е при мене стана накрая , прусна се гарнитурата , ама колата изгалди и минах около 1 километар ама как вървеше само тогава иначе и аз патках близо година
абе направи ми впечатление че прекъсвача е на 6700 някаде а аз до сега си мислеь че е на 7200 , хмм а уж колата има чип ... или няква надстройка над оригиналния чип ..
е при мене стана накрая , прусна се гарнитурата , ама колата изгалди и минах около 1 километар ама как вървеше само тогава иначе и аз патках близо година
абе направи ми впечатление че прекъсвача е на 6700 някаде а аз до сега си мислеь че е на 7200 , хмм а уж колата има чип ... или няква надстройка над оригиналния чип ..
хахахах има Чеп а не Чип явно какво стана с прекъсването
е при мене стана накрая , прусна се гарнитурата , ама колата изгалди и минах около 1 километар ама как вървеше само тогава иначе и аз патках близо година
абе направи ми впечатление че прекъсвача е на 6700 някаде а аз до сега си мислеь че е на 7200 , хмм а уж колата има чип ... или няква надстройка над оригиналния чип ..
хахахах има Чеп а не Чип явно какво стана с прекъсването
по малко е но го има главно като подадеш рязко или цялата гааз .., ама еи ся от 1ви спирам да я карам да си свърша студентската кампания ..., и ще сабирам лев за софия че не издаржам вече така !! направо ми писна )))))
Ето го 3Гт теам ... и до колкото май .. едното сивото ГТ ще се продава на части причина са стопени бутала ГТ1 94 годднес вадихме бенз помпа изглеждаше добре , но пукането продалжи след това така че нищо
амии всъщност незнам всичко си беше наред на пръв поглед..., но мен ме самнява че не й достига бензин щото днеска свърши бензина и пукаше по същия начин което ще рече .. че не и стига бенз ... а налягането е 2.8 бара
да раздвижа малко темата .., колеги имам следните наблюдения... понеже сега паднаха доста рязко температурите и въздуха е студен колата почна да прави богати смеси и върви доста стабилно чак изнандващо без пуканици , прекъсванки и такива темподобните до сега проблеми
да раздвижа малко темата .., колеги имам следните наблюдения... понеже сега паднаха доста рязко температурите и въздуха е студен колата почна да прави богати смеси и върви доста стабилно чак изнандващо без пуканици , прекъсванки и такива темподобните до сега проблеми
Колега,когато времето застудее и е влажно има повече кислород във въздуха,т.е. въздуха е по-плътен.Няма как като застудее да ти дава по-богати смеси,трябва да е точно обратното.Пример:бившата ми дедра беше оборудвана с "Air/Fuel" на иновейт и по-време на Писта Русе тази година смесите ми отидоха от приблизително 15 на около 13,5,като времето събота на треноровките беше над 36 градуса Същото се случи и с една малко "доработена" Ево 8-ца.
да раздвижа малко темата .., колеги имам следните наблюдения... понеже сега паднаха доста рязко температурите и въздуха е студен колата почна да прави богати смеси и върви доста стабилно чак изнандващо без пуканици , прекъсванки и такива темподобните до сега проблеми
Колега,когато времето застудее и е влажно има повече кислород във въздуха,т.е. въздуха е по-плътен.Няма как като застудее да ти дава по-богати смеси,трябва да е точно обратното.Пример:бившата ми дедра беше оборудвана с "Air/Fuel" на иновейт и по-време на Писта Русе тази година смесите ми отидоха от приблизително 15 на около 13,5,като времето събота на треноровките беше над 36 градуса Същото се случи и с една малко "доработена" Ево 8-ца.[/quotе]незнам колега , неразбирам мн от тия неща казвам че просто колата от студеното или от какво и аз незнам спря да пука , и вървеше прилично
Коментар