Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    да не му е финиширала бензиновата помпа беама иначе хубаво раздавате гас на какви смеси е ??? и на какво предварение ?аначе пука от прекъсвача съвсем отчетливо ама като гледам съединителя май вече е фалирал
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      WhitePower написа:
      да не му е финиширала бензиновата помпа беама иначе хубаво раздавате гас на какви смеси е ??? и на какво предварение ?аначе пука от прекъсвача съвсем отчетливо ама като гледам съединителя май вече е фалирал
      помпата нее финиширала просто бензина е мн. малко демек иманяма 5литра и нали се сещаш като подаде тоя бензин каде отива за смесите: добе са си при наличие на бензин в резервоара всичко си е наред няма да пука няма нищо и варви като луда. а относно съединителя сигурно на росен кракът му е станал син по коляното от ударите нанесени от мен защото даржи винаги съединителя полу натиснат. незнам как да го от уча от тоя навик... то при такъв напан и при даржене на полу съединител е ясно че ще финишира бързо.. аз му обяснявам оня не захапва квода напрая.. тряаа една боксова ракавица да инсталирам на волана и отвреме на време да му удря по еин тупаник че да се сети да си махне копитото от педала...

      Коментар


        #33
        s00rry написа:
        xaxahi написа:
        Добре де защо си махнал ХГТ-то ??? мн ми е интересно не е вървяло ли какво ?!?! :D
        ами колега ХГТ - то кво да ти кажя ... нито вървенето му е като вървене , едно обслужване е кум 700 - 800 лв на пунтото е 150 макс , данъка на бравото беше 200 лв , на пунтото ми е 12.., бравото гореше 15 туй ми гори 12 като го натискам 13 14 .. ама върви в пъти повече .., бравото единственото му по хубаво нещо беше звука ..! по късно ще кача и едно клипче да чуете гласеца на пунтака
        Незнам колега, моя данък на пунтото ми е 140 лв,апк и обслужването му е доста повече само маслото му е 150 лв без филтрите,да не гворим за ремъци,ролки и така на татък.Но пък си заслужава парите :D
        Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
        Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
        Fiat Punto 1.9 JTD 01

        Коментар


          #34
          тои тешкар за това е 12 лева аиде Росенее вече можеш да се пробваш да си го върниш.... Бравоо.....
          dEv # LiFe sTyLe

          2.0 16в турбо 255+++ aPcCCc ApcCc Nerwen AsmYTik

          Коментар


            #35
            WhitePower написа:
            да не му е финиширала бензиновата помпа беама иначе хубаво раздавате гас на какви смеси е ??? и на какво предварение ?аначе пука от прекъсвача съвсем отчетливо ама като гледам съединителя май вече е фалирал
            смесите не са ясни ... , а съединителя нищо чудно и той да е заминал , защото скоростите влизат малко трудно ..
            ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

            Коментар


              #36
              s00rry написа:
              смесите не са ясни ... , а съединителя нищо чудно и той да е заминал , защото скоростите влизат малко трудно ..
              Аууу, мма шофера от клипчето е мнооо добър :D , все едно нарочно иска да запали съединителя :D Нищо чудно, че имате проблем с включването на скоростите след тва

              Коментар


                #37
                ето някой друга снимка на кулера отпред нали някой искаше .., ами да малко не се усещам кво правя крака ми седи на съединителя и ся уж го отучвам тоя тъп навик .....
                Прикачени файлове
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  #38
                  s00rry написа:
                  ето някой друга снимка на кулера отпред нали някой искаше .., ами да малко не се усещам кво правя крака ми седи на съединителя и ся уж го отучвам тоя тъп навик .....
                  Мерси колега
                  Alfa Romeo MiTo 1.3Mjet
                  Fiat Punto GT 1.4 Turbo 97 ex
                  Fiat Punto 1.9 JTD 01

                  Коментар


                    #39
                    какво стана как е колата , затри се нещо
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      WhitePower написа:
                      какво стана как е колата , затри се нещо
                      на море е човека топи си "маслините" та инъче с пълен резервоар и пак гарми така ми каза като патувал за морето. според мен тоя кулер нее подходящия доста е голям... доста беднее сместа...

                      Коментар


                        #41
                        JacK`DanielS написа:
                        WhitePower написа:
                        какво стана как е колата , затри се нещо
                        на море е човека топи си "маслините" та инъче с пълен резервоар и пак гарми така ми каза като патувал за морето. според мен тоя кулер нее подходящия доста е голям... доста беднее сместа...
                        е кулера нема как да ти обърка смесите ми мене ми се струва че има проблем колата за да гърми ( или е от прекъсвача )дано не го счупи преди да я опрайм
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #42
                          WhitePower написа:
                          JacK`DanielS написа:
                          WhitePower написа:
                          какво стана как е колата , затри се нещо
                          на море е човека топи си "маслините" та инъче с пълен резервоар и пак гарми така ми каза като патувал за морето. според мен тоя кулер нее подходящия доста е голям... доста беднее сместа...
                          е кулера нема как да ти обърка смесите ми мене ми се струва че има проблем колата за да гърми ( или е от прекъсвача )дано не го счупи преди да я опрайм
                          попринцип гърми от 3500 до 4000 оборота... но странното е че като запалиш и тръгнеш колата няма проблем не гърми, и след извесно време например 2-3-тия напан започва да гърми, като спреш като поработи малко на едно място като тръгнеш след това няма проблем 1-ва ,2-ра ,3-та... след това кат онамалиш например си на 2-ра подаваш гас и почва да гърми. имах самнения в това че горивото е малко и като караш на пълно дъно бензина отива назад и помпата незасмуква, но след като е пълен на половина резервоара и по магистралата като подадеш пак почва да гърми направо незнам... уреда бедна богата си стои предимно на бедна. когато слойи 100 октана няма проблем пак го прави но не винаги и то за малко само на 2-ра или 3-та за мнпого по кратко отколкото като го кара със по слаб бензин 95 например... направо незнам баси случката....

                          Коментар


                            #43
                            мм проблема може и да е софтуерен така ще ми е трудно да кажа от какво е докато не видя щироколентовата какво ще покаже
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              #44
                              WhitePower написа:
                              мм проблема може и да е софтуерен така ще ми е трудно да кажа от какво е докато не видя щироколентовата какво ще покаже
                              здравейте и от мен прибвах се вече благополучно , а за колата кво да кажя значи детонациите нещо се засилиха смисал цялата работа става точно когато му идва пика на 1.3 пука и връща на едно място мн странно някой пат го прави и на 1бар и като почне да пука гори да си е*е м*ма*а , но ся се вкарва в бокса и ще бутам разни дребни работи и ще посабера някои лев за софия че ... нещо позамиха
                              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                              Коментар


                                #45
                                ти свеши и кабели и бубина смени ли ги за тест
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X