Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уно турбо 1,3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    мк1 написа:
    какво ще кажете за тези джанти , мисля да сложа такива на уното .да го сваля максимално на земята с гуми 185-50-14" идеята е да са точно на рабчето на калника , дори да влизат в него
    Тия стандартни джанти от пунто са с голямо ЕТ ( ет 45 са) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 и са теснички (5 или 5,5J мисля бяха) Yellow_Flash_Colorz_PDT_16, тъй че ако целта ти е да влезнат вътре в калниците ша ти вършат работа, но ако искаш да си наравно с веждите и външния ръб на калника, то без фланци, трудно ше ги изкараш навън, според мен Yellow_Flash_Colorz_PDT_16

    Коментар


      #47
      по добре с тях , за6тото сега сам с оз 15" с ет 26 и излизат с 1 праст от веждите ....
      f**k VWclub moderators

      Коментар


        #48
        шайбата намерена , и в колата готова понеделника да пътува драсни данните за куриера на лично
        Power Under Pressure

        Коментар


          #49
          имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлаждане
          f**k VWclub moderators

          Коментар


            #50
            мк1 написа:
            имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлаждане
            много вероятно да е водна помпа, по лошото е гарнитура или така нареченото сцепване на главана на испускателните клапани на 2и 3 цилиндър ) и като загрее цепката се отваря и ......
            Power Under Pressure

            Коментар


              #51
              WhitePower написа:
              мк1 написа:
              имам проблем ... като давам гас много както си духа парното и изведнаш започва да духа студено и започва да загрява колата , по принцип уното ми загрява по бавно , трябва да си сменя термостата , а проблема с внезапното загряване от какво може да се далви . турбината не е варзана с водното охлаждане
              много вероятно да е водна помпа, по лошото е гарнитура или така нареченото сцепване на главана на испускателните клапани на 2и 3 цилиндър ) и като загрее цепката се отваря и ......
              долях антифриз и се обезваздоши водната с-ма и ся е 6 :D проблема е бил, че като сам махнал троиника които отвежда вода до турбината е влезнало въздох в парното а от там трудно се изгонва понеже доста високо нивото му . защото на тази турбина не е варзана водата .
              f**k VWclub moderators

              Коментар


                #52
                е колко антифириз не е имало за да глутне въздух )а ние тука си мислим че антифриз бол ама пак не духа и почваме с боба
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #53
                  понеже фиятчето ми е еври деика се наложи малко промяна по изпускателната с-ма това е резонатор на фи 60мм с накраиник отрязох го и си го подготвих за да го поставя по средата на генерацията взех краино гарне от голф 3 150 коня което е проходно и му заварих 2 накраиника с фи 70 мм и го монтирахме на фиятчетозвука е платен и приятен на празен ход , затихна малко на високите , но резултата ще е окончателен като кача резонатора .
                  f**k VWclub moderators

                  Коментар


                    #54
                    сложих си от такъв комплект троиника . които отваря на 0,5 бара актуатора на геита.колата започна да трагва от по ниски обороти , защото геита е затвотен до 0,5 . от 0,7 започна да работи на 1 бар .маркуча към регулатора го запуших .
                    f**k VWclub moderators

                    Коментар


                      #55
                      То и без буст контролера гейта пак е затворен до 0.5 а тръгването по рано на турбината е заради слагането на повече тръби,а как я подкара на 1 бар с какви инжектори? на какви смеси с дебитомера как се оправи?
                      uno turbo 1.3 i.e' 86
                      renault 19 1.8 16v
                      uaz 469 4.0 turbo
                      renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                      trabant 601 69'

                      Коментар


                        #56
                        Сори за спама, ама мк1 голфето ти е много готино
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар


                          #57
                          bebito^^^ написа:
                          То и без буст контролера гейта пак е затворен до 0.5 а тръгването по рано на турбината е заради слагането на повече тръби,а как я подкара на 1 бар с какви инжектори? на какви смеси с дебитомера как се оправи?
                          по принцип актуатора на турбината с която съм се е управлявал с селеноид . аз управлявам в момента актуатора с маркучето директно сварзано с студената част на турбината , по този начин без преправяне работи колата максимум на 0.3 - 0.4 .
                          f**k VWclub moderators

                          Коментар


                            #58
                            проблем с скоростите

                            мом4ета помогнете . с4упи ми се скоростната котия от кои модели фият стават на уно турбо . дочух за фият 1,6 типо .
                            f**k VWclub moderators

                            Коментар


                              #59
                              Re: проблем с скоростите

                              мк1 написа:
                              мом4ета помогнете . с4упи ми се скоростната котия от кои модели фият стават на уно турбо . дочух за фият 1,6 типо .
                              първи признак че колата е тръгнала
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #60
                                Re: проблем с скоростите

                                WhitePower написа:
                                мк1 написа:
                                мом4ета помогнете . с4упи ми се скоростната котия от кои модели фият стават на уно турбо . дочух за фият 1,6 типо .
                                първи признак че колата е тръгнала
                                потрагна , но пак не варви щото не даржат тея скорости ... а само на 1 бар мога да намеря от спортинг 5- степенна ,но мисля ,че няма да стане .
                                f**k VWclub moderators

                                Коментар

                                Working...
                                X