Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    tukbata написа:
    ici написа:
    Това с тиксото на дебитомера има точно обратен ефект - отчита по-малко количество въздух и съответно намаля и горивото.
    не ми се развиват научни теории с цел доказването на това кой колко знае , но не мисля, че си прав ici ... с моите скромни познания си мисля, че дебитомера мери скорост на въздуха при определено сечение за единица време (и от там се получава обем(m^3) въздух за час) или аз се бъркам нещо ...???от което следва, че като намалиш сечението същото количество въздух ще мине с по-голяма скорост и в резултат дебитомера ще отчете по-голямо количество въздух и от там повече гориво за същото количество въздух => по-богата смес ... поне аз така си представям нещата ....
    прав си колега така си е! ICI малко е в грешка може да се е объркал нещо. именно затова сложих лепенките... но резултат нулев...

    Коментар


      #92
      аз тиксото го разбирам като залепено върху част от самия термо-елемент, тоест по-малко въздух преминава през него и го охлажда по-малко.Но и на самата тръба да е ще играе като рестриктор, а рестриктора пропуска по-малко количество въздух, нищо че скоростта му се увеличава, те загубите си казват думата а и се получава и разреждане, тоест по-ниска плътност и термо-елемента се охлажда по-малко и отчита по-малко.едно закачане на широколентова сонда може да каже какво и защо
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #93
        зависи как е направен рестриктора и каква площт обхваща ... а това което си си помислил за тиксо на термоелемента при дебитомера на ГТ-то май практически е невъзможно...
        ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
        [[ ]== //// ==[ ]] It
        |\-----------------/| Again
        |_|'-------------'|_| Tomorrow
        Подпис по правилата!

        Коментар


          #94
          малко нищо не разбрах ама карай попринцип тиксото го слагам за да обогатя сместа...! и както се казва даму "БЕРА ЛАЙКАТА" ще се прави екскурзия до софето така като гледам :D

          Коментар


            #95
            почти съм убеден че широколентоват аще покаже 12.5 смеси с изменение при детонациите , както беше при мене , хем всичко в час хем пукаше като за световно а това с бубината не го разбрах , как е давала много високо напрежение и се е рестартирало екуто странно ми еимате ли друго еку под ръка да тесвате ???
            Power Under Pressure

            Коментар


              #96
              WhitePower написа:
              почти съм убеден че широколентоват аще покаже 12.5 смеси с изменение при детонациите , както беше при мене , хем всичко в час хем пукаше като за световно а това с бубината не го разбрах , как е давала много високо напрежение и се е рестартирало екуто странно ми еимате ли друго еку под ръка да тесвате ???
              ами по принцип имаме едно ГТ което е болно .., горе в сервиза ама то е ГТ 1 , а мойто е ГТ2 .. ? дали ще има проблем , другото ГТ е гт3 .. , а това за бобината понеже си дадох колата да и открият кво и има и я водиха при един дето му викат мозъка .., и той я закачи там на неговите компютри и откри че бобината нестава и каза че и идвал тока в повече или нещо такова и компа се рестартирал смених бобината и се оправи , а симптомите бяха забиваше носа , умираше в ниските като стигне 3000 3500 и рязко забива и и падат оборотите се едно си върнал ключа от контакт и си я угасил и някви такива но се оправи и от това дали може да е станало нещо да е изпушило
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                #97
                слагаи компа на ГТ 1 и се не бои ; просто ще ти светне кода за колючаа и няма да изгасне и кажи какво е станало ( с ГТ3 компа няма да стане )
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #98
                  о исусе незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?

                  Коментар


                    #99
                    JacK`DanielS написа:
                    о исусе незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
                    Да не си със спортен филтър и да набива въздух в дебитомера?

                    Коментар


                      valyotuning написа:
                      JacK`DanielS написа:
                      о исусе незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
                      Да не си със спортен филтър и да набива въздух в дебитомера?
                      не нее със кутия си е

                      Коментар


                        JacK`DanielS написа:
                        о исусе незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
                        НА КОЛКО ПАДАТ СМЕСИТО нали нямате широколентова сонда как разбрахте че падат и на колко падат ???ако са от ония извънземните уреди просто не го гледай щото най много да ти покаже какво си мисли ламбдата а то е да друго реално
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          WhitePower написа:
                          JacK`DanielS написа:
                          о исусе незнам що като пусне перката пренодително и смесито падат на бедни яко и така си стои?
                          НА КОЛКО ПАДАТ СМЕСИТО нали нямате широколентова сонда как разбрахте че падат и на колко падат ???ако са от ония извънземните уреди просто не го гледай щото най много да ти покаже какво си мисли ламбдата а то е да друго реално
                          значи въртят ми се едни такива мисли на мен като се замисля ама утре ще си разсея съмненията значи самнява ме много бобината и утре ще я сменим с БОШОВСКАТА ., защото моята която я сменях преди 2 месеца е хофар мисля че и това плетене ме самнява че е само от тоци .. не му стига тока и прекасва .., защото сега като се замисля ми прави една мизерия например 1ва , 2ра, 3та и 4та.., на 3та 4та на тия по големите предавки ми се случи 3 4 пати колата да забие .... да изключи направо на 3000 об се едно е спира тоkа .., и ся като се замислих така правеше бобината като не беше наред но не го прави постоянно някой път .. а свещи и кабели сменяхме и не е от тях ..., утре ще сменям бобина и евентуално еко ! а и друг много интересен факт , уредчето което е закачено на ламбдата понеже сега показва оптимал малко след средата и понеже имам копче за принудително пускане на перката като я пусна и отива в леан кадето бедната ..демек тока слабее ??? някво обяснение ?? а кутията по принцип е рязана оттдолу да влиза въздух така я вземах но като пуснеш нерката и то набива топлия въздух в коетто не виждам мн смисал но смесите се забиват яко в бедните
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            Добре де..........ако не включваш пренудително перката,а фаровете,нагревателя на задното стъкло,вентилатора на парното(абе всичко що го има в колата) пак ли беднее????Ако пак направи така......токовете нестигат нещо(може нещо маса да нямаш като хората)!п.п.смени и кутията на въздуха-нищо чудно част от проб да е в нея

                            Коментар


                              Абе хората ви казаха да не гледате тоя смешен уред за бедна/богата смес. Изобщо не може да се каже по него какво става, както се вижда като се наредят повече консуматори по веригата и уреда си ебава мамата. Изобщо не го гледайте това. Ако не искате скоро да счупите колата, я закарайте или на Орлин или на някои друг с широколентова сонда, за да се види за какво става дума защото колкото и да е здрав двигателя, ще стане някоя беля

                              Коментар


                                е при мене стана накрая , прусна се гарнитурата , ама колата изгалди и минах около 1 километар ама как вървеше само тогава иначе и аз патках близо година
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X