Помпата на Купе 2.0 16 Турбо е точно толкова колкото на Купе 2.0 16 атмосферка,т.е. 140л/ч на 3 бара,оттам и въпроса защо му е толкова малка помпа
чак сега си отговорих на въпроса защо имах проблем с шибаната помпа от купе я тя беше чисто нова , и я подарих щото неще ме ебаваще с смесите демек вече е ясно , помпите от купе не вършат работа за тунинг изпълнения
чак сега си отговорих на въпроса защо имах проблем с шибаната помпа от купе я тя беше чисто нова , и я подарих щото неще ме ебаваще с смесите демек вече е ясно , помпите от купе не вършат работа за тунинг изпълнения
А според мен е още "по-забавен" Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 варианта дет го търси колегата, човек да тръгне да засилва неква кола и си сложи 2-ра употреба помпа от нещо си, първо дет не му е ясно колко му върши работа като дебит и второ, дет е стояла няколко месеца на сухо и е на еннайсе години Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , в доста случай гледа мнооо тъпо Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 кат се окаже, че мотора е тоталка заради липса на гориво и заради спестени нема и 200лв. за нещо свестно
Чисто нова въобще не е скъпа помпата от купе турбо. Аз лично съм виждал няколко Пунтото с такива помпи на 1,8 бууст със сериозни тубини и нямат проблеми със смесите. Та моя съвет е иди до магазина и си купи чисто нова такава помпа.
аз пък лично съм прибивал много пунтовци дето карат на 1.8 - 2.2 бара бусткато сложиш голяма турбина компромиси не трябва да има , иначе твърдата форма на метала минава в четна и обратното.Хората са казали че с трици наймуни не се ловят ако става дума има и ТРЕ помпи който пак са 255 литра на час и са 100 по хубави от помпата от купе и пак са с 40 % по сле от валброто и хората и от тях се опралватние сме тука за да дадеме съвет кое е най правилно , а прнципно всеки сам си избира какво ще сложи колата си
Сериозна духалка!Турбо пътя от горе ли си го прекарал?Даи една снимка ако е възможно.
по късно вечерна като се прибера .., ами незнам орлине с теб ще го решим като се има в напредвид че в момента малко ме страх да я карам а като я надуем ще видим в момента е удушена махимално .., колата е и със спортен вал липсва и само генерацията от нераждавейка и колектора .., долу горе кви коне може да се извадят от това ?? според тебе и .. да е безопасно за буталата
ето от какво др ще има в проекекта а забравих да кажя преди този мотор е бил към с 250 коня настройван е последно в МОНСТЕР ПЕРФОРМАНС софия .., но чупи бутало и голямото надуване .., и предния собствения я взима и всичко ново слага бутала от италия .., сеглементи мале лагери и т.н и ся мотора е за настройка прекъсвача му идва долу горе на 7500 и тръгва от 4000 оборота
идеална е ама като чуя за монстер перформанс и ми става лошо като знам че Сашко там бачка в момента надувайте я и да я тесваме с мене че нямам търпение да видя 250 коня без кована карантия и стоков колектор , без портната глава и ... как са извадили
Коментар