Ако гониш повечко коне като за състезателна кола, тогава слагаш по-големи валове.При ежедневна кола може да се сгъсти малко, я с отнемане на глава или блок, но малко за да не се наложи да се търси бензин с повече от 100 октана .Има и опасност аванса да е вече в повечко и да трябва ремап за да изчезнат детонациите и да върви добре.Нещата може да се компенсират и със леко закъснение на всм. вал, но това вече се вижда "на място" как ще е.
Ици, не мислиш ли че тия коне като на състезателна кола само с валове и барникане в ЕКУ-то ще ги види през крив макарон само :D Не измисли ли как (примерно с дросели) в тоз мотор да влезе доста повече въздух (гориво е ясно, че винаги има как да се докара отгоре), не се ли сгъсти мотора с бутала (както се прави ако иска човек нещата да са като хората, а не с шлайфане на блок и глава), не се ли доработи хубаво главата (портване, по-големи клапани и т.н.), няма ли хубаво сметнат за нуждите изпускател и наистина подходящи валове за целта и не се ли направи и всичко необходимо тия сичките мании да се завъртят на по-високо обороти, смислени коне отгоре от атмосферка според мен нема как да се изкарат :D Инак ако ще и всичките октан буустери на света да изсипе в резервоара ефекта нема да е кой знае къф. Да не говорим, че ако се предобрят нещата с отнемаме от глава и блок, нищо чудно да се окаже, че детонациите ще са му най-малкия проблем, щот примерно с ’рошавите’ валове при малко по-високи обороти ще има близка среща на бутала и клапани :D
Само доразясних за големите валове, че са нужни когато се поеме в насока за състезателен тунинг а не за ежедневен.Също и другите неща които допълваш няма да се впишат в такава една ежедневка, да не говорим за торбата с пари
Оооо.......мма то и газифициране имало :D Ебаси маняшкия тунинг ше стаа начи :D А тоя аванс процесор дет го имаш дали си наясно (поне доколкото аз съм запознат), че немое го ползваш ако требва да се връща аванса Успех и късмет от мен в тунинга мое ти пожелаем само :D :D
пфууу, как ме заяде Не съм тръгнал да чупя колата, само си умувам за авансатора съм наясно, да Идеята е, да НЕ МОЖЕ да работи на бензин, а да е пригодена колата за газ, с всичките плюсове, които има тя. А торбата с пари за сега не я мислете, това е необходимото зло Аванса ще се яви в повече, ако се сипе бензин, нали така? Но при газта се добавя, значи ако се вдигне компресията, и се наложи да се върне аванс за бензин, в някакъв момент от увеличаването на компресията ще се получи така, че аванса ще е чудесен за ЛПГ, без да се налага тоя авансатор да работи. Нали?
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар