Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    s00rry написа:
    WhitePower написа:
    чека що свети след като е запалена ????
    незнам той така светеще още от както я вземахме .., преполагам нещо софтуерно е или незнам идея си неам предполагам като се качи за настройки ще си обади
    шом свети значи има проблем !!!на пунтото всети чека единсвено при пълната гас и то на над 1.4 бара
    Това е явно от много модерен чип....или имаш някой датчик който прави мизерии....
    4 бири и турбината да свири

    Коментар


      По принцип има грешка в екуто -твърде голям буст-но освен нея може и нови да има.налягането на бензина нали сте го нагласили както трябва,буста е намален на минимум,беля не може да стане,закачете колата на диагностика изчистете грешките наи вероятно като почнеш да даваш газ ще ти може да ти излезе грешка за голямо налягане

      Коментар


        r.punto написа:
        По принцип има грешка в екуто -твърде голям буст-но освен нея може и нови да има.налягането на бензина нали сте го нагласили както трябва,буста е намален на минимум,беля не може да стане,закачете колата на диагностика изчистете грешките наи вероятно като почнеш да даваш газ ще ти може да ти излезе грешка за голямо налягане
        грешката свети на празен ход при запалване , така че нито е от буст нито от налягане на горивото Имаш друго проблем
        Power Under Pressure

        Коментар


          :D хехе в екуто с което съм по запознат от тебе си има грешка за високо налягане на турбината от краи време и наи добре грешките ще ги разберат като изчистят настоящите и ако излязат нови да мислят по тях но за това и те могат да се сетят :D да не запалиш нещо сега :D

          Коментар


            Само да кажа че като я припалих, колата нямаше лампда сонда, нито ремък на генератора, то затова така брамчи де...

            Коментар


              r.punto написа:
              :D хехе в екуто с което съм по запознат от тебе си има грешка за високо налягане на турбината от краи време и наи добре грешките ще ги разберат като изчистят настоящите и ако излязат нови да мислят по тях но за това и те могат да се сетят :D да не запалиш нещо сега :D
              недей приказваш глупости В моменат в който се махне акумулатора , забравя кой от къде е бил , така че да разбправяш че от край време си пазел грешката е абсурдно това че сега са запалили мотора и е светнал чека значи че нещо не го кефи по мотора като данни от датчиците Така че позапознай се още малко как работи мотроника на Гт и на какъв принцип записва грешките
              Power Under Pressure

              Коментар


                Баце.............. това Еку което и от бившата ми кола грешката за буста я знам по добре от тебе как излиза колко стои и т.н. за нея и това Еку.Сегашните грешки заради които свети индикатора за такива на таблото е ясно как ще ги разберат и как ще се справят със тях

                Коментар


                  r.punto написа:
                  Баце.............. това Еку което и от бившата ми кола грешката за буста я знам по добре от тебе как излиза колко стои и т.н. за нея и това Еку.Сегашните грешки заради които свети индикатора за такива на таблото е ясно как ще ги разберат и как ще се справят със тях
                  Офф не ми се обеснава . Пак трудно разбираш и пак ни в в клин се обаждаш .Чети преди да с обаждашВъпроса беше защо свети чека като е запалена и е на празан ход А ти бустове ми разправяш грешки и прочие като колата още не карана...
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Баце ти си уникален .....тво Еку е седяло на колата с разглобен мотор половин година и след сглабяне и запалване познаи коя грешка седеше .....и като си нямал допир с въпросното Еку няма нужда да се стягаш не знаеш и още нещо за грешките свързани с въпросната "дюза" индикатор за това Еку даи го по леко

                    Коментар


                      r.punto написа:
                      Баце ти си уникален .....тво Еку е седяло на колата с разглобен мотор половин година и след сглабяне и запалване познаи коя грешка седеше .....и като си нямал допир с въпросното Еку няма нужда да се стягаш не знаеш и още нещо за грешките свързани с въпросната "дюза" индикатор за това Еку даи го по леко
                      значи екуто е за кофата и е повредено Вярвай ми познавам из основи поведенията на 3 те вида екута а това че ти е набило грешката значи че има проблем с отчитането Намя читаво еку което да си пази грешките при откачане на акумулатора , дори и шорт теибъла заминава ( адаптацията )
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклука заеби необяснима работа

                        Коментар


                          r.punto написа:
                          Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклука заеби необяснима работа
                          А ти къ мислиш че върви колата или ти не си разбрал или екуто не разбира - дeмек един от двамата е зле не ми се спори с тебе шото не ги умееш тез машини на теория аре стига спами , и без туй нищо смислено не каза което да е вярно
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            WhitePower написа:
                            r.punto написа:
                            Мале мале..............уником.Как е работел мотора и как е вървяла колата толкова време с Еку за за боклука заеби необяснима работа
                            А ти къ мислиш че върви колата или ти не си разбрал или екуто не разбира - дeмек един от двамата е зле не ми се спори с тебе шото не ги умееш тез машини на теория аре стига спами , и без туй нищо смислено не каза което да е вярно
                            Е ти щото си много фешън гт пак умуваш за нещо което не си гласил ти -въпросната електроника на въпросната кола която е вървяла със умряло Еку 60 хиляди на яка газ е ежемесечни профаилактични диагностики със съответната техника но караи то твоята теория манна небесна да де то твоита кола струва 10 кила заеби Росене пиши какво става караш ли вече изчистихте ли записаните грешки и ако може какви бяха

                            Коментар


                              като се заговорихте за еку-та тука.. с махане на акумулатора изчистват ли се грешките на 100% , които екуто е отчело ?
                              Пунтак 1.1 с лека измама под капака

                              Коментар


                                та значи лампата на чека си светеше така от както я взехме .., тая вечер изкарахе колата 5ч и ходих да я мия да сипя малко бензин и да си взема блоу оффа .., олабена от гейта и от крана .. така че не надува грам ) върви малко разработки ще и правя колко КМ ? препорачвате ? и друго колата даржи високи обороти применно на някои светофар спирам и завава стрелката на 1700 об .. подавам газ и падат кум 1000 ..,и лампата на чека дето свете дано е туи
                                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                                Коментар

                                Working...
                                X