Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремап , къде в софия ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    emzo написа:
    Тоя клип и аз го гледах, сток флай, сток амбреаж - леко да не са 180 коня на гумите.Даже май писах в коментарите
    Кой ти каза че са сток?Плюс това този тип дето си говорите с него не е собственика на колата от клипа.Този човечец обяснява точно обратното че за такава мощност няма как да са сток.Неговото Браво jtd100 със сток карантия изкарало на дино 140 коня и 270 нм,което си е добре. Приключвам че май доста се отплеснахме.

    Коментар


      #47
      Нищо, все е от полза на автора на темата.Дай линк, да не да говорим за различни неща.140к.с. може, но пък маховика ........ на жтд100 махото е като на 105, даже си имам 2 броя тука при мене и си ги гледкам.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        С тия чипове и тоя вид тунинг общо взето има хора, които го одобряват и хора, които не го одобряват.Аз спадам в една трета група с мойто пунто ХГТ - и да искам не мога да разбера дали ще има положителен ефект от ремапването, защото компа ми е от новите хитачита, а ремап на тоя комп поне до сега не е правен и с Бобо говорих и той каза, че не се предлага за момента
        punto HGT

        Коментар


          #49
          Е да, ама за печка става дума.Тук не може да не усетиш разлика
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #50
            emzo написа:
            Дай линк, да не да говорим за различни неща.
            Оппп http://www.youtube.com/watch?v=cdW4X...-5Z8Чуите само как свирука "щурчето"

            Коментар


              #51
              Here, in Portugal, the engine JTD 8v reaches 507Nm to 2500rpm and 225hp to 4250rpm ... measured in a bank of power, a MAHA....If you like, there is a Bravo jtd for sale and has 215cv and 450Nm ...Obviously, those powers are taken with certain changes ...Stock turbo, stock injectors, stock clutch, my Bravo Jtd 100, reaches to 145hp and 270Nm
              Що не каже, кво е сложил после ? Няма DMF конверт китове за браво.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                emzo написа:
                Here, in Portugal, the engine JTD 8v reaches 507Nm to 2500rpm and 225hp to 4250rpm ... measured in a bank of power, a MAHA....If you like, there is a Bravo jtd for sale and has 215cv and 450Nm ...Obviously, those powers are taken with certain changes ...Stock turbo, stock injectors, stock clutch, my Bravo Jtd 100, reaches to 145hp and 270Nm
                Що не каже, кво е сложил после ? Няма DMF конверт китове за браво.
                Е и аз това питам Много вървежни тия Бравоци ейййййййй

                Коментар


                  #53
                  Иначе потвърждавам:JTD100/105 съединителя държи до 150к.с. и 300+ НмМаховика е проблемен.Лично изпитано ! Чак ми се свива стомаха като се сетя през, какви филми минах.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    WhitePower написа:
                    аз само споменавам факта че едно го умеят а други не , вие някъде да сте видяли въпросния БОБО да пише ?? просто му се носи славата щото ги умее а и цената предполагам е толкова щото всичко си има рискове , ако се окаже че не си доволен
                    Има хора дето са добри и дори не си чувал за тях ,ама как да чуеш като не пишат по форумите,не ходят по срещи.Никои от работниците в тея сервизи не са регистрирани с по 2 3 акаунта из форумите и да хвалят и прехвалват съответния майстор или сервиз.Как да чуеш.......Правя си колата последните 1 2години при човек,който не чете форуми а техническа литература,никой не го знае като ГОГО МОГО или МИНЧО,ама тоя човек за 30 мин ми сменя подгревните свещи и ми зима 20 лева,срещу двойно повече в прехвалените сервизи,които като нищо да ги скъсат и да ми вземат още 300 400.....Същия тоя ми казва че амортесьорите не са за смяна и няма нужда да се набутвам и е готов да ми разглоби колата за да ми го докаже,вместо да ми ги смени и да рече ами излязаха още тука едни втулки .Същия тоя връща клиенти ,защото за деня вече има кола и иска да я направи както трябва.Разговаря с мен като с човек макар че бегло се познаваме,вместо да ми се дуе ,чупи китки и прави на голям разбирач,се едно съм му длужен.Май аз давам парите ,а ?Майстор и "Майстор" са две различни думи.
                    Fiat Marea 1.9 JTD 105hp Weekend
                    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 115hp
                    I am in love with my cars

                    Коментар


                      #55
                      Тука започнахте да говорите така сякаш всеки си е виждал софтуера и знае какво е бутано по него. Значи както стана въпрос фазите на впръскване са един много тънък момент при тунинга на жтд-то. Ако мапера който прави софтуера знае какво да прави то точно този тънък момент прави така, че колата да не пуши и да харчи по-малко в нормален режим на работа. Само с вдигане на лимитерите освен да пуши нищо не става и точно тогава повече от 10 - 15 к.с. едва ли ще се получат. За да стане пиковия момент по-голям и ефективен точно когато трябва не става само с повече гориво. Ефект от повечето гориво има защото скоростта на горене при богата смес е по-висока, но самото изгаряне не е пълно, за това и идва онази черна къдилка от ауспуха най-просто казано. Това предполагам го знаете и вие. За да изгори това гориво обаче му е нужно повече време или иначе казано да се запали по-рано. При дизела как става това? Досещайте се. Но точно тънките моменти правят добрия тунинг. Тунинга не е да хванеш ОЛС-а и да разбереш къде е картата за гориво и да вдигнеш с 20%.Ако има някои от вас който си има тунинг файла и иска да разбере какво точно е бутано по него. Може да се обади на лично и ще го погледна.Относно това, че за този мотор само галлето върши работа това е несериозно. Галлето е само програматора на паметта. То каквото трябва си го върши, но това не е причина да се обсъжда иначе нормалната цена от 200 + лева.
                      O.E.Motorsport

                      Коментар


                        #56
                        Аз не мога да разбера едно - колегата пускат тема с питане "къде да си ремапне колата?". Другите колеги му предлагат вариант, а питащия колега започва да обяснява как не му се дават 300 лв и можело и за 100 лв да стане... Ами добре бе, не те устройва - чупиш се и си правиш ако искаш и за 50 лв на друго избрано от теб място... Никой не те бие да си я правиш при БОБО! И един приятелски съвет - ако едни 300 лв са на път да те спрат колега, то по-добре си остави така колицата и и се радвай

                        Коментар


                          #57
                          oem написа:
                          Тука започнахте да говорите така сякаш всеки си е виждал софтуера и знае какво е бутано по него.
                          Ми то не е трудно да се види и сравни със стоков софт.
                          oem написа:
                          Значи както стана въпрос фазите на впръскване са един много тънък момент при тунинга на жтд-то. Ако мапера който прави софтуера знае какво да прави то точно този тънък момент прави така, че колата да не пуши и да харчи по-малко в нормален режим на работа. Само с вдигане на лимитерите освен да пуши нищо не става и точно тогава повече от 10 - 15 к.с. едва ли ще се получат. За да стане пиковия момент по-голям и ефективен точно когато трябва не става само с повече гориво. Ефект от повечето гориво има защото скоростта на горене при богата смес е по-висока, но самото изгаряне не е пълно, за това и идва онази черна къдилка от ауспуха най-просто казано. Това предполагам го знаете и вие. За да изгори това гориво обаче му е нужно повече време или иначе казано да се запали по-рано.
                          Точно така е.

                          Коментар


                            #58
                            oem написа:
                            Ефект от повечето гориво има защото скоростта на горене при богата смес е по-висока, но самото изгаряне не е пълно, за това и идва онази черна къдилка от ауспуха най-просто казано. Това предполагам го знаете и вие. За да изгори това гориво обаче му е нужно повече време или иначе казано да се запали по-рано.
                            Колега, как така скоростта на горене е по-висока а пък горенето не е пълно, защото на сместта й трябва време. Нали като е висока скоростта ще гори по-бързо а не по-бавно. Противоречиш си. Облаците черен дим идват заради горенето при по-малко въздух и от там непълното изгаряне, а не заради скоростта на горене.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #59
                              vsd написа:
                              oem написа:
                              Ефект от повечето гориво има защото скоростта на горене при богата смес е по-висока, но самото изгаряне не е пълно, за това и идва онази черна къдилка от ауспуха най-просто казано. Това предполагам го знаете и вие. За да изгори това гориво обаче му е нужно повече време или иначе казано да се запали по-рано.
                              Колега, как така скоростта на горене е по-висока а пък горенето не е пълно, защото на сместта й трябва време. Нали като е висока скоростта ще гори по-бързо а не по-бавно. Противоречиш си. Облаците черен дим идват заради горенето при по-малко въздух и от там непълното изгаряне, а не заради скоростта на горене.
                              Не е точно така. При по-богатата смес скороста на пламък е по-голяма, но и горивото е повече. Всъщност много повече. Зависимостта скорост и количество не е право-пропорциална има си формули за пресмятане за различните горива. Да не говорим, че тя зависи и от температурата в горивната камера. А тя е различна при бедна и богата смес. Също скороста е по-голяма и пламъка е по-бурен когато сместа е много богата, но това не е по време на целя процес на горене. Скоростта също не е една и съща до края на процеса на горене, а само в началото (когато е пиковия момент). Нали се сещаш, че и в някои диапазони (средни и високи обороти) времето на процесите е много ограничено?Относно въздуха: Да де. Кога сместа е богата? При богата смес нали въздуха е по-малко Не е ли същото?
                              O.E.Motorsport

                              Коментар


                                #60
                                Колега, прочети пак какво си написал, противоречиво е. Както и да е приемам че си се объркал.В същност, понеже гледам че и ти си мапер, кажи какви стойности даваш за jtd105 като време, градуси, не искам да ми казваш как да си ги сменя а колко ги правиш. Колко мг почва да пръска колата след ремапа.
                                FIAT Bravo JTD GT '99

                                Коментар

                                Working...
                                X