Здравейте колеги,искам да споделя с вас.преди 3 дена си сложих прави тръби,но не са от колекторите,а след ламба сондата от фланеца назад на който фабрично се захваща катализатора и така до края,но за момента сложих оригиналното гърне понеже финансите не достигат за спортно защото не искам да слагам обикновено гърне от 50/60 лева,а има варианти на Ремус които са със заглушител и мисля да сложа такова но по-нататък.та извода е:колата в ниските се държи по-добре от преди,за вървежа леко се подобри,но не е кой знае каква разликата и рева е доста приемлив,но пак казвам с оригиналното гърне е и все пак не мога да очаквам чудеса с него ще видим дали ще има разлика след слагането на спортното гърне,а за разхода все още не мога да кажа,но предполагам се е повишил леко.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
права генерация
Collapse
X
-
Ако си атмосферен автомобил би трябвало да знаеш, че си направил голяма грешка да оставиш права тръба. Това се прави само при двигателите с турбо. За да ти е всичко както трябва препоръчвам по средата да някъде да имаш едно спортно средно гърне и накрая едно спортно. Никакви катализатори и други тем подобни паразити по генерацията не ти трябват.'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
-
ivailo rachev написа:извинявам се прпуснал съм да вметна че първо има едно резонаторно гърне на мястото на катализатора и от него назад вече е права тръба грешката е моя сега погледнах
Коментар
-
Вальо при нас с Пунто ГТ-тата нещата са много различни, заради турбото колата е доста по тиха от колкото атмосферка та опита на колегата няма да е много от полза Аз мога да ти кажа впечатления от колата на Орлин (WhitePower) колата с генерация на 63ф, голям резонатор и крайно спортно, еми колата е доста приятна като звук леко си е шумничка за извънградско, но като цяло се търпи. А аз съм доста взискателен от към звуци :D
Коментар
-
ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълненеAlfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
ivailo rachev написа:ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълненеFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
ivailo rachev написа:ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълнене
Коментар
-
В монента съм без грам гърне и все едно съм запалил някой състезателна Лада!Въпреки че Пунтото е с турбо звукът от ауспуха е ...............Мисля да си направя сам един по-голям резонатор(един вид две в едно) и да го искарам в прага с накраник ръчна изработка.Ако е пак шумна ще си направя тапа като на някой видове спортни гърнета и ще си я слагам и махам когато си искам!!!!!!!!!
Коментар
-
Ако ще слагаш по-широки тръби, повече от 55 не е приемливо за 1.6.. Резонатора се слага за да обере дрънчащия звук от тръбите понеже ти липсват гърнетата.. а слагането на спортно крайно може и да има ефект понеже в самото такова не се правят никакви завои, а газовете излизат директно.. докато в оригиналното е като картинг писта! Също така зависи и дали си отделил лев допълнително, понеже отдолу завойчетата на самата тръба трябва да се направи с колена с подходящия диаметър, защото много малко хора имат машина която да огъва тръбите без да им губи диаметъра и да го прави по-малък.. При мен на 50мм коляно алуминизирано излезна 12,50лв едното
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар