Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    JacK`DanielS написа:
    Колата не е чипосвана! сега е по зле няколкократно със Денсото варви каде каде по добре... ще има заиграване ме самнява
    митак аз питах наско и мисля да сменям кабелите инжекторите и бензиновата помпа от неговото ГТ .., да видим ще има ли разлика ... да не е някаде там причината ток или бензин .. ? под заиграване кво имаш в предвид ?
    ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

    Коментар


      #77
      ммммм баси изумявате ме все си мислех че сте тесвали кабелите и бубината на празен ход как е колата стабилна ли е или леко поклаща поне имате 2 гт та сменяйте докато не научкате какво е , но пак казвам не изключвайте и екуто , това ми се е случвало на една кола , но беше отваряно бачкаше си но явно беше заминал мапа
      Power Under Pressure

      Коментар


        #78
        е щом вече имаме карт бланш че може да менкаме от едното на другото ГТ може и да намерим проблема въпреки че след като надух на наско ГТ-то и то започна да пука и кво стана пукна буталото за жалост...

        Коментар


          #79
          WhitePower написа:
          ммммм баси изумявате ме все си мислех че сте тесвали кабелите и бубината на празен ход как е колата стабилна ли е или леко поклаща поне имате 2 гт та сменяйте докато не научкате какво е , но пак казвам не изключвайте и екуто , това ми се е случвало на една кола , но беше отваряно бачкаше си но явно беше заминал мапа
          това какво значи ако е заминало екуто..., демек ако е заминал мапа с един ремап дали ще се оправи . ?
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            #80
            орлин, имаше предвид май, че е заминал мап сензора на екото ... и не с ремап няма да се оправи ако там е проблема ще се оправи с нов сензор ....
            ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
            [[ ]== //// ==[ ]] It
            |\-----------------/| Again
            |_|'-------------'|_| Tomorrow
            Подпис по правилата!

            Коментар


              #81
              tukbata написа:
              орлин, имаше предвид май, че е заминал мап сензора на екото ... и не с ремап няма да се оправи ако там е проблема ще се оправи с нов сензор ....
              ти го каза , само дето нов мап на бош е ...........та говорим за друго еку нооо нека първо се оправят с кабелите инжекторите и бубината ( що все си мислех че сте ги тесвали тея неща ) и тогава да се прибягва до електриниката
              Power Under Pressure

              Коментар


                #82
                WhitePower написа:
                tukbata написа:
                орлин, имаше предвид май, че е заминал мап сензора на екото ... и не с ремап няма да се оправи ако там е проблема ще се оправи с нов сензор ....
                ти го каза , само дето нов мап на бош е ...........та говорим за друго еку нооо нека първо се оправят с кабелите инжекторите и бубината ( що все си мислех че сте ги тесвали тея неща ) и тогава да се прибягва до електриниката
                след днешните проби сменяхме едно друго сонди свещи кабели глупости и излезна че гумичките на дюзите са заминали и от там смуче и барка смесите сменихме ги и пак пука и плете но смесите долу горе се нормализираха смисал седи долу горе стрелката на центъра на оптимал забелязах че като подадеш газ и пада на бедна до долу и най новото е че почна да излиза огън от ауспуха ... това незнам добре ли е зле ли е.. митак обясни ти по подробно кво правихме днес че аз нещо не ми се отдава ..
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #83
                  хахаха кво да обеснявам имаше 2 запаметини грешки че лампда сондата е леш, слагаме мойта(която работи) и същата работа, след това се поразташувахме в едно самнително съскане и се оказа О пръстените на 2,3,4-ти цилиндар бяха.... и смуче въздух яко. сменихме ги работата на мотора стана доста гладка оправи се претрисането и глухненето след като подадеш леко гас. свещи кабели сменяхме качий налягането на горивото до колкото позволява и тогава като припомпваш на място на 3к-4к оборота гарми в ауспуха и излизат едни огньове но най интересното е че като качих налягането на около 4 бара и нагоре (несъм го мерил колко е точно) непука а полете как да го бясня вдига оборота ама много бавно и прави тррррррр през цялото време сложих лепенки на дебитомера (БГ чип) и пак нищо. самнява ме да е от бубината щото моята е същата и нямам проблеми! като качих налягането на горивото първия тест до 3-та скорост нямаше проблем варви като луда без да пука спрях и тръгнах обратно и се почна стрелбището...направо незнам една камара гориво замина само за тестване и нищо неоткрих за жалост.вазможно ли е Орлине преди като връщаше високо в ЕКУ-то и като му биеше рестарт да е здало багажа нещо?но след като го оправихме това с високото напрежение колата варвеше безпролемно мисля че проблема излезе след като монтирахме кулера...

                  Коментар


                    #84
                    демек след снеска резултат нула огина е бедна смес и шибано предварение взети заедно аз съм така на прекъсвача нощем за екуто ми какво да ти кажа напълно възможно а това с БГ чипа не го схванах , сложи ли сте некъв чип за тестове ама с кава чек сума ???а какво високо е било компа от свещите ли ??? ако е така нормано е да изпука
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #85
                      WhitePower написа:
                      демек след снеска резултат нула огина е бедна смес и шибано предварение взети заедно аз съм така на прекъсвача нощем за екуто ми какво да ти кажа напълно възможно а това с БГ чипа не го схванах , сложи ли сте некъв чип за тестове ама с кава чек сума ???а какво високо е било компа от свещите ли ??? ако е така нормано е да изпука
                      искаше да каже че преди като сменях бобината и не беше добре като я смених нали правеше прекалено мното ток подава и компа се рестартира и оборотите падат до 0-лата се едно си варнал контакта и сменихме бобината и се оправи но ... дали не може нещо от тогава да се е опаткало .. ?? а това за бг чипа имаше предвид че в двата края се слага малко тиксо и обдухващата площ става по малка и уж сместа е по богата .. има и нещо друго което ми прави впечатление като подавам плавно газта и не прави почти никви мизерии и си върви доста ама смачкам ли я до долу..... и се почва едни плетеки едни чудеса..
                      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                      Коментар


                        #86
                        хахахах ее това с тиксото ми избихте зъбите ако всичко това сте сменили и няма грешка в датчика на коляновия вал , знчи търсете проблема в екуто може и софта да се е намазал а може и екуто за е заминало
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #87
                          WhitePower написа:
                          хахахах ее това с тиксото ми избихте зъбите ако всичко това сте сменили и няма грешка в датчика на коляновия вал , знчи търсете проблема в екуто може и софта да се е намазал а може и екуто за е заминало
                          хах ами в интерес на истината само датчика на коляновия вал не сме сменяли , ама него го сменяхме като беше дала бобината фира и пробвахме с други датчик ама тогава работеше ... ? а може ли от това да е че генерацията е права от край до край смисал тръбата е обикновенна от черен метал не е хромникелова от нераждавейка . ? дали може да е от това според вас
                          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                          Коментар


                            #88
                            s00rry написа:
                            а това за бг чипа имаше предвид че в двата края се слага малко тиксо и обдухващата площ става по малка и уж сместа е по богата .. има и нещо друго което ми прави впечатление като подавам плавно газта и не прави почти никви мизерии и си върви доста ама смачкам ли я до долу..... и се почва едни плетеки едни чудеса..
                            ей, насила ще я счупите тая кола.Това с тиксото на дебитомера има точно обратен ефект - отчита по-малко количество въздух и съответно намаля и горивото.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              #89
                              ее аз с какво съм с крива тръба не е от генерацията аз се изчерпах с идей , трябва да я пипна да ми каже сама какво и е )) да знам как да я излекувамжалко само че сте на 250 км
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #90
                                ici написа:
                                Това с тиксото на дебитомера има точно обратен ефект - отчита по-малко количество въздух и съответно намаля и горивото.
                                не ми се развиват научни теории с цел доказването на това кой колко знае , но не мисля, че си прав ici ... с моите скромни познания си мисля, че дебитомера мери скорост на въздуха при определено сечение за единица време (и от там се получава обем(m^3) въздух за час) или аз се бъркам нещо ...???от което следва, че като намалиш сечението същото количество въздух ще мине с по-голяма скорост и в резултат дебитомера ще отчете по-голямо количество въздух и от там повече гориво за същото количество въздух => по-богата смес ... поне аз така си представям нещата ....
                                ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                                [[ ]== //// ==[ ]] It
                                |\-----------------/| Again
                                |_|'-------------'|_| Tomorrow
                                Подпис по правилата!

                                Коментар

                                Working...
                                X