Няма как тунинг мастър да не си познае работата. Иначе, да. Почти всеки ще оплюе другия. Всеки има стил на работа и като види нещо различно и казва "пфф тва не става". Но има и такива хора които като видят нещо добре направено не биха казали на черното бяло. Така, че хора всякакви както казах.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ремап , къде в софия ?
Collapse
X
-
oem написа:Тоя ремап за 100 лв. разбира се, че ще подобри нещо и човека ще е доволен. Като няма база за сравнение с нещо друго... каквото и да му сложиш ще е доволен А мотора доволен ли е? А турбото?
Коментар
-
WhitePower написа:значи не е бил никакъв тунинг мастер !!! никой професионалист не би казал на черното бялоFiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
oem написа:Е то и без ремап като и вземаш душата пак иска гуми и съдинител... то като не знаеш как да караш колкото и драва колада е пак проблем....А относно цените. Да знаете, че не случайно при едни е скъпо при дуги евтино. Някои си ценят труда и вложените средства. Други не чак толкова. Някои знаят какво да бутат и какво не, други не баш... Някои чупят колите на хората, други ги съживяват. Има разлика нали?Е има и такива които нищо не разбират и пак си дупят цените, но тва е друга бира. Има и такива които поназнаъват нещата, но са на зор за пари... хора всякакви общо взето.Тоя ремап за 100 лв. разбира се, че ще подобри нещо и човека ще е доволен. Като няма база за сравнение с нещо друго... каквото и да му сложиш ще е доволен А мотора доволен ли е? А турбото?Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Ами когато ти хвърлиш една шапка пари за техника, софтуер и години в четене и учене ще си на друго мнение. Не всичко е копи пейст. Тези които си разбират т работата ще ти напрая т колата пред теб и ще ти обеснят какво точно е променено. Другите ще ти кажат "споко, тествано е".O.E.Motorsport
Коментар
-
Колега, ако някой ми обясни какво точно ми е сменено във файла и защо то е сменено ще се радвам много ама ...Има една тема в алфа форума, какво точно прави чипа и от къде ги вади тия коне. Ми как за 3-4 години никой от разбирачите не каза какво точно е сменено. Изниква въпроса дали някой изобщо знае и ако си мисли че знае, дали е сигурен. И как ги вади тия 25-30-40-100 коня. Имаше само две три споменавания как на турбина без управление от компа й се дига налягането от софта и тем подобни.И каква инвестиция в техниика, 50лв. за галетото ли. И за годините четене и учене - ами сори ама повечето мапери не са си правили файловете а са ги взели от някъде. То даже това е по-добрия вариант, лошото става като почнат да се мислят за разбирачи и ти се изс**ат на колата.Сетете се или разпитайте как почнаха супер добрите и известни мапери. Уточнявам че не говоря за Бобо, а по принцип. Не мислете че нападам него и т.н.Знаете ли какво е пипано в софта на JTD105, големите промени дето струват 200-300 лв. Променено е времето на пръскане от 0,8 на 1,2 ms, пипнато е малко налягането на помпата при средно натоварване и торк лимитъра, който като го дигнат с 30% и си мислят че са дигнали и мощността с толкова, а просто по тази таблица спира да се пръска, защото винаги има по-ограничаващи.Другото което е че ремапнат jtd 105 пръска толкова гориво колкото сток jtd 115. Според вас колко коня дига ремапа. Дали са 25-30 или 50. По-скоро са 10.
Коментар
-
oem написа:Ами когато ти хвърлиш една шапка пари за техника, софтуер и години в четене и учене ще си на друго мнение. Не всичко е копи пейст. Тези които си разбират т работата ще ти напрая т колата пред теб и ще ти обеснят какво точно е променено. Другите ще ти кажат "споко, тествано е".Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
-
Предвид, че из нета се въргалят множество тествани, а и нетествани мапове за JTD105 не виждам НИКАКЪВ аргумент да се броят едни грешни 300-400-500лв. на "прочут" мапер. За работа, която в максималното си време при махмурлук, сутрешно главоболие и неотзивчив уиндоус се върши за 15мин. - тези суми са повече от грешни. Според мен - всеки, който има JTD, включая моя милост е разумно да инвестира в комплекта кабели и да си качва-сваля горивни карти докато си хареса такава. Говоря изцяло и само за софтуерният чип-тунинг. За хардуерен тунинг изобщо не оспорвам каквито и да е искани пари. Когато обаче се сменя нещо, което е достъпно за 90% от ползващите интернет - не виждам смисъл от каквито и да е препоръки и цифри от упоменатите по-горе. Лично аз ако реша да си тунинговам колата ще я направя както пише в дебелите книги - нова турбина, нов кулер, оптимизирани въздушни пътища, подобрени филтри и изпускателна система. Пренаписан и изцяло пригоден и оптимизиран за хардуера софт. Тук вече сумите могат да са космически, но не и за някакви 15 минути работа с помайването...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не сте прави, но няма да споря. Аз съм виждал и файлове безплатн свалени виждал съм и такива правени от наши мапери. Ами ралзиката е огромна. В смисъл, че тези които ще си свалите свободно освен да чупят коли друго не правят.А инветицията иначе не е китайско галето. Има много добри и скъпи програматори, има и софтуер който също струва 4 цифрена сума.А иначе мапа за жтд105 не е само увеличаване на гориво Там може да се бутат и други неща. Като например начало на фазите на впръскване, налягане, ограничители на въртящия момент... това са все по 2, 3 карти за едно нещо, но в различни режими. Те трябва да се бутат като се пресмятат. Не как да е.Специално до колегата с жтд-то. Колега ами ясно ми е защо усещащ 10 коня само. Не си попаднал на мапер.O.E.Motorsport
Коментар
-
Колега, за тоя двигател едно галето ти е достатъчно, не ти трябва техника за хиляди. Кое налягане може да се пипне. Торк лимитъра вече ти написах че е пипнат безмислено. И не казвам че усещам само 10 коня, а че толкова вдига ако съдим по пръскането на другия двигател, или jtd 115 не е 115 коня а 130. Фазите на пръскане почти никой не ги пипа от маперите.
Коментар
-
350-500лв, ако направят и дино преди-след и ако им се виси на главата и се обяснява подробно, какво и как и защо го променят ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Всъщност ако ми трябваха подобни услуги щях да ползвам хора на запад, доказали се с годините Китайското галето е перфектно за масовите жетедета, вече чак за тия с кодировките на дюзите .....F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ремапа на турбо дизела е като на турбо бензина - прави се конкректно за съответния мотор,а не само копиране на файлове.Няма два еднакви мотора които да вървят по един и същ начин с един единствен ремап,особено коли на над 6-8 години които имат вече износвания.Така че мапер който не порменя софта по конкретните характертистики на мотора си е жив обирджия,да не говорим че в повечето случаи се стига и до счупване и на мотора или помпата.Лично аз виждам какво се променя,понеже мога да си сравня таблиците и мога дакажа че няма почти нищо общо със заводските карти в почти всяко отношение.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Не случайно много от колегите се понаучиха да си правят колите вече сами.Защо ли?Толкова много "коректни" и прехвалени майстори ,че няма на къде.Трябвало да си тесен специалист,модерно било Скоро ще почнем и ремап да си правим сами,или по-точно ще се научим ,щото файдата от ремапа е у главата главно,ако само това ще се прави.....Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
I am in love with my cars
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар