Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Irfan написа:
    абе търся една ей такава количка за жената да си джитка из града ай на кого е черното пунто да му дам 1500 лв и да я вземам е то за жената може и да не е много бърза нея сто и джатрийсе кончета я оправят като за начало
    аз имам едно гт за 1500 ама не ми требват пари..даи жената бартер за пунтото! :D :D :D
    Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
    Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

    Коментар


      колеги имам един въпрос на който немога да си го обесня и ще помоля някой от колегите ако има мнение да предложи значи сложих пак тия новите свещи НЖК БЦПР7ЕС който ги препоръчахте, а до сега карах с денсо нещо си разликата че НЖК то са 1 полюсни , денсото 3 полюсни така и сега същественото ..., с денсото колата като и смачкаш гаста тръгва да надува и когато направи пика на 1.2 1.3 и почва да прррррррр да тъпче един вид на едно място и спира да набира се едно влиза в дупка и като излезе и продължява да набира...., а днес сложих НЖК - то и резултата е следния когато подадеш газ не говоря за дуното ами турбината колкото да отвори се почва пукане . прррррррркане и тъпчене още при отварянето на турбината въобще не стига 1.2 и т.н ... и няма такива пролуки да се отпушва както с денсото и си тъпче постоянно , някви идеи на кво може да е това и нещо бензина ми се струва че е малко с какъв регулатор от др кола може да се позасили ?
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        Ммма то правилните свещи на NGK (BCPR7ET) също са с 3 електрода , но и с тия дет си ся също не трябва да имаш грижи. Проблема ти силно се съмнявам да е от свещите, по скоро е нещо друго мма така с тия обяснения трудно мое да се каже.

        Коментар


          biser_as написа:
          Ммма то правилните свещи на NGK (BCPR7ET) също са с 3 електрода , но и с тия дет си ся също не трябва да имаш грижи. Проблема ти силно се съмнявам да е от свещите, по скоро е нещо друго мма така с тия обяснения трудно мое да се каже.
          хмм колегите дадоха двата модела ЕТ и ЕС накрая и имаше единия ..
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            s00rry написа:
            biser_as написа:
            Ммма то правилните свещи на NGK (BCPR7ET) също са с 3 електрода , но и с тия дет си ся също не трябва да имаш грижи. Проблема ти силно се съмнявам да е от свещите, по скоро е нещо друго мма така с тия обяснения трудно мое да се каже.
            хмм колегите дадоха двата модела ЕТ и ЕС накрая и имаше единия ..
            Принципно свещите за пунто ГТ са с 3 масови електрода (ЕТ), но както ти казах вече, почти нема варинат проблема ти да е от броя на електродите

            Коментар


              на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                на всички клиенти съм сложил 1 електрондни който сменяме с маслото и до ден днешен никой не е изревал че има проблем с припукване и така вече 5 години проблема не ти е от свешите
                добре не съм казал нищо лошо за тия свещи просто ми е чудно защо като ги сложя и се получава таака , на какво се дължи това имах в предвид някой ако се е сблъсквал с този проблем )
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  Виш сега , търсиш под вола теле първо си оправи проблема в колата и не търси проблема в свещитеТърсиш на грешното място
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    punto_gt_turbo написа:
                    Irfan написа:
                    абе търся една ей такава количка за жената да си джитка из града ай на кого е черното пунто да му дам 1500 лв и да я вземам е то за жената може и да не е много бърза нея сто и джатрийсе кончета я оправят като за начало
                    аз имам едно гт за 1500 ама не ми требват пари..даи жената бартер за пунтото! :D :D :D
                    дай адрес да ти я пратя по ЕКОНТ
                    не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      Виш сега , търсиш под вола теле първо си оправи проблема в колата и не търси проблема в свещитеТърсиш на грешното място
                      че немога да скътам никакъв лев ... да дойда при теб да я оправим ....
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        Без лев няма как да я оправиш тая кола, а колкото повече отлагаш толкова по голям шанса да стане някой сакатлък и нещо да изтропа

                        Коментар


                          е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебат
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебат
                            ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???
                            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              WhitePower написа:
                              е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебат
                              ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???
                              прекъсвача е на 6800 да нормално е да гори мномно много повече
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                WhitePower написа:
                                s00rry написа:
                                WhitePower написа:
                                е или ще счупи буталата или турбината , другото е няма как да строшисамо за инфо , еи така имаше колиги който караха по същия начин с проблемите като тебе , и таман опрайхме проблемамите и колата роди щото буталата от детонации бяха на дреп и им трябваше само малко натоварване за да се преебат
                                ясно , ами ще спра да я карам... в крайна сметка имам тука един бензинов регулатор ще го сложа и ще видя как седят нещата там защото имам чувстово че страда от липса на бензин защото като остане без бензин когато свъзшва долу горе по същия начин прави ..... а оригиналния прекъсвач на ГТ то на колко обоорота е??? и от тези детонации възможно ли е да гори доста повече ???
                                прекъсвача е на 6800 да нормално е да гори мномно много повече
                                интересно значи колата има чип и надува на 1.2 на 1.3 някаде а прекъсвача е на 6800 , да найстина гори в пъти повече извънградско имя няма 10 на сто градско към 16 пфф....
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X