Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уно турбо 1,3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    евала
    и най-добрите грешат

    Коментар


      #32
      ch написа:
      мк1 написа:
      трябва ми колектот t25 от пунто гт ... колектора трябва да става за уно 1,3 турбо
      имам такъв оригинален от пунто гт
      напиши ми на л.c. цената на колектора
      f**k VWclub moderators

      Коментар


        #33
        днес свалих колектора и турбото .... перката на студената част бе откъсната от оста . ето следващата турбина която ще надува . и турбото и колектора са с шпилки . на кое да оставя шпилките и как да разпробия чугуна ?
        f**k VWclub moderators

        Коментар


          #34
          виж на коя от двете части ти е по удобно да завиеш гайките ,а за разпробиване търси най добре някой фрезистнадявам се колектора да свърши работа
          и най-добрите грешат

          Коментар


            #35
            турбината е поставена ... как да оправя управлението на геита , защото се оправлява от селеноид а турбо кранчета не ми вдъхват доверие . мисля да модифицирам лостовата система на геита или да изместа самия вакум на геита с няколко милиметра и пак да си се оправлява с вакомчетрябва също и га накапя down пaипа към генерацията на зад после остава само да се настрои колата... някои идеи има ли за настройката на този тип електроника
            f**k VWclub moderators

            Коментар


              #36
              Махай соленоида. Има хубави турбо-кранчета, които работят идеално не се плаши. Бензин и можеш да дадеш на колата, колкото искаш, смесите можеш да ги оправиш от деботомера...ама с аванса си го закъсал, мисля че под 25 градуса не може да го върне стандартната електрониа .
              Uno Turbo RulZz

              Коментар


                #37
                Turbolan написа:
                Махай соленоида. Има хубави турбо-кранчета, които работят идеално не се плаши. Бензин и можеш да дадеш на колата, колкото искаш, смесите можеш да ги оправиш от деботомера...ама с аванса си го закъсал, мисля че под 25 градуса не може да го върне стандартната електрониа .
                смесите са лесни с дюзи от g60 сам 260cc са и имам реголируем регулатор weber
                f**k VWclub moderators

                Коментар


                  #38
                  скъсих лостовата с-ма и сега надува на 0,7 ... с тая турбина тръгва от около 3к и става страшно в колата .... за 1,3 доста понавървява . ези s=dni ще взема й-тека и ще видим кви времена дава . ако скъся лостовата с-ма на геита мисля да я карам на 1 бар , дали ще устиска мотора че тая турбина на 0,8 дава 200 коня на 2,0л.
                  f**k VWclub moderators

                  Коментар


                    #39
                    ми като знам колко са здрави , спокойто на 1.4 можеш да я караш и ти и ще си около 200 коня , но най добре си регулирай нещата с буст контролер ( тип кранче , около 50 лева са ) моето не е по различно от твоето и съм на 1.4
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      На 1.4 налягане с аванса на Уното може да станат бели. Очаквай да се предадат съединител или скорости.
                      Uno Turbo RulZz

                      Коментар


                        #41
                        това е евридейката ми , така че споко ... на турбо кранчето нямам вяра чесно да ви кажа .идеята да го подкарам на 1 бар , но за начало ми трябва информация за белезите за да си сменя ремъка и ролката и маслото трябва да смена . и такива дребни профилактични ремонти .
                        f**k VWclub moderators

                        Коментар


                          #42
                          аа ако е от китайските вяра верно да им немашама аз тези дето си ги ползвам от години , включително и аз съм с такова пък съм 200++ коня вяра им имам на 100% пък и съм направил поне 20-30 пунтовци с такива
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            момчета помогнете ... трябва ми шаиба на ангренажния ремак (тази на вала) ,че моята е крива и има доста голям луфт . какви са белезите за да си сменя ремака и обтяйната ролка ? за сайалкение сам собственик от скоро на фият
                            f**k VWclub moderators

                            Коментар


                              #44
                              мк1 написа:
                              момчета помогнете ... трябва ми шаиба на ангренажния ремак (тази на вала) ,че моята е крива и има доста голям луфт . какви са белезите за да си сменя ремака и обтяйната ролка ? за сайалкение сам собственик от скоро на фият
                              от пунто ГТ става ли ??? те валовете са абсолютно съвместими но кажи дали става , имам няколко шаиби , дори и с болта ще ти я правя
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #45
                                какво ще кажете за тези джанти , мисля да сложа такива на уното .да го сваля максимално на земята с гуми 185-50-14" идеята е да са точно на рабчето на калника , дори да влизат в него
                                f**k VWclub moderators

                                Коментар

                                Working...
                                X