2 бара , има го проекта в пунто форума в UK
    Power Under Pressure

    Коментар


      какви са трите модификации ще ме отвориш ли хахахааха ГТ2560Р, за тая турбина говоря аз и тя е една иначе може и да извадят 300 коня със 100 коня азот хахахахаа

      Коментар


        На 2560 ката имаше 3 различни модификации , както и аналог на HKS-Garret - някакво общо производство и турбините се различаваха по това че имаше разлика на коя колко коня и е капацитета
        Power Under Pressure

        Коментар


          HKS 2540, ама тва не е ГТ2560Р а хибрид на HKS

          Коментар


            sa6o_gt написа:
            HKS 2540, ама тва не е ГТ2560Р а хибрид на HKS
            да де ама пишше на кашона ХКС , а вътре прише гарреткоето реално не е ясно гарет ли е или хксмисля че 2530 беше с характеристиките на 2560 но това няма кокво значение не ми се пише с теб вече , няма желание
            Power Under Pressure

            Коментар


              виж я де мойта старата беше хкс 2530една камара пари капацитета и беше 320 коня
              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

              Коментар


                ма и аз не си пиша с теб, просто те уграмотявам хахахаа и ако мога да бъда полезен на колегата

                Коментар


                  1912 написа:
                  виж я де мойта старата беше хкс 2530една камара пари капацитета и беше 320 коня
                  е 2560 е 330
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Ето ви резултат с въпросната турбина (която има два варианта серийно) на 20VT Coupe. Най-високия резултат 339,5к.с. е на 1,65бара. Всичко вътре в мотора е сток! При верния мапер има изненади и според него тази турбина може още малко!
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      GT2560R( незнам коя от 3 те модификации на тази турбина) на 2.2 бара , има го проекта в пунто форума в UK
                      Орлине, (само да не ме разбереш погрешно не се заяждам.....честно), мма според сайт-а на Гарет за ГТ2560Р има 2 модификации, като разликата между 2-те е само в материала на топлата част и на топлата перка на едната (топлия охлив е с високо съдържание на никел и топлата перка е от Инконал), демек компресорната им част е 100% еднаква Ттта като гледам картата на компресора с моите скромни познания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мми е мнооо интересно, тва турбо при 2,2+ бар-а колко време ше изкара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и освен горещ въздух друго кво мое да сътвори при тия налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Наистина таз турбина е способна да даде въздух за 330-ина коня, мма тва е при налягания не повече от 1,5 бар-а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , 2,2 бар-а като налягане са и толко извън картата на компресора и толко далеч извън секва ефективност, че не виждам кво мое се търси там, като полза от такава турбина Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

                      Коментар


                        проекта беше цялостно пребоядисване на купето в два цвята и сваляне на мотора за ревизия неска даже и заапали
                        Прикачени файлове
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          Орлине, пак да те заям.Как с тази глава вкарвате в цилиндрите въздух за 300 коня?

                          Коментар


                            @s00rry екстраа става....... до тук е уникално ще видим на там какво си замислил
                            PUNTO GT LOVER
                            http://muscle-damage.com/

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              WhitePower написа:
                              GT2560R( незнам коя от 3 те модификации на тази турбина) на 2.2 бара , има го проекта в пунто форума в UK
                              Орлине, (само да не ме разбереш погрешно не се заяждам.....честно), мма според сайт-а на Гарет за ГТ2560Р има 2 модификации, като разликата между 2-те е само в материала на топлата част и на топлата перка на едната (топлия охлив е с високо съдържание на никел и топлата перка е от Инконал), демек компресорната им част е 100% еднаква Ттта като гледам картата на компресора с моите скромни познания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, мми е мнооо интересно, тва турбо при 2,2+ бар-а колко време ше изкара Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и освен горещ въздух друго кво мое да сътвори при тия налягания Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Наистина таз турбина е способна да даде въздух за 330-ина коня, мма тва е при налягания не повече от 1,5 бар-а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , 2,2 бар-а като налягане са и толко извън картата на компресора и толко далеч извън секва ефективност, че не виждам кво мое се търси там, като полза от такава турбина Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              бе то ако погледнеш в саъта на гаррет моята турбина я няма - Нали?а за това колко време ще искара , ми един сезон я изкара я не , а затова че караме турбините извън карта си много прав , но факр е колата върви
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                hf hpe написа:
                                Орлине, пак да те заям.Как с тази глава вкарвате в цилиндрите въздух за 300 коня?
                                обади се на Jorko и го питай него , ако искаш да е българин и можеш да видиш англичаните какво са направили с тази глава , даже бях видял проект някъде с 16 винтилова глава на 1.4 , което не ми е ясно как са я изработили
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X