Не ici небеше за теб.Също така неискам да обидя и WhitePower знам,че разбира доста от гт.Просто не съм съгласен с някой неща,всеки има право на мнение,дори и да е грешно. Не съм казал,че щом по новите мотори карат с повишено и гт може.А казвам,че не е задължително да разредиш мотора на 5:1 за да си сигурен,че няма да се счупи.За съжаление го разбрахме на гърба на колегата aleksi1209.И също така казвам,че не е нужно да гоним само тези 2 бара,за да стане по бърза колата.Както и да е извинявам се ако съм засегнал някой.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степен на сгъстяване пунто гт
Collapse
X
-
тоси чип е по бавния, има и един с екстра кикдоун и придава малко по голям шут в газа
( ако може така да се нарече )иначе бисере всеки диностенд си има настройки , не можеш да измери кола 700 коня на стегнати валци и след това да качиш ена 150 лично присъствах как един доста голям разбирач на тунинг се качи с 300 коньово волво и слезе с почерняли гумета , а преди него беше един 500 курвет дето немаше никакви драми така че българите ги мързи да настройват диното за всяка кола и за това се проявяват и едни такива разлики иначе на 4 няма да има проблеми предполагам ако валците не са изтрити а за сметките , на мене няма какво да ми излизат защото още не съм ходил на дино моята кола е подготвена за сериозни коне , това че още си я карам на малкия надув и давам доста добри времена е друго , както казвам надува и конете не са всичко
Power Under Pressure
Коментар
-
Seb0 GT1 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb0 GT2 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb4.1 GT1 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb4.1 GT2 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb1 GT3 - 160hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb2 GT3 - 170hp chip - bleed valve @1.35bar, filter, exhaustSeb4.1 GT3 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + above
Коментар
-
WhitePower написа:иначе бисере всеки диностенд си има настройки , не можеш да измери кола 700 коня на стегнати валци и след това да качиш ена 150 лично присъствах как един доста голям разбирач на тунинг се качи с 300 коньово волво и слезе с почерняли гумета , а преди него беше един 500 курвет дето немаше никакви драми така че българите ги мързи да настройват диното за всяка кола и за това се проявяват и едни такива разлики иначе на 4 няма да има проблеми предполагам ако валците не са изтрити моята кола е подготвена за сериозни коне , това че още си я карам на малкия надув и давам доста добри времена е друго , както казвам надува и конете не са всичко), тъй че нема много смисъл да ми обясняваш ти, как се гласи машината и кви са и възможностите
Пак ти казвам за коли по нямащи и 200 коня на гумите-квито са всички пунто-вци качвани на нея (изключение е на Рошавия пунто-то, което може да ти е много странно, мма е с повече коне, колкото ти сигурно ще изкараш някога и си го мереха и настройваха без да има особени грижи с буксуване), нема почти никакъв вариант да буксуват на 3-та, пък камо ли на 4-та скорост, особено при оборотите, при които си изкарват конете (единствения вариант е да са с мнооого стари гуми или да са оставени много хлабави ремъците на дино-то, но оператора има достатъчно опит за да хване ако има проблем)
Нещо примера ти с 300 коня волво не го схванах мнооо-били му почернели гумите, а кви трябва да са след като слезе от дино-то? Тия загуби от триене между гумите и валците според теб в кво се изразяват точно и къф им е ефекта въху гумите, имаш ли си на идея?
От всичките коли мерени и настройвани на тва дино (а повярвай ми тия, които съм виждал са доста повече от теб, а и от потребителите на тоз форум, се сещам за проблем с буксуване на 2 коли, едно БМВ Е30 с двигател от М5 и турбо по-голямо от мойта глава :D-по спомен беше над 550 коня на гумите и с един мерцедес 190, който Тошо Цунамито беше правил-тва са колите, които са имали нужда да им седи некои по багажниците и калниците и са изкарали сериозно повече коне след тая намеса
). А и промените в настройките на машината ненам дали ти е ясно ма се правят с няколко натискания по клавиатурата, тта и в случая с волво-то, ако не си гледал внимателно в ръцете на оператора и не познаваш възможностите на дино-то, нема как да си сигурен, че е мерено по същия начин както корвета :D Радвам се, че колата ти е подготвена за сериозни коне (дано си прав и не е така ’подготвена’, както доста други дето съм виждал), само че ше съм още по-доволен (предполагам и ти също), ако некак ги докажеш и покажеш тия коне (имам в предвид нещо мерене на дино или времена измерени със свестна техника, различна от Г-тек или тази дето сте ползвали на дупница
). За дино-то ти обещах (за тва в Хеед), че ше ти съдействам (ако имаш нужда де-ако се налага според теб, даже моем ти поседим на калника, аз съм доста масивен принципно :D ) и, че ако са ти толко впечатляващи цифричките, ще ти го покрия половината и некоя бира ще пием за моя сметка :D
Коментар
-
А относно темата (че малко се оклонихме от заглавието и идеята и, мисля обаче в не лоша и полезна за потребителите посока), въпреки, че и аз съм фен на турбо коли със степен на сгъстяване 8,5-9:1, съм съгласен с мнението на Ици и при кола като пунто ГТ с нейните специфики, концепция като за WRC или по-съвременни двигатели (тия TFSI дето бяха споменавани са и с директно впръскване) не е изобщо подходяща или трябват мнооого сериозни финансови вложения и пак няма гаранция за успех
Мма и разреждания до 7:1 и надоле, освен ако колата не е състезателна определено не ме кефят-просто пак казвам, според мен, пунто ГТ е кофти и много неблагодарна платформа за сериозен по моите разбирания силов тунинг (колкото и Орлин да не е съгласен с мен :D ).
Коментар
-
biser_as написа:А относно темата (че малко се оклонихме от заглавието и идеята и, мисля обаче в не лоша и полезна за потребителите посока), въпреки, че и аз съм фен на турбо коли със степен на сгъстяване 8,5-9:1, съм съгласен с мнението на Ици и при кола като пунто ГТ с нейните специфики, концепция като за WRC или по-съвременни двигатели (тия TFSI дето бяха споменавани са и с директно впръскване) не е изобщо подходяща или трябват мнооого сериозни финансови вложения и пак няма гаранция за успех
Мма и разреждания до 7:1 и надоле, освен ако колата не е състезателна определено не ме кефят-просто пак казвам, според мен, пунто ГТ е кофти и много неблагодарна платформа за сериозен по моите разбирания силов тунинг (колкото и Орлин да не е съгласен с мен :D ).
3d4144aлично съм го коментирал с сашо преди да се скараме
Power Under Pressure
Коментар
-
gituli написа:Seb0 GT1 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb0 GT2 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb4.1 GT1 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb4.1 GT2 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb1 GT3 - 160hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb2 GT3 - 170hp chip - bleed valve @1.35bar, filter, exhaustSeb4.1 GT3 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + abovePower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ето ти едно видео , коментар не искам , не ми се спори http://vbox7.com/play3d4144aлично съм го коментирал с сашо преди да се скараме
, пък и според Сашо всичките му коли буксуват на дино-то и неговото пунто при 155 коня на гумите (меренето от клипчето) и тва на Карнак-а дето беше с 30-ина коня отгоре и едно саксо турбо дето изкара има-нема 140 коня :D (само щи кажа, че разликата от 15 коня при 3-тото мерене е по-скоро поради намесата на оператора, колкото от тежеста на Ицо и най-вече на Влади дето е 60кила има нема :D ). А и между другото Дино-деня не е мястото за супер точно мерене, щото при чакащи още 20-30 коли се правят по 3 мерения и едва ли на оператора му е много до тва да нагласи хубаво машината :D Ненам как го виждате тва буксуване, мма при тия слаби (без да се обиждате) коли и да има приплъзване, то е в момента на овърбууст и на максимален въртящ момент, а не примерно след 2500-3000 оборота, когато е максималната мощност. На този дино ден няколко коли малко преди Сашо, мериха една ибиза 1,8Т дето изкара близо 400 коня на предно (ненам как таз кола не си запали гумите просто, щом пунтото при 150 коня буксува според теб :D ) и накрая според Генчо им избуксува съединителя, а не гумите :D Колите дето наистина съм виждал да буксуват, след висене по багажниците на по 3-ма човека (аз само съм към 96 кила сладур :D ) изкараха разлика от 100+ коня при БМВ-то и мисля 50-60 (може и повече да бяха-не помня точно) при мерцедеса, а и там очевадно си личеше буксуването :D Мма както каза нема мноо смисъл да си спориме :D , а и тук в София имаме избор-на дино-то в Проспеед го няма така наречения ’проблем с буксуването’ на коли по 150 коня, пък и цената за мерене е същата :D Ааа и ся се сетих нещо дет мое ти е интересно-мойта кола (наистина е по-слаба от пунтото на Сашо, от това на Карнак-а и от твойто, а и от много други вероятно, все пак съм с оригиналното Ихи), мма понеже съм я мерил и при Ники Златков и в Хеед и при едно и също налягане от 1 бар (ниското налягане на Apexi-то) изкарва 106,2 kW на хъбовете и 108 коня на гумите в Хеед, дали според теб и тази разлика е от буксуване на валците? :D
Коментар
-
WhitePower написа:аз повече няма какво да кажа то се вижда ясно разлика от 15 коня , това не е единичен случай много се оклонихме от темата сега алекси да си каже за що с е счупил мотора за 3 часа и какво ще стане с новия
Коментар
-
извинявам се че пак завръщам темата относно буксуването на диното, но аз мисля че тия коне в повече дето излизат с хора по калницитесе дължат на сплескването на гумата, тоест намаляване на рамото на приложената сила - повечко въртящ момент почва да подава гумата към валяка.Не съм зпознат подробно с корекциите по предавателните числа на трансмисията при мерене на дино де
Коментар
-
aleksi1209 написа:WhitePower написа:аз повече няма какво да кажа то се вижда ясно разлика от 15 коня , това не е единичен случай много се оклонихме от темата сега алекси да си каже за що с е счупил мотора за 3 часа и какво ще стане с новияPower Under Pressure
Коментар
-
ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова.
Коментар
-
ici написа:ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ici написа:ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова., а в радиус е 1 см, вярно че за гума 200 и нещо /45 сплескването няма да е 1см, но ще е поне 5мм като седнат едни 150-тина кг общо на предницата.Вече дали това става за обяснение на това покачване на коне, хора дето са напълно наясно с динотата или пък са си правили такива опити могат да кажат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар