Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проект Пунто ГТ1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    DogForLife написа:
    То е PLUG AND PLAY в неговия случей.Би трябвало всичко да си става от старата турбина.Ако е така за 1 ден ще е готова Айде успех и те чакаме да се похвалиш!!!
    Доколкото разбрах не е точно така при него

    Коментар


      здравейте ..., хах та значи големи приключения бяха днеска да насадя тази турбина на колектора първо сложих предните фланци от старата турбина този на тръбата на дебитомера и една тръбичка за отичане на маслото има след това турбината не ми отговаряше защото мойте турбопътища минават под дебитомера а турбината беше както е заводски отдолу под мотора и обарнах топлата част да дойде от горната страна .., след това на фланеца на студената част на турбото и на фланеца на изпускателния колектор имаше шпилки , махнах шпилките от колектора защото на турбината няма как да се завият след това разпорбих колектора за да могат да влезнат шпилките ..., след това дойде другата драма .. гайките нямат завиване 2 от тях и там дойде голямото рязане пилене мерене накрая след обяд взе че стана ... , тамън се зарадвах че имам вече колектор и турбо малко след това като отидох да слагам турбината останових че има разлика в пайпааааааааа !!! и да почти го сложих :D ся ще трябва да си правя нов пайп да гласим.. ядосах се и отъргах цялата инсталация защото навсякаде висяха жици кабели и реших да я пооправя като я закърпя ) имам 1 върос има едни букси и датчици някви искам да питам за какво са оградените в червено )ето и малко снимки
      Прикачени файлове
      ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

      Коментар


        ебаси огледалния фланец , хем е същия хем не е имам чертежите на този фланец ако искаш мога да ти ги пратя и дог фор лаиф ги има и на него съм ги пратил от 2 дена се убедих и аз че има 2 вида фланци и аз свалих турбината , сложих новата и аз същия кур фланеца е като на твойта старата ако знаех щяхме да менкаме майпите , ама лошото е че днеска го дадох на DOG иначе и двамата щяхме да си решиме проблемите ако има нещо с което мога да помагам казвай , поне като сезнеш фланеца останалото е само да го зашиеш и палишднеска и ние сложихме ГТ28 цата , голяма драма , и аз си викам плуг ънд плаъ ама 4въртит го ядох , ни водата стана ни право масло , ни обратно масло , всичко наново , а Уж са еднакви турбините Извинявай за причиненото неудобсвото за пайпа ама и аз го разбрах чевъртък или петък като се пробвах да я насадя и не стана на пайпа и после свалих всичко за да видя че фланеца е огледаленаз съм на финалната права , закарах я да правят пайп ( на въже естесвенно ) и после като е готов , обратно в гаража за досглабяне и палене и да видим какво ще излезе
        Power Under Pressure

        Коментар


          WhitePower написа:
          ебаси огледалния фланец , хем е същия хем не е имам чертежите на този фланец ако искаш мога да ти ги пратя и дог фор лаиф ги има и на него съм ги пратил от 2 дена се убедих и аз че има 2 вида фланци и аз свалих турбината , сложих новата и аз същия кур фланеца е като на твойта старата ако знаех щяхме да менкаме майпите , ама лошото е че днеска го дадох на DOG иначе и двамата щяхме да си решиме проблемите ако има нещо с което мога да помагам казвай , поне като сезнеш фланеца останалото е само да го зашиеш и палишднеска и ние сложихме ГТ28 цата , голяма драма , и аз си викам плуг ънд плаъ ама 4въртит го ядох , ни водата стана ни право масло , ни обратно масло , всичко наново , а Уж са еднакви турбините Извинявай за причиненото неудобсвото за пайпа ама и аз го разбрах чевъртък или петък като се пробвах да я насадя и не стана на пайпа и после свалих всичко за да видя че фланеца е огледален
          брат останалото е детска играчка аз неска като знам кво направих ... то шпилки ли не правих какво ли не рязах ..., другото е песенн , да искам чертежите пусни ми ги в скупе да ги давам да се прави
          ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

          Коментар


            я разбери дали моя даун пайп от хкс -а е същия че е мноо як и само ми стои с резба за сонда е и е от неръждаввейкамай май може и да те огрее така като гледамhttp://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...8_683226_n.jpg
            alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

            Коментар


              1912 написа:
              я разбери дали моя даун пайп от хкс -а е същия че е мноо як и само ми стои с резба за сонда е и е от неръждаввейкамай май може и да те огрее така като гледамhttp://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...8_683226_n.jpg
              спасителю .., същия е !!! давай да го отнасямм :P
              ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

              Коментар


                колко пара даваш ?(ако знаеш как се измъчи добрито докато го направи )
                alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                Коментар


                  Резни фланеца от пайпа и го заварете на обратно просто.Разбира се ако няма разлика в растоянието на дупките.ПП твойта топла част не става ли на тая турбина или е по голяма?Орлине издаде ме,аз мислех официално само 1 4ип да сложа (шегувам се) :D
                  4 бири и турбината да свири

                  Коментар


                    DogForLife написа:
                    Резни фланеца от пайпа и го заварете на обратно просто.Разбира се ако няма разлика в растоянието на дупките.ПП твойта топла част не става ли на тая турбина или е по голяма?Орлине издаде ме,аз мислех официално само 1 4ип да сложа (шегувам се) :D
                    оказа че че не е баш огледален , бе заеби с тия пайпове само драми
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      DogForLife написа:
                      Резни фланеца от пайпа и го заварете на обратно просто.Разбира се ако няма разлика в растоянието на дупките.ПП твойта топла част не става ли на тая турбина или е по голяма?Орлине издаде ме,аз мислех официално само 1 4ип да сложа (шегувам се) :D
                      оказа че че не е баш огледален , бе заеби с тия пайпове само драми
                      Предполагам за това си спрял с рязането и такава ти е била първоначалната идея?
                      4 бири и турбината да свири

                      Коментар


                        ooo веднага го бях измислил това с огледалното ама не пасват фланците са различни загледай се в турбините колко са различни , дог ако знаеш колко игра те чака с тоя колектор бедна ти е фантазията брат....
                        ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                        Коментар


                          няма кво да се умува ..готовия даун пайп от неръждавейка с резба за сонда за 60 кинта
                          alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                          Коментар


                            DogForLife написа:
                            WhitePower написа:
                            DogForLife написа:
                            Резни фланеца от пайпа и го заварете на обратно просто.Разбира се ако няма разлика в растоянието на дупките.ПП твойта топла част не става ли на тая турбина или е по голяма?Орлине издаде ме,аз мислех официално само 1 4ип да сложа (шегувам се) :D
                            оказа че че не е баш огледален , бе заеби с тия пайпове само драми
                            Предполагам за това си спрял с рязането и такава ти е била първоначалната идея?
                            Мне счупи се диска на флекса и излетя в гаража и щеше да ни утрпа и казах стига за днеска , утре на отпочинал по добре ще се измисли
                            Power Under Pressure

                            Коментар


                              s00rry написа:
                              ooo веднага го бях измислил това с огледалното ама не пасват фланците са различни загледай се в турбините колко са различни , дог ако знаеш колко игра те чака с тоя колектор бедна ти е фантазията брат....
                              а някъде да се споменава че бегачка се прави лесно ??? уж ГТ 2854 ката е елементарна за слагане на готов къстъм колектор .... еба ми се мамата 3 дена момчета най лесния вариат е отиваш в сервиза и и си взимаш колата готова , ама никой не пита майстора трудно ли ти беше и как умори ли се много ....са инфо поставянето на този гарет с сменянето на фланеса на колектора излезе 860 лева тъйкато аз не бях в здравословно състояние за работа при минусуви температуритака че не искам да чувам оплаквания ако ги имахме парите знаеме къде и как стават нещата , но понеже пунтото е нискобюджтен тунинг който с достатъчно съвети може и сам да си го направил ако искаш нямаме право на оплаквания после нали ще ви кажат Евала как си си направил колата и ще знаеш че ти си я направил а не "ХХХХХХХХХ Тунинг-первормас или .. "
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                1912 написа:
                                няма кво да се умува ..готовия даун пайп от неръждавейка с резба за сонда за 60 кинта
                                е то е яасно че няма да му стане и трабва да се преправя ама поне може да започне от него
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X