Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТУНИНГ В МОМЕНТ НА КРИЗА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Напълно съм съгласен с мнението на колегата VIN. А пък на Roman - колега не знаш кой, какво има под капака и кой колко пари е дал за него. Затова просто ще те помоля учтиво да не коментираш. И погледни пак заглавието на темата! Виждаш ли някаде в нея да се съдържа думата "евтин"?

    Коментар


      #32
      Stoynev85 написа:
      Напълно съм съгласен с мнението на колегата VIN. А пък на Roman - колега не знаш кой, какво има под капака и кой колко пари е дал за него. Затова просто ще те помоля учтиво да не коментираш. И погледни пак заглавието на темата! Виждаш ли някаде в нея да се съдържа думата "евтин"?
      Stoynev85 написа:
      Всеки да даде своя съвет и мнение как и какво интересно може да се направи с малко пари. ДАВАЙТЕ ИДЕИ КОЙ КАКВИТО ИМА..................
      Евтино, малко, каква е разликата? Поискал си идеи за такъв тунинг, дадох ти ги.А кой какво имал капака, това ти сам започна да го коментираш.Съжалявам, че не ти харесват идеите ми за тунинг, но реално погледнато за малко пари това си е варианта и колкото да ти е смешно е удачен. Погледни хондаджиите или опелите примерно.
      '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
      Powered by VRPerformance

      Коментар


        #33
        аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !
        leave something of the happiness you bring

        Коментар


          #34
          Bravo 1.9 JTD написа:
          аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !
          тебе те знаем,шапка ти свалям дори.... и за колата и коментарите дето цепиш!Няма други такива...Тази тема от самото начало не тръгна добре и не се знае и как ще завърши.Всички знаем че за да се започне нещо по колата трябват средства без тях нищо не става,но това не означава че нищо неможе да се направи с минимални такива.Когато поназнаиваш малко имаш някакви умения и с малко парички,доста труд и нерви може да се постигне нещо прилично.Пример-разградското пунто на Валъо,уникална количка направена с скромни средства и изглеждаща много а много добре.
          Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
          KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
          Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

          Коментар


            #35
            Здравейте колеги, ето какво аз направих по мойта кола с малко средства, спрей за 7лв за спирачните апарати, имам спортен филтър Ево спорт(омаслява се, но колко е качествен не мога да кажа), за 10лв ми преработиха кутията на въздушния филтър, от село намерих тънкостенна тръба за катализатора, разликата във вървенето е малка, но се усеща.Има още доста подобрения по колата, но другото е с доста пари. С малко средства и добро желание винаги може да се постигне нещо!
            Drive or Die!

            Коментар


              #36
              Racer GT написа:
              Bravo 1.9 JTD написа:
              аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !
              тебе те знаем,шапка ти свалям дори.... и за колата и коментарите дето цепиш!Няма други такива...Тази тема от самото начало не тръгна добре и не се знае и как ще завърши.Всички знаем че за да се започне нещо по колата трябват средства без тях нищо не става,но това не означава че нищо неможе да се направи с минимални такива.Когато поназнаиваш малко имаш някакви умения и с малко парички,доста труд и нерви може да се постигне нещо прилично.Пример-разградското пунто на Валъо,уникална количка направена с скромни средства и изглеждаща много а много добре.
              Тва с предната броня като на Лансер ли ? ако е тва само джанти му трябват че тия ламарини дето ги е турил ебават майката на целя пейзажКолега, отправям призив за по-сдържани коментари, уважение към останалите участници и техните коли (това е относно предното ти мнение), защото независимо колко е красива или грозна една кола - подобни изказвания обиждат собственика и, а също така и към "мерене на приказките", все пак не си на улицата, този форум се чете от разнообразни хора. Благодаря за разбирането, което ще проявиш.Модераторски екип на fiat-bg.org
              leave something of the happiness you bring

              Коментар


                #37
                Bravo 1.9 JTD написа:
                Тва с предната броня като на Лансер ли ? ако е тва само джанти му трябват че тия ламарини дето ги е турил ебават майката на целя пейзаж
                Колега,какви джанти трябва да сложа според теб?Тия ЛАМАРИНЕНИТЕ са 17" и бяха чисто нови като ги взех!!!Точно заради това че се опитвам да правя тунинг в кризата ги купих на половин цена!!!!!!!!!!!!!!!Те са най-скъпото нещо по колата ми досега.Иначе по темата-всичко гледам да си правя сам по колата и последното е да я направя цялата от стъкломат без тавана.Ще си правя панти тип Ламбо дорс.Нови отливки за музика и още много щуротии,които всъщност са малко пари за материали,малко помощ от приятели и повечко труд!!п.п.според мен черните джанти на Бравото се губят и стоят като ламаринени .За сравнение са двата аватара!Една актуална снимка на новата боя на джантите
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #38
                  Като видях темата с такъв интерес започнах да чета, а то какво излезе Винаги можете да направите подобрение което да ви сложи усмивка на лицето без да се налага да давате мн пари!Аз примерно мисля да си сложа малко светлинки в колата (не на чистачките разбира се)! Идеята ми е да сменя жълтата крушка в планфона със светодиодна такава. Имаше и тема - как да си направите светлини които да светят в краката. Тя също беше интересна, не беше голяма цигания и струваше под 10лв.! Искам да си сложа и диоди в лампата на номера - проблема обаче е, че като са слагали въпросната лампа на Пунтото явно са си мислили, че крушката в нея ще свети вечно, защото са я сложили точно над номера и изваждането и е невъзможно! Също колегите които сами са си слагали мужиката, връзвали са усилватели, колони и тн. Могат да обяснят на такива като мен(кекави) как се връзват кабелите, какви кабели да изберем, как да си вържен ЦД-то, къде можем да сбъркаме и тн. Елементарни неща са и със сигурност ще ни спестите 20, 30 50 лв.
                  Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                  Коментар


                    #39
                    Колегата със бравото май имаше предвид мойте малки джанти :D За негово инфо, пунто-тата със въпросния боди кид са две, създателя на нещата е Вальо който горе е пуснал снимка на новите му творения, а моята кола е почти брад близнак на неговат и е черна Та да мойте джанти са 14-ки, но изобщо не са грозни според мен, а са оригинални абартови джанти за пунто здрави и леки. Разбира се външшният вид на колата ще се връзва със една голяма и широка джанта, но всичко опира до пари все пак. Също така важен фактор е че моята кола не искам само да изглежда добре а и да ускорява добре а големите и тежки джанти не се нравят много на ускорението на малката турбо кола пунто гт.Сега по темата - така и никой не дефинира понятието евтин тунинг? За някои хора евтин е 2000 лева за оптичен тунинг и 2000 лева за силов. За други е 10 лева за оптичен и 20 лева за силов.Така че ако става дума "Евтин Тунинг в момент на Криза" да означава 10лева за светлинки в купето или 20лева за китайски филтър, определено и аз съм на мнение че това не е тунинг.Но все пак може да бъдат постигнати някой добри решения за оптични тунинг със купуването на неща от форуми на по ниска цена.А относно силов тунинг - две мнения няма, без сериозни инвестиции нищо не става или дори да стане нещо няма да е надеждно.

                    Коментар


                      #40
                      Tuning Mode написа:
                      Колегата със бравото май имаше предвид мойте малки джанти :D За негово инфо, пунто-тата със въпросния боди кид са две, създателя на нещата е Вальо който горе е пуснал снимка на новите му творения, а моята кола е почти брад близнак на неговат и е черна Та да мойте джанти са 14-ки, но изобщо не са грозни според мен, а са оригинални абартови джанти за пунто здрави и леки. Разбира се външшният вид на колата ще се връзва със една голяма и широка джанта, но всичко опира до пари все пак. Също така важен фактор е че моята кола не искам само да изглежда добре а и да ускорява добре а големите и тежки джанти не се нравят много на ускорението на малката турбо кола пунто гт.Сега по темата - така и никой не дефинира понятието евтин тунинг? За някои хора евтин е 2000 лева за оптичен тунинг и 2000 лева за силов. За други е 10 лева за оптичен и 20 лева за силов.Така че ако става дума "Евтин Тунинг в момент на Криза" да означава 10лева за светлинки в купето или 20лева за китайски филтър, определено и аз съм на мнение че това не е тунинг.Но все пак може да бъдат постигнати някой добри решения за оптични тунинг със купуването на неща от форуми на по ниска цена.А относно силов тунинг - две мнения няма, без сериозни инвестиции нищо не става или дори да стане нещо няма да е надеждно.
                      Tочно твойто Пунто имах впредвид, готино е замисъла е добър, джантите са Абарт вярно е,но се губят на фона на големите брони и раздувките по предницата може би 17 инча със ЕТ което да си личи са не ги знам кви са там тия ЕТ-та метъта некви цифри ама знам че е за широчината на джантите и ще стане Убиец, лично бих ти пазарил цена !!!
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #41
                        Bravo 1.9 JTD написа:
                        Tочно твойто Пунто имах впредвид, готино е замисъла е добър, джантите са Абарт вярно е,но се губят на фона на големите брони и раздувките по предницата може би 17 инча със ЕТ което да си личи са не ги знам кви са там тия ЕТ-та метъта некви цифри ама знам че е за широчината на джантите и ще стане Убиец, лично бих ти пазарил цена !!!
                        И аз като написах предния си пост се сетих,че имам брат близнак и че нестава дума за мойто Пунто :D

                        Коментар


                          #42
                          за евтин силов тунинг и дума да не става,а за оптичен пастирваш колата махаш всички надписи 1.6 16v bravo/punto и т.н.един спрей за спирачните апарати и лети джанти колата придобива съвсем различен вид.затъмняване на стъклата което не е много скъпо и ако може да се намери по-евтино спортно окачване колата е 6+,също може и евтиния вариант за спортен филтър,но не е много удачно.леко затъмняване на стоповете също е вариант и диодни крушки на габаритите които струват около 3 лева пак става.
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #43
                            @Roman я сега ти кажи колко често сменяваш горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър и подгряващи свещи ?
                            Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100

                            Коментар


                              #44
                              Защо всички казвате..................няма силов тунинг без пари????????????Предната ми кола беше Хонда Сивик.Първото нещо което направих е да и шлайфам главата с един милиметър надолу!След това портнах и полирах главата,смукателите и испускателите,препаснах клапаните,почистих дросела и го полирах,сложих спортен филтър и РАЗЛИКАТА БЕШЕ ОГРОМНА.Вярно че с бензин 95 чукаше аванса и я карах само с 98 но колата се съживи и то много!!!!!!!!!Тази цялата работа ми стуваше 20лв за шлайфа на главата,25лв за машинката с която я портвах,нов спортен филтър за 20лв,нова гарнитура на главата за 38лв и три-четри дена работа по главата.Щях да забравя-сложих нови свещи за 60лв NGK Iridium!!!!Друго за което се сещам е намаляването тежестта на маховика-един стругар ще вземе не повече от 50лв и още толкова за баланс и колата тръгва още по-добреИма много неща,които могат да се направят с малко средства само някой трябва да седне и да почете!!!!!!!!!!!

                              Коментар


                                #45
                                Марто написа:
                                @Roman я сега ти кажи колко често сменяваш горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър и подгряващи свещи ?
                                10 000 км.Подгревни свещи сменям, когато едната замине и идва нова на нейно място. Нали се сещаш, че при мен свещите не играят роля за вървежа, като бензина. Мен не ме мисли относно поддръжка. Карам кола от висок клас и си имам пари да я поддържам. Отделил съм й и пари за силов тунинг и мултимедиа, ако разгледаш галерията ми.
                                '99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
                                Powered by VRPerformance

                                Коментар

                                Working...
                                X