здравейте коолеги, мисля че тамата е интересна и може да се каже че е тунинг. Сега да ви запозная с моя проблем. Имам Делта на която искам да и сменя предните дискове и апарати с по голям размер. за уточнение в момента е с 257 мм диск единичен обикновен, за целта съм взел дискове 284мм апарати и шенкели (който стават на макферсона) защото по късно се установи че апаратите от 284мм диск нестават на 257мм шенкел. Дотук всичко е перфектно, рециклирах апратите станаха идеално пръснах ги с червен емайлак (да се огледаш в тях :D ) взех нови дискове че старите имаха ръбове, дисковете са двойни странично венилирани (с дупки) направо страх да те хване, някой от вас ще кажат защо се занимавам с глупости и не си карам така колата, защото когато направиш нещо тунинг после чувствтото е необяснимо като я погледнеш и хората кажат "я еб.ти и дисковете".За уточнение шарнира става на шекела. Проблема е че карето нестава, това на колата е по малко от това на шенкела. кажете какво следва да направяако нещо не е ясно обяснено ще се опитам да го обясня по ясно.благодаря на висчки които ще помагат в решаването на проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вентилирани дискове
Collapse
X
-
toko.bg написа:пробва ли твоита главина да прехвърлишLancia delta II
Коментар
-
Колега, и в този форум пишат повечето от онзи форум А, и да добавя: ако колата ти не е много мощна (примерно 1.6 двг), ще я затормозиш много с по-големите дискове, от там джанти, шенкели, гуми... видимо ще и падне мощността. Аз искам да направя тая дивотия, щото двигателят ми е ремонтиран, с увеличена компресия от там и мощност и може да понесе 15-ки и 284мм. Ти ако само за едната визия го правиш... по-добре недей. Можеш да си ревизираш напълно спирачната система, и ще има много по-голям ефект, отколкото смяната на дисковете с по-големи (по-лесно ще блокираш предни колела, да знаеш). А и не само дисковете трябва да смениш, спирачната помпа също, и в краен случай и сервото и, но мисля че чак толкова навътре няма да се наложи да пипаш, но е възможно."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Колега, и в този форум пишат повечето от онзи форум А, и да добавя: ако колата ти не е много мощна (примерно 1.6 двг), ще я затормозиш много с по-големите дискове, от там джанти, шенкели, гуми... видимо ще и падне мощността. Аз искам да направя тая дивотия, щото двигателят ми е ремонтиран, с увеличена компресия от там и мощност и може да понесе 15-ки и 284мм. Ти ако само за едната визия го правиш... по-добре недей. Можеш да си ревизираш напълно спирачната система, и ще има много по-голям ефект, отколкото смяната на дисковете с по-големи (по-лесно ще блокираш предни колела, да знаеш). А и не само дисковете трябва да смениш, спирачната помпа също, и в краен случай и сервото и, но мисля че чак толкова навътре няма да се наложи да пипаш, но е възможно.Lancia delta II
Коментар
-
каквото ти хрумне - опитай. САМО НЕДЕЙ ДА РЕЖЕШ ПОЛУОСКА !!!!! ще вземеш да се претрепеш а като си с 16", какви са ти гумите, и къде опират?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:каквото ти хрумне - опитай. САМО НЕДЕЙ ДА РЕЖЕШ ПОЛУОСКА !!!!! ще вземеш да се претрепеш а като си с 16", какви са ти гумите, и къде опират?Lancia delta II
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар