Напълно съм съгласен с мнението на колегата VIN. А пък на Roman - колега не знаш кой, какво има под капака и кой колко пари е дал за него. Затова просто ще те помоля учтиво да не коментираш. И погледни пак заглавието на темата! Виждаш ли някаде в нея да се съдържа думата "евтин"?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ТУНИНГ В МОМЕНТ НА КРИЗА
Collapse
X
-
Stoynev85 написа:Напълно съм съгласен с мнението на колегата VIN. А пък на Roman - колега не знаш кой, какво има под капака и кой колко пари е дал за него. Затова просто ще те помоля учтиво да не коментираш. И погледни пак заглавието на темата! Виждаш ли някаде в нея да се съдържа думата "евтин"?Stoynev85 написа:Всеки да даде своя съвет и мнение как и какво интересно може да се направи с малко пари. ДАВАЙТЕ ИДЕИ КОЙ КАКВИТО ИМА..................'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
-
аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!
Коментар
-
Здравейте колеги, ето какво аз направих по мойта кола с малко средства, спрей за 7лв за спирачните апарати, имам спортен филтър Ево спорт(омаслява се, но колко е качествен не мога да кажа), за 10лв ми преработиха кутията на въздушния филтър, от село намерих тънкостенна тръба за катализатора, разликата във вървенето е малка, но се усеща.Има още доста подобрения по колата, но другото е с доста пари. С малко средства и добро желание винаги може да се постигне нещо!Drive or Die!
Коментар
-
Racer GT написа:Bravo 1.9 JTD написа:аз сичко си прайм сам и колата ми харесване ме кефат мене тия селянийки дето слагате стелки като гофрирана ламарина, разни светодиодчета дето е като кораб от Стар Трек вътре, разни кожи и можи, супер селско е, аз си гледам колата да ми е хубава отвън без тунинг, боята ми е готина, джантите са ми готини, имам спортно окачване според мене тва е достатъчно за един тунинг, като почнете с тия брони и незнам си кви грозни мрежи и комарници от село от прозореца откъснати направо ми става лошо с некви малки джанти 14’’ и сложили големи брони седи като н**кано и с клиренс като на ЗИЛ... еми грозно е аз си гледам простите неща, дори и боядисване на апаратите също фаща окото колкото и просто да е !leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:Тва с предната броня като на Лансер ли ? ако е тва само джанти му трябват че тия ламарини дето ги е турил ебават майката на целя пейзаж
Коментар
-
Като видях темата с такъв интерес започнах да чета, а то какво излезе Винаги можете да направите подобрение което да ви сложи усмивка на лицето без да се налага да давате мн пари!Аз примерно мисля да си сложа малко светлинки в колата (не на чистачките разбира се)! Идеята ми е да сменя жълтата крушка в планфона със светодиодна такава. Имаше и тема - как да си направите светлини които да светят в краката. Тя също беше интересна, не беше голяма цигания и струваше под 10лв.! Искам да си сложа и диоди в лампата на номера - проблема обаче е, че като са слагали въпросната лампа на Пунтото явно са си мислили, че крушката в нея ще свети вечно, защото са я сложили точно над номера и изваждането и е невъзможно! Също колегите които сами са си слагали мужиката, връзвали са усилватели, колони и тн. Могат да обяснят на такива като мен(кекави) как се връзват кабелите, какви кабели да изберем, как да си вържен ЦД-то, къде можем да сбъркаме и тн. Елементарни неща са и със сигурност ще ни спестите 20, 30 50 лв.Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP
Коментар
-
Колегата със бравото май имаше предвид мойте малки джанти :D За негово инфо, пунто-тата със въпросния боди кид са две, създателя на нещата е Вальо който горе е пуснал снимка на новите му творения, а моята кола е почти брад близнак на неговат и е черна Та да мойте джанти са 14-ки, но изобщо не са грозни според мен, а са оригинални абартови джанти за пунто здрави и леки. Разбира се външшният вид на колата ще се връзва със една голяма и широка джанта, но всичко опира до пари все пак. Също така важен фактор е че моята кола не искам само да изглежда добре а и да ускорява добре а големите и тежки джанти не се нравят много на ускорението на малката турбо кола пунто гт.Сега по темата - така и никой не дефинира понятието евтин тунинг? За някои хора евтин е 2000 лева за оптичен тунинг и 2000 лева за силов. За други е 10 лева за оптичен и 20 лева за силов.Така че ако става дума "Евтин Тунинг в момент на Криза" да означава 10лева за светлинки в купето или 20лева за китайски филтър, определено и аз съм на мнение че това не е тунинг.Но все пак може да бъдат постигнати някой добри решения за оптични тунинг със купуването на неща от форуми на по ниска цена.А относно силов тунинг - две мнения няма, без сериозни инвестиции нищо не става или дори да стане нещо няма да е надеждно.
Коментар
-
Tuning Mode написа:Колегата със бравото май имаше предвид мойте малки джанти :D За негово инфо, пунто-тата със въпросния боди кид са две, създателя на нещата е Вальо който горе е пуснал снимка на новите му творения, а моята кола е почти брад близнак на неговат и е черна Та да мойте джанти са 14-ки, но изобщо не са грозни според мен, а са оригинални абартови джанти за пунто здрави и леки. Разбира се външшният вид на колата ще се връзва със една голяма и широка джанта, но всичко опира до пари все пак. Също така важен фактор е че моята кола не искам само да изглежда добре а и да ускорява добре а големите и тежки джанти не се нравят много на ускорението на малката турбо кола пунто гт.Сега по темата - така и никой не дефинира понятието евтин тунинг? За някои хора евтин е 2000 лева за оптичен тунинг и 2000 лева за силов. За други е 10 лева за оптичен и 20 лева за силов.Така че ако става дума "Евтин Тунинг в момент на Криза" да означава 10лева за светлинки в купето или 20лева за китайски филтър, определено и аз съм на мнение че това не е тунинг.Но все пак може да бъдат постигнати някой добри решения за оптични тунинг със купуването на неща от форуми на по ниска цена.А относно силов тунинг - две мнения няма, без сериозни инвестиции нищо не става или дори да стане нещо няма да е надеждно.leave something of the happiness you bring
Коментар
-
Bravo 1.9 JTD написа:Tочно твойто Пунто имах впредвид, готино е замисъла е добър, джантите са Абарт вярно е,но се губят на фона на големите брони и раздувките по предницата може би 17 инча със ЕТ което да си личи са не ги знам кви са там тия ЕТ-та метъта некви цифри ама знам че е за широчината на джантите и ще стане Убиец, лично бих ти пазарил цена !!!
Коментар
-
за евтин силов тунинг и дума да не става,а за оптичен пастирваш колата махаш всички надписи 1.6 16v bravo/punto и т.н.един спрей за спирачните апарати и лети джанти колата придобива съвсем различен вид.затъмняване на стъклата което не е много скъпо и ако може да се намери по-евтино спортно окачване колата е 6+,също може и евтиния вариант за спортен филтър,но не е много удачно.леко затъмняване на стоповете също е вариант и диодни крушки на габаритите които струват около 3 лева пак става.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Защо всички казвате..................няма силов тунинг без пари????????????Предната ми кола беше Хонда Сивик.Първото нещо което направих е да и шлайфам главата с един милиметър надолу!След това портнах и полирах главата,смукателите и испускателите,препаснах клапаните,почистих дросела и го полирах,сложих спортен филтър и РАЗЛИКАТА БЕШЕ ОГРОМНА.Вярно че с бензин 95 чукаше аванса и я карах само с 98 но колата се съживи и то много!!!!!!!!!Тази цялата работа ми стуваше 20лв за шлайфа на главата,25лв за машинката с която я портвах,нов спортен филтър за 20лв,нова гарнитура на главата за 38лв и три-четри дена работа по главата.Щях да забравя-сложих нови свещи за 60лв NGK Iridium!!!!Друго за което се сещам е намаляването тежестта на маховика-един стругар ще вземе не повече от 50лв и още толкова за баланс и колата тръгва още по-добреИма много неща,които могат да се направят с малко средства само някой трябва да седне и да почете!!!!!!!!!!!
Коментар
-
Марто написа:@Roman я сега ти кажи колко често сменяваш горивен филтър, маслен филтър, въздушен филтър и подгряващи свещи ?'99 Алфа Ромео 166 2.4 JTD 210hp, 430NM
Powered by VRPerformance
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар