gituli написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степен на сгъстяване пунто гт
Collapse
X
-
Power Under Pressure
-
Че има разлика между буталата има,но тя е само във формата.А формата е главния виновник за да се чупят,от нея е тази разлика в згъстяването,е не само от тях.Налягането на турбото се определя от степента на згъстяване,затова се чупят буталата.А защо си мислите,че за да върви повече един турбо мотор трябва да дигате само налягането.Двата бара се компенсират от по голяма турбина.С правилната програма а не чип като тук,и правилния вал,по згъстената кола има повече газове,а това позволява да развърта по голяма турбина и то от по рано от една по разредена кола.Между другото поинтересуваи се кaква степен на згъстяване имат колите от WRC и на колко бара надуват.Ауди с3 е 9,8:1 и 1,2 бара,а всички останали TFSI са 10,5:1 и 0,7бара.Един последен въпрос и спирам да пиша тук,твоето гт ще издържи ли 3 часа на диното на 1,7бара?Недържа да ми отговаряш,знам отговора.
Коментар
-
gituli написа:Че има разлика между буталата има,но тя е само във формата.А формата е главния виновник за да се чупят,от нея е тази разлика в згъстяването,е не само от тях.Налягането на турбото се определя от степента на згъстяване,затова се чупят буталата.А защо си мислите,че за да върви повече един турбо мотор трябва да дигате само налягането.Двата бара се компенсират от по голяма турбина.С правилната програма а не чип като тук,и правилния вал,по згъстената кола има повече газове,а това позволява да развърта по голяма турбина и то от по рано от една по разредена кола.Между другото поинтересуваи се кaква степен на згъстяване имат колите от WRC и на колко бара надуват.Ауди с3 е 9,8:1 и 1,2 бара,а всички останали TFSI са 10,5:1 и 0,7бара.Един последен въпрос и спирам да пиша тук,твоето гт ще издържи ли 3 часа на диното на 1,7бара?Недържа да ми отговаряш,знам отговора.Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:долните са си точно от ГТ3 и тези дето си ги счупил от какво са ??? и с каква глава я караш ГТ3 или ГТ1
Коментар
-
недейте да изпадате в мечти за висока степен на сгъстяване, дори при 4 клапана на цилиндър ( не директно впръскване) степени над 9 и надуване да кажем над бар и половина е възможно само с дълга фаза на пълненето ( динамично разреден мотор) и много хубав бензин 100 октана.Вече степен 10 до 11 с як надув е възможна само с рейсинг валове, рейсинг бензин 116 примерно или алкохолен бензин като Е85.А това са глави с много добро смесообразуване и висока скорост на изгаряне, тоест нужен е много по-малък аванс в сравнение с двуклапанната глава на Пунто, оттам условията за поява на детонации са намалени значително.Така че Пунтото си иска разреждане за якия надув А и тези новите бутала сигурно са хиперевтектични, много по-твърди спрямо старите и по-износоустойчиви, но пък много трошливи.
Коментар
-
алеки само не разбрах кое е Б6000 на мотора ти ???, ако главата ти е от а 4000 и буталата от а 4000 значи си а 4000 и проблема не ти е степента на сгъстяване защото с тези 2 неща си 7,8:1 , като свалим 2 та шлйфа на главата който не са от значение , аз съм шлайфал и челосал и блока и главата , а главата е сваляна преди мене , демек аз съм сгъстен повече от тебе пък проблеми няма и така вече около 6000 км в режим на пълно натоварване през 50 % от времето , щото го изкарвам само за да му се порадвам а не ми е еври дейка ,така че или си прекантарил конете за стокова карантия или софтуерен проблем имаш , над 230 коня на мотора не е добре да си с стокова карантия , а да питам диното до колкото знам е ролинг роад , което в повечето случай не може да измери на пунтото реалните коне защото е леко и боксува на валците ( за данни ползвам диното на хеда )Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:а да питам диното до колкото знам е ролинг роад , което в повечето случай не може да измери на пунтото реалните коне защото е леко и боксува на валците ( за данни ползвам диното на хеда )
Коментар
-
gituli написа:Повече няма да споря,дал съм снимка на буталата на гт1 и гт3.Колегата aleksi1209 ти е отговорил.Значи и мотора на гт1 неиздържа на надув Неискам да обидя никой,лека вечер.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар