Не ici небеше за теб.Също така неискам да обидя и WhitePower знам,че разбира доста от гт.Просто не съм съгласен с някой неща,всеки има право на мнение,дори и да е грешно. Не съм казал,че щом по новите мотори карат с повишено и гт може.А казвам,че не е задължително да разредиш мотора на 5:1 за да си сигурен,че няма да се счупи.За съжаление го разбрахме на гърба на колегата aleksi1209.И също така казвам,че не е нужно да гоним само тези 2 бара,за да стане по бърза колата.Както и да е извинявам се ако съм засегнал някой.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степен на сгъстяване пунто гт
Collapse
X
-
тоси чип е по бавния , има и един с екстра кикдоун и придава малко по голям шут в газа ( ако може така да се нарече )иначе бисере всеки диностенд си има настройки , не можеш да измери кола 700 коня на стегнати валци и след това да качиш ена 150 лично присъствах как един доста голям разбирач на тунинг се качи с 300 коньово волво и слезе с почерняли гумета , а преди него беше един 500 курвет дето немаше никакви драми така че българите ги мързи да настройват диното за всяка кола и за това се проявяват и едни такива разлики иначе на 4 няма да има проблеми предполагам ако валците не са изтрити а за сметките , на мене няма какво да ми излизат защото още не съм ходил на дино моята кола е подготвена за сериозни коне , това че още си я карам на малкия надув и давам доста добри времена е друго , както казвам надува и конете не са всичкоPower Under Pressure
Коментар
-
Seb0 GT1 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb0 GT2 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb4.1 GT1 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb4.1 GT2 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb1 GT3 - 160hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb2 GT3 - 170hp chip - bleed valve @1.35bar, filter, exhaustSeb4.1 GT3 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + above
Коментар
-
WhitePower написа:иначе бисере всеки диностенд си има настройки , не можеш да измери кола 700 коня на стегнати валци и след това да качиш ена 150 лично присъствах как един доста голям разбирач на тунинг се качи с 300 коньово волво и слезе с почерняли гумета , а преди него беше един 500 курвет дето немаше никакви драми така че българите ги мързи да настройват диното за всяка кола и за това се проявяват и едни такива разлики иначе на 4 няма да има проблеми предполагам ако валците не са изтрити моята кола е подготвена за сериозни коне , това че още си я карам на малкия надув и давам доста добри времена е друго , както казвам надува и конете не са всичко
Коментар
-
А относно темата (че малко се оклонихме от заглавието и идеята и, мисля обаче в не лоша и полезна за потребителите посока ), въпреки, че и аз съм фен на турбо коли със степен на сгъстяване 8,5-9:1, съм съгласен с мнението на Ици и при кола като пунто ГТ с нейните специфики, концепция като за WRC или по-съвременни двигатели (тия TFSI дето бяха споменавани са и с директно впръскване) не е изобщо подходяща или трябват мнооого сериозни финансови вложения и пак няма гаранция за успех Мма и разреждания до 7:1 и надоле, освен ако колата не е състезателна определено не ме кефят-просто пак казвам, според мен, пунто ГТ е кофти и много неблагодарна платформа за сериозен по моите разбирания силов тунинг (колкото и Орлин да не е съгласен с мен :D ).
Коментар
-
biser_as написа:А относно темата (че малко се оклонихме от заглавието и идеята и, мисля обаче в не лоша и полезна за потребителите посока ), въпреки, че и аз съм фен на турбо коли със степен на сгъстяване 8,5-9:1, съм съгласен с мнението на Ици и при кола като пунто ГТ с нейните специфики, концепция като за WRC или по-съвременни двигатели (тия TFSI дето бяха споменавани са и с директно впръскване) не е изобщо подходяща или трябват мнооого сериозни финансови вложения и пак няма гаранция за успех Мма и разреждания до 7:1 и надоле, освен ако колата не е състезателна определено не ме кефят-просто пак казвам, според мен, пунто ГТ е кофти и много неблагодарна платформа за сериозен по моите разбирания силов тунинг (колкото и Орлин да не е съгласен с мен :D ).Power Under Pressure
Коментар
-
gituli написа:Seb0 GT1 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb0 GT2 - 170hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb4.1 GT1 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb4.1 GT2 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + aboveSeb1 GT3 - 160hp chip - bleed valve @1.2bar, filter, exhaustSeb2 GT3 - 170hp chip - bleed valve @1.35bar, filter, exhaustSeb4.1 GT3 - 200+hp chip - T25, FMIC, FSE, 270cc, Integrale Pump, + abovePower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ето ти едно видео , коментар не искам , не ми се спори http://vbox7.com/play3d4144aлично съм го коментирал с сашо преди да се скараме
Коментар
-
WhitePower написа:аз повече няма какво да кажа то се вижда ясно разлика от 15 коня , това не е единичен случай много се оклонихме от темата сега алекси да си каже за що с е счупил мотора за 3 часа и какво ще стане с новия
Коментар
-
извинявам се че пак завръщам темата относно буксуването на диното, но аз мисля че тия коне в повече дето излизат с хора по калниците се дължат на сплескването на гумата, тоест намаляване на рамото на приложената сила - повечко въртящ момент почва да подава гумата към валяка.Не съм зпознат подробно с корекциите по предавателните числа на трансмисията при мерене на дино де
Коментар
-
aleksi1209 написа:WhitePower написа:аз повече няма какво да кажа то се вижда ясно разлика от 15 коня , това не е единичен случай много се оклонихме от темата сега алекси да си каже за що с е счупил мотора за 3 часа и какво ще стане с новияPower Under Pressure
Коментар
-
ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова.
Коментар
-
ici написа:ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:ici написа:ами гумата се сплесква повече като се натовари от седналите хора, работният и радиус става по-малък все едно колата е вече примерно с 2 см по-малък диаметър гуми.Така се увеличава предавателното число към валците, предаваният момент се повишава от това, въпреки че пък оборотите се понижават и мощността би трябвало да не се промени, уж е просто но пък май не е чак толкова.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар