Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    да с електронен датчик за налягане на маслото и с външен манометър с дълъг маркуч
    Power Under Pressure

    Коментар


      и мойта някой път препуква топла отзаде в ауспуха на ниска скорост когато дам газ на 3та малко и като я пусна на свободна и се чува отзаде по силно пукане :D :D Аз си мисля че е от блу оффа но не сам сигорен?взе да ми прави след като изчистих дюзите преди 5-6 месеца
      Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
      Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

      Коментар


        s00rry написа:
        та имам един такъв въпрос с какво да измерим налягането на горивото по време на движение смисал то манометъра е в коша отпред как точно да го закарам в купето или нещо подобно някой ако е правил нещо такова да сподели как се измерва
        Ами както ти е казал Орлин-или с датчик за налягане и външен манометър (уред за налягане на масло и датчик ще ти свършат работа) или с механичен манометър с по-дълъг бензиноустойчив маркуч и да го гледате през стъклото (откачаш входящия маркуч към рейката, слагате подходящ тройник на който да вържете манометъра, махате уплътнението между предния капак и преградата под чистачките, за да може спокойно да мине маркуча и гледате ко се случва с налягането) :D Най-вероятно не ти е проблем тва налягане мма така и така сте тръгнали на проба-грешка, тъй че ако искате проверете и тва Най-добре е и ако имате възможност да върнете нещата към стандартния им вид, имам в предвид ЕКУ и бууст контрол и да видите ко ше се случва тогава.

        Коментар


          punto_gt_turbo написа:
          и мойта някой път препуква топла отзаде в ауспуха на ниска скорост когато дам газ на 3та малко и като я пусна на свободна и се чува отзаде по силно пукане :D :D Аз си мисля че е от блу оффа но не сам сигорен?взе да ми прави след като изчистих дюзите преди 5-6 месеца
          твойто няма нищо общо с неговото той плете у гърми като се опита да бустне
          Power Under Pressure

          Коментар


            Биска , нема как да го върнат защото колата така е дошла тя е стандартна с не некви италянски доработки в екуто иначе всичко останало си е сток
            Power Under Pressure

            Коментар


              WhitePower написа:
              Биска , нема как да го върнат защото колата така е дошла тя е стандартна с не некви италянски доработки в екуто иначе всичко останало си е сток
              Мми аз понеже гледах некъде назад в темата, че си имат цял сервиз пълен с ГТ-та :D тта може от некое (стига да имат подходящо) да свалят ЕКУ-то и да го турнат на таз проблемна кола за проба.То на мен ми е почти ясно, че имайки в предвид от колко време я борят таз кола с тия проби най-вероятно нищо нема открият и най-добре неква по квалифицирана помощ да потърсят мма........ понеже се лутат в некви посоки, поне дано имат късмет и с пробите не се срути нещо по моторя

              Коментар


                biser_as написа:
                WhitePower написа:
                Биска , нема как да го върнат защото колата така е дошла тя е стандартна с не некви италянски доработки в екуто иначе всичко останало си е сток
                Мми аз понеже гледах некъде назад в темата, че си имат цял сервиз пълен с ГТ-та :D тта може от некое (стига да имат подходящо) да свалят ЕКУ-то и да го турнат на таз проблемна кола за проба.То на мен ми е почти ясно, че имайки в предвид от колко време я борят таз кола с тия проби най-вероятно нищо нема открият и най-добре неква по квалифицирана помощ да потърсят мма........ понеже се лутат в некви посоки, поне дано имат късмет и с пробите не се срути нещо по моторя
                дано дано .. довечера всичко ще си проличи но проблема е там че едната кола е ГТ1, другата е ГТ2 третата е гт3 .., а над тази кола която е ГТ 1 колегата сашко-гт имал някви намеси сменял чипове разни и такива едни и нямам му много вяра на този комп и не ми се иска да го закачам на мойта кола а другия комп от гт3 който е знам че нестава
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  Е то и твойто ЕКУ не си мноо сигурен колко е в час и кво му е баял некои ’разбирач’ италянец, тъй че не виждам ко ше загубиш толкоз ако пробаш с ЕКУ-то от ГТ1-то. Ако тва ГТ1 пали и върви без некви проблеми не виждам ко лошо има, че Сашко му е сменял некви чипове и т.н. :D Мма ти си прецени ко ше праите нататък

                  Коментар


                    biser_as написа:
                    Е то и твойто ЕКУ не си мноо сигурен колко е в час и кво му е баял некои ’разбирач’ италянец, тъй че не виждам ко ше загубиш толкоз ако пробаш с ЕКУ-то от ГТ1-то. Ако тва ГТ1 пали и върви без некви проблеми не виждам ко лошо има, че Сашко му е сменял некви чипове и т.н. :D Мма ти си прецени ко ше праите нататък
                    цялата работа ми мирише на тоци... закачихме конпютъра и направихме няколко обиколки всичките неща си работят в нормите освен тока.., на пуснати фарове уреди и имам и копче за перка и пусната перка и на буста когато почне да пука колата дава 11. нещо волта а генератора зарежда уж защото нямам проблем с паленето, мерихме го и на спряна перка 12.56 волта с фарове и уреди а с мултицета в същото време показа 13.06 малко разлика имаше между лаптопа и мултицета ..., ами то се вижда защото като пусна перката и лампичката на плафона и светлините на километража и те намаляват ... кабелите са здрави бобината е сменяна преди 3 4 месеца с нова .., някви идеи забравих да допълня сложихме бензиновия регулатор всичко както трябва да е на празен ход показваше 3бара като дадеш газ 3.2 надухме я малко до към 4 да пробваме но пак си пукаше и го върнахме на 3 на празния ход така с този регулатор до колко може да се надува на сток помпата и 3тия ми въпрос има 2 маркучета вакумчета който се разклоняват от тръбата преди дебитомера смисал точно кадето има една чена кутия и на нея има разни бушони до нея има закачено едно клапанче което е за турбото за да го регулира или нещо такова маркучето което по принцип влиза там е затапено това дали оказва някво влияяние ?
                    Прикачени файлове
                    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                    Коментар


                      Мми пич почвайте да проверявате масите по купето и мотора, клемите на акумулатора, на алтернатора и т.н., премерете зареждането директно на алтернатора. Ако можете закачете и един мултицет директно на буксата на бензиновата помпа да видите кат почне да праи магарии кво е напрежението до помпата...... и те така :D А относно вакуумите, маркуча дето е отдолу на соленоида отива при дебитомера.Колата с външен буустконтрол ли е или си е със заводския?Щот ако си е със заводския тоз маркуч трябва да си е вързан към соленоида. :DАаа и между другото с тоз регулатор на празен ход с включен вакуум би трябвало да показва към 2,5 бар-а и като дадеш газ да отива на 3 бар-а

                      Коментар


                        няма буст контрол просто е въразоно вакумчето от турбото (доло от охлюва) директно в гейта. а гейта е регулируем.

                        Коментар


                          JacK`DanielS написа:
                          няма буст контрол просто е въразоно вакумчето от турбото (доло от охлюва) директно в гейта. а гейта е регулируем.
                          Е нали е със стандартното турбо? или аз несъм разбрал нещо Ихи-то доколкото знам :D нема регулируем гейт.Що не си вържете буустконтрола както си е оригинално през соленоида и да пробвате отново.

                          Коментар


                            biser_as написа:
                            JacK`DanielS написа:
                            няма буст контрол просто е въразоно вакумчето от турбото (доло от охлюва) директно в гейта. а гейта е регулируем.
                            Е нали е със стандартното турбо? или аз несъм разбрал нещо Ихи-то доколкото знам :D нема регулируем гейт.Що не си вържете буустконтрола както си е оригинално през соленоида и да пробвате отново.
                            колата е със стандартното турбо но с друг гейт по принцип не е стандатния регулируем е ..., лилав на цвят марка точно незнамвъпросната бобина може би от както в я сменихме почнаха тия магарии марката мисля че беше хофер ..,не е бошовската но иж е нова ами ще ги тарсим
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              biser_as написа:
                              JacK`DanielS написа:
                              няма буст контрол просто е въразоно вакумчето от турбото (доло от охлюва) директно в гейта. а гейта е регулируем.
                              Е нали е със стандартното турбо? или аз несъм разбрал нещо Ихи-то доколкото знам :D нема регулируем гейт.Що не си вържете буустконтрола както си е оригинално през соленоида и да пробвате отново.
                              със стандарно ИХИ си е но гейта е сменен някаде и е сложен регулируем... аз бях го вързал соленоида но преди време когато имаше проблеми с токовете пак... тогава връщасе високо и биеше рестарт на компа и бяг го вързал както си требе но после пак го върнах както си беше щото фаида нямаше от соленоида

                              Коментар


                                s00rry написа:
                                колата е със стандартното турбо но с друг гейт по принцип не е стандатния регулируем е ..., лилав на цвят марка точно незнамвъпросната бобина може би от както в я сменихме почнаха тия магарии марката мисля че беше хофер ..,не е бошовската но иж е нова ами ще ги тарсим
                                Баткооооо то в тая кола голема лудница начи :D Нещо май всеки квот е имал тва е слагал Ам щом е с толко модерен лилав :D актуатор, що не вземето го нагласите така както е вързан да държи налягане около 0,5-0,6 бар-а и след това да си вържете вакуумите на оригиналния соленоид и да пробате отново :D А и от тия гт-та на около немое ли да свалите една бошовска бобина за проба че тва нещо Хофер мое си го ползвате за пепелник най-вероятно :D

                                Коментар

                                Working...
                                X