рИосеенее да маш туи ГТ... да си вземеп пак ХГТ че ми писна от тебе по добре по 2-3 литра масло седмично от колко да се чудиш на колко да я надъваш тази
луд ли си тук поне никога не ми е скучно .., не че с ХГТ - то ми беше скучно де.. ся последните ми съмнения са скъсан маркуч който е преди дебитомера утре ще го разфарлям да видя как седят нещата там ...щото беше понапукан .. и мн ме самнява заради туи да пърди
днес вързахме въпросното соленоидче на турбото разхлабихме гейте май до краи и прави пик на 1бар макс някой пат на 0.8 0.9 и даржи 0.6-0.8 и пак си пука и тъпче разлика никаква .. и утре ще връщаме старите настройки
Баце, не знам как толко време имате търпение да си блъскате главата с проблем, който явно не ви е ясно как да решите. Що до ся не я закарахте на някои по-разбиращ (па макар и в София) да я погледне
брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...
рИосеенее да маш туи ГТ... да си вземеп пак ХГТ че ми писна от тебе по добре по 2-3 литра масло седмично от колко да се чудиш на колко да я надъваш тази
никогаш веднъш напомпа ли ти турбот в Г..а нема отърване пък и аз в момета не мога да си помисля гонка с ХГТ , ще трябва да им раздавам очила за да могат да видят задния номер
рИосеенее да маш туи ГТ... да си вземеп пак ХГТ че ми писна от тебе по добре по 2-3 литра масло седмично от колко да се чудиш на колко да я надъваш тази
никогаш веднъш напомпа ли ти турбот в Г..а нема отърване пък и аз в момета не мога да си помисля гонка с ХГТ , ще трябва да им раздавам очила за да могат да видят задния номер
хахаахх направи си стикер с размера на задния ти прозорец 4е да се вижда оттдалеч по голяма секта и болест от Турбото няма...
брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...
Е пич мен ми е ясно, че или нямате необходимата апаратура или необходимите знания за да откриете проблема, мма вие се борите с таз кола от няколко месеца и ше се съгласиш с мен, че парите дет сте дали (за гориво при пробите само) са достатъчни ако не и повече от колкото да я закарате до София или някъде другаде и да се намери вярното решение на тая драма :D Така с чатене по форуми и тюхкане скоро нема опраите проблема според мен, освен ако случайно не налучкате, мма имайки в предвид, че се борите с италянска каляска, по-добре не разчитайте на тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
брат ако имах нужната апаратура и софтуер с удоволствия бих помогнал на Росен но за сега се задоволявам само на тестера с който разполагам... по нататак ще има нужната апаратура но по нататък... нали се сещаш че всичко опира до пари... другото го има пари нямаааа...
Е пич мен ми е ясно, че или нямате необходимата апаратура или необходимите знания за да откриете проблема, мма вие се борите с таз кола от няколко месеца и ше се съгласиш с мен, че парите дет сте дали (за гориво при пробите само) са достатъчни ако не и повече от колкото да я закарате до София или някъде другаде и да се намери вярното решение на тая драма :D Така с чатене по форуми и тюхкане скоро нема опраите проблема според мен, освен ако случайно не налучкате, мма имайки в предвид, че се борите с италянска каляска, по-добре не разчитайте на тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
прав си колега за това минаваме на следния вариант..., ако днеска не се окаже това което си мисля.. колата се прибира в гаража за зимата и се почва с зимния си ъпграде препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+
препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+
Помпа, моеш си вземеш за около 190лв. от английския ебай, ето: http://cgi.ebay.co.uk/WALBRO-255-FUE...убавото е, че е кит с филтър и т.н., щот на мойто ГТ помпата е Walbro GSS342 High Pressure купувана от САЩ и беше голем зор докато намеря подходяща цедка дет да се събере в кафеза на пунтото Другия вариант ти е от САЩ да я поръчаш, мма аз си немам на идея за кви пари ше ти дойде в БГ.Дюзите зависи, какво като коне ша гоните и с електрониката по кой начин ше се оправяте Кат решите тоз въпрос, лесно ше си избереш дюзи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото ненам дали не е по-добре 1-во да разберете от какво са ви проблемите в момента и тогава да тунинговате, да не се окаже, че на пролет пак ша имате чуденка, що продължавате да плетете ръкавици и шалове, кат им е минал сезоня Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
препорачайте ми някой сайт от кадето да си взема на прилична цена бенз. помпа 255л валбро и какви дулзи да и забода по мощнички колата ще гони 200+
Помпа, моеш си вземеш за около 190лв. от английския ебай, ето: http://cgi.ebay.co.uk/WALBRO-255-FUE...убавото е, че е кит с филтър и т.н., щот на мойто ГТ помпата е Walbro GSS342 High Pressure купувана от САЩ и беше голем зор докато намеря подходяща цедка дет да се събере в кафеза на пунтото Другия вариант ти е от САЩ да я поръчаш, мма аз си немам на идея за кви пари ше ти дойде в БГ.Дюзите зависи, какво като коне ша гоните и с електрониката по кой начин ше се оправяте Кат решите тоз въпрос, лесно ше си избереш дюзи Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Между другото ненам дали не е по-добре 1-во да разберете от какво са ви проблемите в момента и тогава да тунинговате, да не се окаже, че на пролет пак ша имате чуденка, що продължавате да плетете ръкавици и шалове, кат им е минал сезоня Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
ами колега нямам много избор смисал за да я закарам до софия трябват да и се направят настройки тогава когато я закарам немога да ходя 2 3 пати до там смисал че нямам толкова излишни финанси .., за сега замисъла е турбината 1во да сменя , помпата и инжекторите и след това отивам за настройки при орлин а през това време ще направя и турбопътищата и генерацията от нераждавейка ако има финанси и колектор може да се измисли за сега това ще е в зимния период колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ? и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ?
колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ? и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ?
Стандартните дюзи са 240цц при 3 бар-а и са високоомни.Стандартната помпа е май някъде към 100-120л/час (за тва не съм 100% сигурен обаче) мма при всички случаи, ако ше го засилвате тва ГТ най-добре се вътри за ново Валбро, че тая оригинална помпа не е мноо ясно в кои момент ще предаде богу дух след толко години работа и да нема кофти последици след тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос 1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се
А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос 1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се
1. Моеш и цел живот да си караш тия дюзи с оригиналната помпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , друг е въпроса дали дебита на помпата ше стигне за целите дет гониш Ако нямаш подходящо турбо и чип за тия дюзи, тва дет ще видиш кат ги сложиш е мнооо симпатичен разход и "уникален" вървеж Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 2. Отговора на 2-рия ти въпрос го има няколко мнения по-нагоре в темата, само трябва да го прочетеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (линк-а към ебай дет съм дал)
А като сте почнали да обсъждате тия дюзи и помпи да се включа и аз със някой друг въпрос 1.Временно мога ли да покарам със сток бенз. помпа и с дюзи 315цц (защото ги имам и мисля до макс 3 4 дена да ги сложа да видя как ще е )2.Освен от америка от къде мога да си купя тази помпа със всичко нужно за монтажа и ?и на каква цена разбира се
1. Моеш и цел живот да си караш тия дюзи с оригиналната помпа Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , друг е въпроса дали дебита на помпата ше стигне за целите дет гониш Ако нямаш подходящо турбо и чип за тия дюзи, тва дет ще видиш кат ги сложиш е мнооо симпатичен разход и "уникален" вървеж Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 2. Отговора на 2-рия ти въпрос го има няколко мнения по-нагоре в темата, само трябва да го прочетеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 (линк-а към ебай дет съм дал)
Колега аз съм написал по нагоре "Освен от америка от къде мога да си купя " ? Някъде в бг няма ли я?И няма ли да има разлика във вървежа временно иначе ще монтирам турбината и ще ходя при орлин но до тогава няма ли да се дърпа поне малко повече? Ще монтирам и кулера и генерация права от неръждавейка вече имам тръбите
колеги един въпрос стандартните дюзи от гт - то колко дебит са .., и на кви омове са ? и стандартната бенз помпа на какъв дебит работи и тя ?
Стандартните дюзи са 240цц при 3 бар-а и са високоомни.Стандартната помпа е май някъде към 100-120л/час (за тва не съм 100% сигурен обаче) мма при всички случаи, ако ше го засилвате тва ГТ най-добре се вътри за ново Валбро, че тая оригинална помпа не е мноо ясно в кои момент ще предаде богу дух след толко години работа и да нема кофти последици след тва Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
помпата ясно че ще е нова аз това приказвах и с колегата whitepower ..., няма самнение за това но първо ще набавя турбината и след това другите неща да мога по нея да си правя разните му работи
Колега аз съм написал по нагоре "Освен от америка от къде мога да си купя " ? Някъде в бг няма ли я?И няма ли да има разлика във вървежа временно иначе ще монтирам турбината и ще ходя при орлин но до тогава няма ли да се дърпа поне малко повече? Ще монтирам и кулера и генерация права от неръждавейка вече имам тръбите
Баткооу ти май........... мразиш да четеш Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 , линк-а дет съм дал ненам как не обърна внимание, мма е от Англия, което си е в Европа пък и е в ЕС на всичко отгоре Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Мма ти ако толко държиш си я купиш от БГ мое те насоча къде ша те ръснат 260+лв. за гола помпа и готово Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Даже кат се замисля ..............ако си навит мое и аз те издрусам с едни 250лв. за Валбро Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
Коментар