Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Степен на сгъстяване пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    gituli написа:
    Като матерял няма разлика между буталата.А това с разреждането е вече отживелица на 90-те години.Кажи ми една нова кола с под 8,5:1.И нека колегата да ни каже какво стана със супер здравата карантия на предния мотор 176а.000.Неискам да споря защото знам,че ти винаги си прав.
    има има разлика , и буталата са различки и горивната камера все едно да кажеш че няма разлика между TS 16V преди 97 и след 97 и двата двигателя са абсолютно еднакви само дето тези след 97 раждат като за световно а тези преди 97 са още живи и здрави - демек технологията е една и съща само матеряла вътре е различен , иначе на пръв погледн всичко е 1:1вижте нека всеки вярва в каквото иска , аз няма смисал да ви убеждавам колко са здрави ГТ3 ките и колко не всеки си вярва в това което е убеден , аз не се поддавам на хорски слухове или на клюки казвам от личен горчив понякога опит за тези двигатели , буталата са им по слаби от тези на а4000 , било то като сплав или ебали му мамата но са по слаби , така както отргиналните на А4000 са по слаби от кованите много от ГТ3-ките са си сменили буталата с другия модел и до ден днешен нямат проблеми много Гт3-ки са родили без причина , просто от надув и се чупят буталата , нито от детонации , нито от бедни смеси , просто ей така , само се запитайте - защо алекси казва че няма следи от детонации а те са счупени ???с стария мотор е карал година , а сега 3 часа ??а за отживелиците , нека не си говорим щото нема нормален да кара сгъстен автомобил и да го е надул на 2 бара елепа на 9:1
    Power Under Pressure

    Коментар


      #32
      и още нещо - погледнете снимките - да виджате прегоряло или завлякло бутало ??? НЕ те си исглеждат съвсем нормално освен че са потрошени
      Power Under Pressure

      Коментар


        #33
        Че има разлика между буталата има,но тя е само във формата.А формата е главния виновник за да се чупят,от нея е тази разлика в згъстяването,е не само от тях.Налягането на турбото се определя от степента на згъстяване,затова се чупят буталата.А защо си мислите,че за да върви повече един турбо мотор трябва да дигате само налягането.Двата бара се компенсират от по голяма турбина.С правилната програма а не чип като тук,и правилния вал,по згъстената кола има повече газове,а това позволява да развърта по голяма турбина и то от по рано от една по разредена кола.Между другото поинтересуваи се кaква степен на згъстяване имат колите от WRC и на колко бара надуват.Ауди с3 е 9,8:1 и 1,2 бара,а всички останали TFSI са 10,5:1 и 0,7бара.Един последен въпрос и спирам да пиша тук,твоето гт ще издържи ли 3 часа на диното на 1,7бара?Недържа да ми отговаряш,знам отговора.

        Коментар


          #34
          чак сега забелязвам ,че има разлика в челата на новите бутала Yellow_Flash_Colorz_PDT_22 ето снимки на счупените и новите които сам качил.......
          Прикачени файлове

          Коментар


            #35
            Ами тези (супер здравите бутала)счупените,извинявам се за начина ми на изразяване,но това е заради по горните постове,са от гт1 или 2.А тези на втората снимка незнам от какво са.Не са от гт,нито от уно 1,3 турбо,може да са от уно1,4 турбо. Ето и една снимчица.

            Коментар


              #36
              долните са си точно от ГТ3 и тези дето си ги счупил от какво са ??? и с каква глава я караш ГТ3 или ГТ1
              Power Under Pressure

              Коментар


                #37
                gituli написа:
                Че има разлика между буталата има,но тя е само във формата.А формата е главния виновник за да се чупят,от нея е тази разлика в згъстяването,е не само от тях.Налягането на турбото се определя от степента на згъстяване,затова се чупят буталата.А защо си мислите,че за да върви повече един турбо мотор трябва да дигате само налягането.Двата бара се компенсират от по голяма турбина.С правилната програма а не чип като тук,и правилния вал,по згъстената кола има повече газове,а това позволява да развърта по голяма турбина и то от по рано от една по разредена кола.Между другото поинтересуваи се кaква степен на згъстяване имат колите от WRC и на колко бара надуват.Ауди с3 е 9,8:1 и 1,2 бара,а всички останали TFSI са 10,5:1 и 0,7бара.Един последен въпрос и спирам да пиша тук,твоето гт ще издържи ли 3 часа на диното на 1,7бара?Недържа да ми отговаряш,знам отговора.
                ти отиде мнгоо далеч , тръгна ваг с пунто да сравняваш , иначе поинтересувай се колко хора карат на 2 бара с ГТ2560 колко от тях с Гт2554 и колко с т3/т4 хибрид няма смисал да спорим за каквото и да било за 3 те часа на нидито , сам знаеш че не са 3 часа в пълен напън нон стоп, както и да е не ми се спори с вас ,като не искате да да чуете чуждо мнение си чупете моторите а относно чипчетата да не повдигаме въпроса стандартната електроника колко е напред с материяла спрамо много други мениджмънт системи че ще ви се омотае главата а под правилна програма не ми е ясно какво имаш предвид , аз продължавам да твъртя че пунтовците са чепати коли и най добре са се справили с софтуера PowerOnTheRoad
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  WhitePower написа:
                  долните са си точно от ГТ3 и тези дето си ги счупил от какво са ??? и с каква глава я караш ГТ3 или ГТ1
                  счупините са от гт1 така наречините супер здрави :D а втората снимка е на чогуна който качвам демек само(блока комплек),който е свален от пунто gt 94г. 133ps ,а главата си е мойта от гт1

                  Коментар


                    #39
                    недейте да изпадате в мечти за висока степен на сгъстяване, дори при 4 клапана на цилиндър ( не директно впръскване) степени над 9 и надуване да кажем над бар и половина е възможно само с дълга фаза на пълненето ( динамично разреден мотор) и много хубав бензин 100 октана.Вече степен 10 до 11 с як надув е възможна само с рейсинг валове, рейсинг бензин 116 примерно или алкохолен бензин като Е85.А това са глави с много добро смесообразуване и висока скорост на изгаряне, тоест нужен е много по-малък аванс в сравнение с двуклапанната глава на Пунто, оттам условията за поява на детонации са намалени значително.Така че Пунтото си иска разреждане за якия надув А и тези новите бутала сигурно са хиперевтектични, много по-твърди спрямо старите и по-износоустойчиви, но пък много трошливи.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #40
                      Повече няма да споря,дал съм снимка на буталата на гт1 и гт3.Колегата aleksi1209 ти е отговорил.Значи и мотора на гт1 неиздържа на надув Неискам да обидя никой,лека вечер.

                      Коментар


                        #41
                        алеки само не разбрах кое е Б6000 на мотора ти ???, ако главата ти е от а 4000 и буталата от а 4000 значи си а 4000 и проблема не ти е степента на сгъстяване защото с тези 2 неща си 7,8:1 , като свалим 2 та шлйфа на главата който не са от значение , аз съм шлайфал и челосал и блока и главата , а главата е сваляна преди мене , демек аз съм сгъстен повече от тебе пък проблеми няма и така вече около 6000 км в режим на пълно натоварване през 50 % от времето , щото го изкарвам само за да му се порадвам а не ми е еври дейка ,така че или си прекантарил конете за стокова карантия или софтуерен проблем имаш , над 230 коня на мотора не е добре да си с стокова карантия , а да питам диното до колкото знам е ролинг роад , което в повечето случай не може да измери на пунтото реалните коне защото е леко и боксува на валците ( за данни ползвам диното на хеда )
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #42
                          аз също челосах и блока на този който му счупих буталата,ама този няма да го шлаифам щото вече е на колата и се надявам на 1,4 бара да държи

                          Коментар


                            #43
                            на динотоб с пълна газ се караше само на 4-та и не боксува

                            Коментар


                              #44
                              WhitePower написа:
                              а да питам диното до колкото знам е ролинг роад , което в повечето случай не може да измери на пунтото реалните коне защото е леко и боксува на валците ( за данни ползвам диното на хеда )
                              Ммма и ти ли като всички дето не им излизат сметките с конета, си го обяснявате с буксуване на валците :D Ти лично колко коли си видял да буксуват на дино-то на Хеед или всичко е по обяснение на поразстроени собственици с липсващи им коне? :D Мое ли некак да ми обясниш коли в повечето случаи по нема и 160-170 коня на гумите, как се насират да буксуват на 3-та и 4-та с 5-6000 оборота? :D А и мноо ми е интересно щом при такива ’маняшки’ коне колите буксуват, как тогава на същото дино са измерени коли с над 700 коня на колелата на 4х4, почти 600 коня на задно и 400 коня на предно? :D

                              Коментар


                                #45
                                gituli написа:
                                Повече няма да споря,дал съм снимка на буталата на гт1 и гт3.Колегата aleksi1209 ти е отговорил.Значи и мотора на гт1 неиздържа на надув Неискам да обидя никой,лека вечер.
                                това за мене ли беше, не разбрах поне гледам се заговори за маняшки надуви в комбинация с ретро двуклапанната глава на Пунто и един вид се казваше щом разни съвременни мотори карат с висока степен, че и врц-тата дори, значи може и ние така Да ама резултата се вижда по буталата
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X