Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

права генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    права генерация

    Здравейте колеги,искам да споделя с вас.преди 3 дена си сложих прави тръби,но не са от колекторите,а след ламба сондата от фланеца назад на който фабрично се захваща катализатора и така до края,но за момента сложих оригиналното гърне понеже финансите не достигат за спортно защото не искам да слагам обикновено гърне от 50/60 лева,а има варианти на Ремус които са със заглушител и мисля да сложа такова но по-нататък.та извода е:колата в ниските се държи по-добре от преди,за вървежа леко се подобри,но не е кой знае каква разликата и рева е доста приемлив,но пак казвам с оригиналното гърне е и все пак не мога да очаквам чудеса с него ще видим дали ще има разлика след слагането на спортното гърне,а за разхода все още не мога да кажа,но предполагам се е повишил леко.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    #2
    Ако си атмосферен автомобил би трябвало да знаеш, че си направил голяма грешка да оставиш права тръба. Това се прави само при двигателите с турбо. За да ти е всичко както трябва препоръчвам по средата да някъде да имаш едно спортно средно гърне и накрая едно спортно. Никакви катализатори и други тем подобни паразити по генерацията не ти трябват.
    '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
    Powered by VRPerformance

    Коментар


      #3
      извинявам се прпуснал съм да вметна че първо има едно резонаторно гърне на мястото на катализатора и от него назад вече е права тръба грешката е моя сега погледнах
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

      Коментар


        #4
        ivailo rachev написа:
        извинявам се прпуснал съм да вметна че първо има едно резонаторно гърне на мястото на катализатора и от него назад вече е права тръба грешката е моя сега погледнах
        Искам да те питам само с резонатора как е звукът,че и на мен ми предстой направата на нова генерация?Какво ФИ са тръбите?

        Коментар


          #5
          Вальо при нас с Пунто ГТ-тата нещата са много различни, заради турбото колата е доста по тиха от колкото атмосферка та опита на колегата няма да е много от полза Аз мога да ти кажа впечатления от колата на Орлин (WhitePower) колата с генерация на 63ф, голям резонатор и крайно спортно, еми колата е доста приятна като звук леко си е шумничка за извънградско, но като цяло се търпи. А аз съм доста взискателен от към звуци :D

          Коментар


            #6
            ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълнене
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              ivailo rachev написа:
              ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълнене
              Е да беше сложил по-широки тръби...Като ще правиш ,да правиш ,както трябва...Поне на Ф55 да беше сложил...Аз като слагах спортното гърне на Типо-то мисля че тръбите бяха Ф55...Не съм 100% сигурен ,но мисля че толкова бяха...Но моето мнение ,че е трябвало с по-голям диаметър да сложиш...Защото с тези си оставаш на заводски тръби...Ефектът щеше да е по-добър с по-големите тръби...
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
              Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
              EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

              Коментар


                #8
                ivailo rachev написа:
                ами сега колата е малко по-шумна доста добър звук извади,но ще видим крайното положение какво е след като сложа и спортно крайно гърне.сега не е кой знае колко шумна доста приемливо е ама за мен не е слабичко ми е,а тръбите ми са 50фП.П. колега tuningmode може ли да се обосновеш за това че опита ми няма да е много от полза понеже не съм много в час,само съм чувал че на атмосферките няма такъв ефект като на двигателите с принудително пълнене
                Аз не говоря за подобрение в мощност и ускорение, а имам предвид за самият звук от генерацията в изказването ми А относно ефекта разбира се че при турбо двигатели ефекта е много по осезаем при освободена генерация, причините са много но общо взето турбото се развърта от по ниски обороти и колата се отпушва доста.При атмосферен двигател изобщо тунинга е толкова заплетено нещо, че нещата са доста сложни. Даже има вероятност ако не си направил никакви други подобрения а само плиокнеш едни прави тръби на 63ф примерно - да овеличиш ръмженето и боботенето и да си мислиш че колата е литнала, а всъщност тя да е с 5 конски сили надолу За това за атмосферка нещата задължително трябва да се комбинират според мен - истински спортен филтър или цял интеик кит, освободена генерация и качествен ремап на електрониката.... чак тогава нещата ще тръгнат нагоре реално а не само на внушение :D

                Коментар


                  #9
                  В монента съм без грам гърне и все едно съм запалил някой състезателна Лада!Въпреки че Пунтото е с турбо звукът от ауспуха е ...............Мисля да си направя сам един по-голям резонатор(един вид две в едно) и да го искарам в прага с накраник ръчна изработка.Ако е пак шумна ще си направя тапа като на някой видове спортни гърнета и ще си я слагам и махам когато си искам!!!!!!!!!

                  Коментар


                    #10
                    аз точно такова гърне искам да сложа с клапа че на един приятел на браво също 1,6 сложихме тръби без резонатор и накрая спортно гърне от 35лв. и не мога да ви опиша за какво ставаше на въпрос тва бръмчеше повече от бегачките
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      Ако ще слагаш по-широки тръби, повече от 55 не е приемливо за 1.6.. Резонатора се слага за да обере дрънчащия звук от тръбите понеже ти липсват гърнетата.. а слагането на спортно крайно може и да има ефект понеже в самото такова не се правят никакви завои, а газовете излизат директно.. докато в оригиналното е като картинг писта! Също така зависи и дали си отделил лев допълнително, понеже отдолу завойчетата на самата тръба трябва да се направи с колена с подходящия диаметър, защото много малко хора имат машина която да огъва тръбите без да им губи диаметъра и да го прави по-малък.. При мен на 50мм коляно алуминизирано излезна 12,50лв едното

                      Коментар


                        #12
                        ами аз ги правих във фирма в която се правят парапети и разни такива и има специална машина за огъване на тръби и не си е губила диаметъра
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                        Коментар

                        Working...
                        X