Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идеи за отварянето на стоп светлините на БРАВО!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идеи за отварянето на стоп светлините на БРАВО!?

    Имам една идея за модифициране, но проблем е отварянето на корпуса на стоп светлините на бравото. Искам да махна прозрачното ПВЦ без да го чупя,защото след преправянето на стопчето искам да го върна на мястото му.Дайте мнение за това как да го разколача! Пробвах с мини дрил, като му сложих мини ъглошлайфче,но явно машинката е калпава и не става...има ли друг начин
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Re: Идеи за отварянето на стоп светлините на БРАВО!?

    Jimy написа:
    Имам една идея за модифициране, но проблем е отварянето на корпуса на стоп светлините на бравото. Искам да махна прозрачното ПВЦ без да го чупя,защото след преправянето на стопчето искам да го върна на мястото му.Дайте мнение за това как да го разколача! Пробвах с мини дрил, като му сложих мини ъглошлайфче,но явно машинката е калпава и не става...има ли друг начин
    забрави...преди време с един колега го правехме това но цял стопа без да счупиш няма да го отвориш.Прозрачната част е термично споена с долната и няма отлепяне.
    Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
    KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
    Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

    Коментар


      #3
      Re: Идеи за отварянето на стоп светлините на БРАВО!?

      Jimy написа:
      Имам една идея за модифициране, но проблем е отварянето на корпуса на стоп светлините на бравото. Искам да махна прозрачното ПВЦ без да го чупя,защото след преправянето на стопчето искам да го върна на мястото му.Дайте мнение за това как да го разколача! Пробвах с мини дрил, като му сложих мини ъглошлайфче,но явно машинката е калпава и не става...има ли друг начин
      Това е начина. Етиният ми стоп се пълнеше с вода и след време жабоняса... оправих го и сега и другия ми се пълни ама ме мързи нещо Намери си свястна машинка и действай!

      Коментар


        #4
        Да и аз мисля,че в машинката е проблема, а не в метода...трепанция!!!Опитах и отзад да му "светя маслото" ,но няма как , а и не е достатъчно за това което искам да направя.Благодаря за подкрепата...сега съм в търсене на нов минидрил,но по-мощен.
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #5
          Jimy написа:
          Да и аз мисля,че в машинката е проблема, а не в метода...трепанция!!!Опитах и отзад да му "светя маслото" ,но няма как , а и не е достатъчно за това което искам да направя.Благодаря за подкрепата...сега съм в търсене на нов минидрил,но по-мощен.
          аз имам една идея ама викам на някоя среща да я обсъдим
          FIAT Bravo Club Plovdiv
          Con Asistencia di Veloce

          Коментар


            #6
            ако можеш да го изрежеш по ръба от вътрешната страна така ще махнеш прозрачната част.Ние така правихме за да боядисаме стоповете черни,само че после залепянето е кофти
            Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
            KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
            Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

            Коментар


              #7
              С лист от ножовка няма ли да стане? Пробиваш 3 дупки с тънка бургийка и после бичиш с листа Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                С лист от ножовка няма ли да стане? Пробиваш 3 дупки с тънка бургийка и после бичиш с листа Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
                за да реже и трябва ход а то няма как в този случаи....
                Fiat Bravo GT 1.8 16V 113hp с малко тЮнинг (снегорин)
                KONI SPORT SUSPENSHION+EIBACH SPORT SPRINGS
                Изработка на всякакви изделия от стъклопласт за леки и товарни автомобили-брони,прагове,калници,капаци,маски,надстройки и други!

                Коментар


                  #9
                  Нцъъ с ножовка не става. Трябва малко и повратливо острие. Купих си такова от магазин за стоматологични инструменти, обаче се издъних с машинката ,на която слагам острието...мнооого маломощна и като се вреже ъглошлайфа - запецва и не върти. Мислех си истински шлайф ... ама ще стане напарчета целия стоп Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 . Ще видим и Tqnkata ,какво има да каже по тоя въпрос ... или може би за самото модване?!
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Jimy написа:
                    Нцъъ с ножовка не става. Трябва малко и повратливо острие. Купих си такова от магазин за стоматологични инструменти, обаче се издъних с машинката ,на която слагам острието...мнооого маломощна и като се вреже ъглошлайфа - запецва и не върти. Мислех си истински шлайф ... ама ще стане напарчета целия стоп Yellow_Flash_Colorz_PDT_03 . Ще видим и Tqnkata ,какво има да каже по тоя въпрос ... или може би за самото модване?!
                    Моето мнение е че ти трябва мини дрил с аджъстване на оборотите... нужни са ти ниски обороти за да не се стапя плексигласа и големи зъби на диска за да не се затлачват от отделените стружки... така си реших аз проблема де ....

                    Коментар


                      #11
                      аз едно време на моя стоп на бравото му свалих стъклото с Флекса,,,режа точно между стъклото и корпуса на стопа и после със силикон го залепих и още не е мръднало
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        mitkosoft написа:
                        аз едно време на моя стоп на бравото му свалих стъклото с Флекса,,,режа точно между стъклото и корпуса на стопа и после със силикон го залепих и още не е мръднало
                        Jimy предполагам иска след интеревенцията стопа да си прилича на стоп

                        Коментар


                          #13
                          ти кво искаш да кажеш ся че съм направил нещо което не прилича на нищо ли
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #14
                            виж ся мойто момче за разлика от много хора които ходят на сервиз за смяна на филтри и крушки на фаровете аз съм напваил доста неща по колата с което съм си спестил стотици левове...като например смяна на ангренажен ремък, пистов ремък ролки..сваляне на динамо, стартер, смяна на бензинова помпа, климатик си монтирах, фаровете си отварях, стоповете съм правил, бравата на вратите съм сменял...бронята си боядисах купих си боята компресор си намерих и си я направих....кажи ми ти от тея изброените неща какво можеш да правиш и тогава давай мнениеДа спазваме правилата, а?1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. naskobg
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар

                            Working...
                            X