Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

уно турбо 1,3

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Turbolan написа:
    Валовете са взаимно заменяеми. Като от Пунто на Уно трябва да се направи реската в края за да може да хване делкото. Иначе от Пунто вала е по-"агресивен" . Аз лично бих рискувал с една турбина Т25 за 100-200лева . Не знам колегата с какъв бюджет разполага. И за един по-голям кулер и генерация на 63 е хубаво да се помисли....
    колер и генерация има
    f**k VWclub moderators

    Коментар


      #17
      хммм брат мнооо тряаа да ми благодариш че ти намерих за бес пари тва уно та ся по въпроса не искаш да ме слушаш и тва е.....зимаш вал от приемрно типо 1,6 слагаш по голям дебитомер или по възможност мега...сменяш дузите с 260цц помпата бензина (това вече е направено)генерация кулер(и това е направено)остава само турбината както каза орлин заложи на нещо истинскоаз си мисля за гт22 на гарет че е по тънка лайсна или някое ихи лагерна..ама тряаа колектор,,,та общо взето всичко мога да ти намеря обаче първо трябва някой който може да направи някаква настройка на колатазащото колата в момента е болна и има някъв проблемдали някой е барал дебитомера дали е барал налягането на бенза но колата не върви ..........
      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

      Коментар


        #18
        е това лесно се вижда на широколентовата сонда
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          днес почистих дюзите на ултра звук дюзите от г-60, събрах колектора и почнах да задавам из града ..... вървече ама .... малко пукаше гърнето и накрая изпука турбината ...днес сам в траур.трябва ми турбо .въртят ми се в гавата няколко идеи.1- турбо от голф 4 20 вт до е с променлива геометрия но фланеца му е друг и ще взема от една счупен турбина такъв тягален фланец и ще се завати на колектора2- ревзия на гаретта и колектор с фланец t25 от гт3- зимам един чук и си блъскам главата мисля че 3-тия варянт е най удачен !
          f**k VWclub moderators

          Коментар


            #20
            мк1 написа:
            въртят ми се в гавата няколко идеи.1- турбо от голф 4 20 вт до е с променлива геометрия но фланеца му е друг и ще взема от една счупен турбина такъв тягален фланец и ще се завати на колектора2- ревзия на гаретта и колектор с фланец t25 от гт3- зимам един чук и си блъскам главата мисля че 3-тия варянт е най удачен !
            Турбо-то от Голф 4 20 вт не е с променлива геометрия (а и да беше, аз лично не виждам как турбо с променлива геометрия ще го ползваш на твойта кола)!Ако сложиш такова турбо, ще трябва си преправиш и твоя изпускателен колектор и даунпайпа-ти също! :D Тоз третия вариант винаги е добра идея Ааа и ако моеш некак пиши малко по грамотно, че малко не ти се разбира :D

            Коментар


              #21
              а тпй кво да пише като не може 100 пъти му казах недей да я караш така тая кола ша е счупиш..ама няма кой да ме слуша,,,,та ако не е затегнал матора помисли над това което ти казахако мое да опрайш тая мойта hks турбината ша стане супер уното
              alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

              Коментар


                #22
                1912 написа:
                а тпй кво да пише като не може 100 пъти му казах недей да я караш така тая кола ша е счупиш..ама няма кой да ме слуша,,,,та ако не е затегнал матора помисли над това което ти казахако мое да опрайш тая мойта hks турбината ша стане супер уното
                Лесно ти е да го кажеш като те хапе от към от отзаде иначе ефекта от пукането е на лице - пукнала е турбината имам една турбина от интеграле с Т3 фланец за много кончета , в перфектно състояние
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #23
                  WhitePower написа:
                  1912 написа:
                  а тпй кво да пише като не може 100 пъти му казах недей да я караш така тая кола ша е счупиш..ама няма кой да ме слуша,,,,та ако не е затегнал матора помисли над това което ти казахако мое да опрайш тая мойта hks турбината ша стане супер уното
                  Лесно ти е да го кажеш като те хапе от към от отзаде иначе ефекта от пукането е на лице - пукнала е турбината имам една турбина от интеграле с Т3 фланец за много кончета , в перфектно състояние
                  якоооо дай да измислим нещо .... мисля че е направило маслен удар уното. утре трябва да отида до гробницата на италянски турбо лешници в тракия зад 5-то районно .... ха ха ха и да отвъртя свещите и да завъртя .... маниовелата и да изхвърли масалцето от моторя .
                  f**k VWclub moderators

                  Коментар


                    #24
                    трябва ми колектот t25 от пунто гт ... колектора трябва да става за уно 1,3 турбо
                    f**k VWclub moderators

                    Коментар


                      #25
                      има нали ти казахдаже е комплект с турбина само за 200 кинта въпроса е да напишеш че не ти се дават пари
                      alfa 164 2.0ts .fiat tipo 2.0Т 16v

                      Коментар


                        #26
                        мк1 написа:
                        трябва ми колектот t25 от пунто гт ... колектора трябва да става за уно 1,3 турбо
                        имам такъв оригинален от пунто гт
                        и най-добрите грешат

                        Коментар


                          #27
                          ch написа:
                          мк1 написа:
                          трябва ми колектот t25 от пунто гт ... колектора трябва да става за уно 1,3 турбо
                          имам такъв оригинален от пунто гт
                          oooo жив е той жив е царят на неръждавейката я им обясни по долу колко чини направата на една генерация от неръждавейка че тука некви митове за 120 лева се носят
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #28
                            към 600лв излиза но пак зависи от изпълнение турбина и т.н
                            и най-добрите грешат

                            Коментар


                              #29
                              WhitePower написа:
                              ch написа:
                              мк1 написа:
                              трябва ми колектот t25 от пунто гт ... колектора трябва да става за уно 1,3 турбо
                              имам такъв оригинален от пунто гт
                              oooo жив е той жив е царят на неръждавейката я им обясни по долу колко чини направата на една генерация от неръждавейка че тука некви митове за 120 лева се носят
                              чак цар има доста по добри от мен.правя каквото мога
                              и най-добрите грешат

                              Коментар


                                #30
                                Споко , скоро сме ти замислили една магария ама трябва бързо да стане Ще има модификациа от Punto GT na Punto GT-R
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X