здравейте колеги и от мен след голямото ми желание да карам такава кола продадох старата браво 2.0 20в и се метнах на едно ГТ взехме го от една автокъща .., малко се прецаках но в крайна сметка халал да са му парите дадох бравото и още 1000 лв за пунтото , но мн ми хареса пунтото имаше клима окачване и чип надуваше на 1.2 бара и вървеше страшно добре според мен защото не бях карал такава кола ! Взех колата след един ден преговори и уговорки я взех и оставих мойта ! и така вече начялото на април се сдобих с него )))))))))) на пръв поглед радиатора сълзеше , и казанчето на водата беше с дупка и издишаше инак всичко друго си беше наред мотора нямаше шумове всичко както си трябва само има едно скърцане като дадеш на пълен , но това били уж "тампони" ми добре викам аз.. хуу , и прибивах колата от ГАБРОВО ДО ВЕЛИКО ТЪРНОВО ., с изтекли номера (без номера) , без гражданска и с проблеми в мойте документи направо изтрапнах но за мой касмет не ме спряха минах между капките ), та по дряново минах през едни дупки и като се раздрънкааа направо ми се приплака.... се едно ще загубя колелото по пътя прирах я едвам едвам и направо в сервиза я закарах и вдигнахме я на подемника и се ЗАПОЧНА ФИЛМА !!!!! предни амортесиори заминали .., предни апарати заминали , предни носачи занимали .., маслото си беше за смяна доста от давна е трябвало да се смени направо си беше чорбичка и гръмнали маншони на каретата и се почна вкарах я на др ден в сервиза и направихме обслужване ремъка беше закъсан пак имах касмет че не стана нещо по страшно , сменихме гръмналите маншони и казанчето на антифриза което беше изцъфтяло сложихме казанче от браво и стана идеално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проект Пунто ГТ1
Collapse
X
-
така след това ..., след извесно каране и смяната на маслото и едно ходене до мездра софия велико търново и колата сдаде багажя резултата беше разпеределитен вал ..,след извесно търсен и бих искал да изкажя огромни благодарности на колегата Whitepower - орлин ..., той беше скътал един вал за черни дни който повлякох и за което съм му много благодарен ..., а стария вал изглеждаше така ..на 3ти цилиндър му липсваше гърбицата.. и пула мъ беше меко казано "изяден" :P сменихме го затворихме го всично беше наред .... покарах извесно време седмица има няма .. и колата почна да откача бууства и забива носа и оборотите и падат кво ли не гледахме свещи кабели разпиляхме инсталацията да не би да има някаде отечки нещо някой скъсан кабел , ламбди проверяхме генерацията махахме да не би да има някой запушено гърне , друг дебитомер доста проби и нямаше надежда за тая кола подавахме ток директен на бобината никой датчици на коляновия вал. презацепвахме на ново ремъка същото, колата неможе се изфорсира като се изфорсира забива носа направо лудница , и накрая тука имаме един специалист на който му се молих 3 дена да я закачи щото неговите хапаратури са уж по специални и като я закачи се оказа че е заминала запалителната бобина ..., и смених и запалителна бобина и се оправи след това за кво ми трябваше в гащите сложиш спортен филтър и карах 3 седмици и след това сложих оригиланата кутия но вече беше късно....., дебитомера се беше скапал и се опарих тежко !!!!!!!!! и си казах кат ще е гарга да е рошаваааааааа !ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
и тогава филма започна да става по сложен и сюжета се усложни .. и си казах тая кола ще се прави порачах , друг воден радиатор, нови носачи , вземах гуми имаче чистонови гуми марангони на 2000 км с бодличките по тях за по 45 лв броийката 195/50 / 15 преди колата беше със гуми на 45 но те ставаха само за мъгла.... даже и за туй сигурно не ставаха но стойката и беше по добра ! но джантите бяха леш ... много криви обух я с гуми и излравих джантите ! след това заръчах кулер с размери 660х180х65 чайна таун от ебау , нов гърнак , нови амортесиори билщайн . спирачни апарати , помпа на АБС щото нямам АБС И сега ми свети лампата но и след смяната се оказа че не от нея и още тоя въпрос не съм го разрешил ... акумулатор купувах , защото стария сбози , и леко по леко нещата почната да се монтират на колата и същевременно се сдобих и със ксенон и седалчици ето някой снимка какво се получиГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
да обаче решихме малко да го порачупим ...та сложихме блоу офф няква реплика на греаду ... но не издържя и седмица и колата почна да гасне да не държи обороти едно друго а й клапана беше едно мембранен а на ГТ то трябва двумембранен блоу офф такаче може да давате някакви предложения сложихме уредчетата за буустконтролера , бедна богата , и температурата на маслото сложихме генерация права тръба на 63 от ламбдата до края .., предишната генерация беше на 60 от край до край със катализатор който беше избочен , средно гърне и крайно гърнеГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
ето й някой снимка в сегашния и вид пропуснах да кажя най важното :Колата е 95година ГТ2 , беше с климатик вече не е ,ТУРБИНАТА НА КОЛАТА Е ОРИГИНАЛНАТА ИХИ И СЕ КАРА НА 1.2 бара колата е със чил , но сега планирам да ходя при орлин за ремапване и малко надувв че колата в момента е детонации поради бедна смес което не е никак добре и я карам с 100 октана кадето почни няма или савсем леки тук там е мошноста която се гони за сега е 180 коня с тия частиГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
DogForLife написа:Колега,добре дошъл в клуба на разбитите сърца Дано скоро да стане масхината и да си я караш с кеф Иначе е мн красива колицата и тая джанта много добре и стои.И моля те ми кажи, че кулера не се държи само на тия свински опашчици?ГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
DogForLife написа:Аз лично мисля да си търкалям без АБС...2 пъти щях да се завара заради него и минавам на червеноГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Екстра е станало колега, успех ти желая ! ! ! Едно въпросче извън темата ако може, каква е разликата на ГТ1 и ГТ2 , само разлика в конете ли има ?Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар