Деба тая турбо дупка, хората навъртяха хиляди км на атмосферките с 100% гас Айде излизай и ти вече, тоя път по за дълго да му се порадваш
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
колеги значи днес вземах прословутия дебитомер ... като цяло впечатленията ми са че май става в смисал колата тръгва .., ниски високи не забива носа не глъхне ... обаче има друг проблем даржи постояно високи обороти към 1500 2000 и се форсира постоянно на свободна до 2000 хил об ..., това с предния дебитомер и с предния блоу офф.., което ме навежда че от някаде смуче въздух някакви идей от каде може да е освен тръбата на турбото която ще смъкна и ще прегледам внимателно ... днес откачях моторчето на празния ход никва промяна .. тпс ли как се води датчика на дросела който е сащо .. хмм така са тия обороти от както съм вземал колата но според мен някаде смуче въздух но откаде ??ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
ами махнах + са на акумолатора че само той са махна без ключе седя 5 6 мин ..., след това запали нали и закова 1100 оборота , а преди като запали и почва да си поема сама 1500 2000 оборота се форсира се едно автоматичен смукач има ... и форсирах я малко падат си на 1100 както трябва направих едно кръгче и като осводя от скорост и вмест о да паднат пак си са форсира 1500 2000 оборота в тоя диапазон и ги даржи... като и подам газ леко на свободна и падат примерно на 1000 оборода и си са форсира до 1700 2000 и си спира там и си ги даржиГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Не че съм много компетентен но все пак да се изкажа .... помислихте ли дали нее от стъпковото моторче ??? понеже съм чувал и знам че от него се вдигат и оборотите .. пък и в един с ервиз друго направиха ... на мой приятел на браво 1.6 така му играят оборотите и се оказа че му е много зацапан дросела и несе затварял и не прилягал като хората ... човека от сервиза го смаза малко и се пооправи вееменно , но каза че трябва да се почисти и погледне като хората като се свали .... понеже незнам дали е истина ако чичо Орлин знае нещо за това да споделиFiat Punto GT
Коментар
-
s00rry написа:ами сложихме моито моторче на др гт работи си нормално направих 1 блинк тест и излезе 3211- Manifold абсолютно налягане (MAP) сензор неизправност (вътрешен към ECU) ???Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар