евала
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
уно турбо 1,3
Collapse
X
-
турбината е поставена ... как да оправя управлението на геита , защото се оправлява от селеноид а турбо кранчета не ми вдъхват доверие . мисля да модифицирам лостовата система на геита или да изместа самия вакум на геита с няколко милиметра и пак да си се оправлява с вакомчетрябва също и га накапя down пaипа към генерацията на зад после остава само да се настрои колата... някои идеи има ли за настройката на този тип електроникаf**k VWclub moderators
Коментар
-
Turbolan написа:Махай соленоида. Има хубави турбо-кранчета, които работят идеално не се плаши. Бензин и можеш да дадеш на колата, колкото искаш, смесите можеш да ги оправиш от деботомера...ама с аванса си го закъсал, мисля че под 25 градуса не може да го върне стандартната електрониа .f**k VWclub moderators
Коментар
-
скъсих лостовата с-ма и сега надува на 0,7 ... с тая турбина тръгва от около 3к и става страшно в колата .... за 1,3 доста понавървява . ези s=dni ще взема й-тека и ще видим кви времена дава . ако скъся лостовата с-ма на геита мисля да я карам на 1 бар , дали ще устиска мотора че тая турбина на 0,8 дава 200 коня на 2,0л.f**k VWclub moderators
Коментар
-
мк1 написа:момчета помогнете ... трябва ми шаиба на ангренажния ремак (тази на вала) ,че моята е крива и има доста голям луфт . какви са белезите за да си сменя ремака и обтяйната ролка ? за сайалкение сам собственик от скоро на фиятPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар