ее бисере ти го заля с въпроси момчето :0 не мисля че ще може да ти оговори и на половината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Степен на сгъстяване пунто гт
Collapse
X
-
WhitePower написа:ее бисере ти го заля с въпроси момчето :0 не мисля че ще може да ти оговори и на половината
Коментар
-
WhitePower написа:според мене проблема или е в високо предварение , или е имало преди това некви проблеми който сега са отстранени но още тогава са тръгнали буталата и сега са се разлетелиПък и ако правилно предполагам, че колата му я е мапвал Венци ( и най-вероятно на дино-то), силно се съмнявам да му я е оставил с извънземен аванс
, а и мойто лично мнение е, че то на пунто ГТ не му е проблем се почупи и със стандартно турбо на 1,2 бар-а, камо ли с некоя Т3-ка на 1,7 бар-а :D
Коментар
-
аз лично знам само 2ве модификации на тоз матормоя беше176а.000 а ве1е е 176в6.000електроикта е стандартнамотора беше стандартен и сега пак е стандартен незнам с какъв аванс е била колата при настройката на динотомотора се счупи след около три часа настроики на диното разбира се че има по=голям колер и по големи турбо пътища както и дузи 350ссмонтьорската деиност е правена от мен може и това да е причината за счупане на маторятурбото ,колера ,путищатаи мапването са правени от Венци оште преди 3 год. когато нямаше дино стенд .колата е карана 1год. на налягане 1,7 бара дори и на 1,8 ,без да е правена ревизия и си вървеше повече от доволнодо момента до когато на 2-ра скорост с фулбоост изби гаритурата на главата и 2-тапи от лока след което е напражена ревизия от нови лагери сигменти гарнитура спессо рейсинг 1,9 дебелина каквато е стандартната,без да шафам вала и цилиндрите защото си бяха в номинал или в норма както се казва.,разработвал сам само 1000 км. на 0,5 налягане,след което отиде за настроики и както сам писал п горе стана.Не обвинявам никои освен себеси за станалото ,защото всеки знаече на такова налягане си иска кована карантия .Просто искам да не счупя новите бутала които сам качил преди2 дена и за това почти сам решил да сабирам главата пак със спессо рейсинг и да карамна мах. налягане 1,4 за това ако има някой да казва нещо да ми го каже сега преди да сам спуснал главата.ето снимки на старите бутла.......
Коментар
-
Добре са се потрошили тия буталаТова, твойте бутала дето последно са се счупили след настройката на дино-то ли са?А да имаш снимки на челата на буталата?Правилно ли съм разбрал, че доста време колата е карана с тази си турбина и т.н. с двигател от ГТ1 и след това се е счупила при настройки на дино-то, но тогава си бил с двигател от ГТ3? Или след ’трагедията’ на дино-то и резултата от снимките сега вече си сглобил колата с мотор от ГТ3?Преди счупването на мотора да сте доливали гориво? и с кво гориво я караше таз кола?Иначе относно щетите по буталата от тия снимки, според мен просто буталата не са удържали на прекалено високото налягане в горивната камера.Принципно за почупени бутала по тоя начин аз знам, че в голям процент от случаите причина са детонации (за да се каже със сигурност това обаче, трябват снимки с малко по-добра резолюция и снимки на челата отблизо за следи от детонации и от наченки на топене на материала).Ако имаш такива или можеш да направиш (и ти се занимава най-вече) може да ги качиш-няма да са в повече
Ако си с двигател от ГТ3 той е със степен на сгъстяване 9:1 (някъде май и 9,2:1 го дават) и определено ако искаш да караш на налягания от 1,8 бар-а и нагоре от някое Т3 турбо и с бензин от колонката, ще ти трябват ковани бутала или колата трябва да я поразредиш, а най-лесното е да я караш на по-ниско налягане просто (както май си решил).Тия поражения мапер-а ти, видяли ги и къф му беше коментара?
Коментар
-
е така кажи бе ...че една година си карал с а 4000 без никви проблеми и Б6000 си го счупил за 3 часа е тва ти е проблема Б6000 са супер калпави и се чупят дори и от натягане на стандартната турбинана Б6000 и буталата са различни и главата , бе всичко е по слабо ,единсвено блока им е с една идея по добър и държи да се шлайфа до 1.5-1.6 кубика щото има една гредичка от отвътре дето държи 4-те ризией за тва съм каза Б6000 - стейдж 1 и стига толкова щото излиза буталото да види кой караPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:е така кажи бе ...че една година си карал с а 4000 без никви проблеми и Б6000 си го счупил за 3 часа е тва ти е проблема Б6000 са супер калпави и се чупят дори и от натягане на стандартната турбинана Б6000 и буталата са различни и главата , бе всичко е по слабо ,единсвено блока им е с една идея по добър и държи да се шлайфа до 1.5-1.6 кубика щото има една гредичка от отвътре дето държи 4-те ризией за тва съм каза Б6000 - стейдж 1 и стига толкова щото излиза буталото да види кой караПо-скоро проблема е в калпав тунинг с минимум средства (което в повечето случай е подхода тук в БГ) :D А за чупенето му само от натегната стандартна турбина си има много просто обяснение-доволно малката турбина, която при повишено налягане единственото, което почва да прави от един момент нататък е да пълни мотора с доста горещ въздух, което съчетано със ’маняшкия’ стандартен кулер, тъпата горивна камера, кофти всмукателен и изпускателен колектор, смотаните ни горива и собственик-джалтанин е перфектната рецепта за разтичане на чарколяка под предния капак :D Инак мотора спрямо този на ГТ1 според мен, е по-добре като концепция (по-висока степен на сгъстяване, а не степен като за турбо мотор от началото на 80-те), което позволява едно по-приятно каране (доволно вървене още от ниски обороти, спрямо ГТ1, който докът не надуе турбо-то си е един мъртвец).Просто собственика и тунера трябва да се съобразят с тия му характеристики и да пипат внимателно, без да гонят като единствена идея-максимално налягане от турбината, без значение кво се случва вътре в горивната камера :D
Коментар
-
Бисере ГТ3 мотора не носи на тунинг , говоря от горчив опит на не една ГТ3 ка , Буталата са различни от А4000 и са доста по слаби , главата също е различна , тя можеби е малко по здрава , но липсата на горивна камера като на ГТ1,2 за това е 9:1 , което автоматично те изважда от класацията за як надув и силов тунинг тука разреждаме а4000 от 7:8 на 7:1 за да караме на 2 бара , а на Алекс двигареля е с 9:1 на 1.7 бара , според мене се е случило нещо което би следвало да се случи , на този мотор и пак казвам ГТ3 двигателя носи само на стейдж 1 и до там , ако иска повече , го подковава и разрежда , защото оригиналните бутала са по калпави от ГТ1 и ГТ2 ,Power Under Pressure
Коментар
-
gituli написа:Оги иди до гърция да видиш до кой стейдж стига GT3.И друг път сме спорели за това,и аз ти казах това което ти каза Бисер за българския тунинг.Без да се засягаш,просто до там ни стигат средствата.Power Under Pressure
Коментар
-
Виж, Орлине, не ме разбирай, че ти оспорвам възгледите (всеки си има право на такива-правилни или не чак толкова :D ). Просто си изказах мойто виждане за нещата (харесващо или не, на теб)Според мен е по-добре една кола да е с по-висока (разумна за употребата на колата, разбира се и съобразена с спецификите на мотора :D ) степен на сгъстяване, добре подбрана турбина (за начина на експлоатация на автомобила), свестни чаркаляци и макар и по-ниско налягане на турбо-то, отколкото разреждане до степен подходяща за драгстер и маняшки налягания-в следствие, на което колата е истински мъртвец докато не надуе турбото гъзарските 2+ бар-а налягане (което пък е мноо яко нещо особено на кола с предно предаване) :D-мое да питаш Рошауди (все пак е собственик от години на най-бързото пунто ГТ в БГ), колко е готина колата му без да е със загрели сликове и целата газ на 1,2,3, че дори и 4-та скорост, по нашия лъскав асфалт :D Тъй че, ти си ги разреждай колите на по 7:1 или още по надоле, надувай си по 2+ бар-а, пък аз си живеем с грешните ми разбирания и те така :D Аз смятам, че Пунто ГТ без особено значение с кой мотор е точно, е смотана платформа за силов тунинг, поради ред причини, които нема изброявам (това ми мнение не се е променило грам, въпреки, че съм собственик на такова от 4+ години, а преди тва 6 години съм си съжителствал с уно турбо и съм имал допир с доста други ГТ-та през годините).За таз кола е най-добре собственика и да и наложи некъф умерен и разумен тунинг (с основната идея тва под капака да запази целостта си възможно най-дълго), да си я кара разумно, да я обслужва с възможно най-хубавите консумативи, инак вероятността колата му да стане паметник по сервизите и да е бездънна яма за пари е почти сигурна
Ай лек ден от мен
и мое да ми покажеш некой ден на дино-то примерно (ако имаш желание де), с твоя подход колко як стаа мотора на пунто-то при степен на сгъстяване 7:1 и големото налягане и кви извънземни показатели ще изкара двигателя :D Пък ако съм впечатлен мноо от показаното, обещавам да платя поне половината от меренето и да черпя по некоя бира
Коментар
-
за бирите ще се разберемкой кого , само ела следващия път на някойа Гт срещичка
иначе за цената на придобиване на колата+ килограмите и мощността койято може да се извади + парите за тунинг под общ знаменател е може би най ефтината кола за тунинг която се опира на почти всички други с предно турбо бегачки а ако има пари
купуваш Skyline и не се занимаваш с глупости а за рошавия му знам изторията от край до край , ама там проблема се казва Тодор , не е виновна колата , пък и като цяло 1.4 8v да дава такива времена ??? посочи друга марка кола да го прави ( не италянка )факт като цало е едно че а4000 подлежи на тунинг с сток карантия и носи над 200 HP което не значи за б 6000иначе ще ти покажа някой ден как моята кола е 100 пъти по пъргава в ниските от всички други ГТ та с сток турбини ( говоря до 4000 оборота )само ела на някоя среща
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:а ако има парикупуваш Skyline и не се занимаваш с глупости
А тва за скайлайна ми хареса :D ........ ше го кажа довечера на един познат дето за съжаление с таз мисъл "купуваш Skyline и не се занимаваш с глупости" вече много често съжалява, че се е захванал с таз мания да тунингова RB26 за драг
Чисто и просто се оказа, че и тунинга на тоз двигател в нашите условия и реалности не е толко прост и безпроблемен колкото изглежда на клипчета в youtube с нисани даващи 8-ци
И въпреки скъпите и маркови части, ултра готината електроника и всичко друго, което е необходимо за да имаш силна и здрава кола, до ся му носи главно разочарования и постоянни разходи. Дано поне таз година успее го покара и даде хубави времена (въпреки че липсата на драг състезания прави нещата още по-сложни).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар