DogForLife написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
-
Да ти кажа аз за музиката: да не би да си с някакви тънки ментажки кабели до ампа? Кондензатора не е кой знае колко добър вариант, стига да не е хубава марка и повечко фарада. Иначе музиката ти има ли киловат?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Да ти кажа аз за музиката: да не би да си с някакви тънки ментажки кабели до ампа? Кондензатора не е кой знае колко добър вариант, стига да не е хубава марка и повечко фарада. Иначе музиката ти има ли киловат?
Коментар
-
Купи си един свястен кабел 20 кв примерно и подсили масата на автомобила.(Незнам за два кабела...може би пак ще е по-добре от сега) След това сложи възможно най-къс и дебел кабел за маса на самия усилвател и почисти добре купето от боя и мръсотии там където ти "ляга" кабела, стегни го много добре. Прегледай си всички връзки по усилвателя да са също добре стегнати. Ако пак ти мигат фаровете значи акумулатора ти си заминава или просто е прекалено малък Няма от какво друго да ти мигат фаровете с 450 вата музика, особенно с ксенон. Моите фарове мигаха леко (чак оборотомера не играеше) с 600-700 вата музика, но с ксенон не се осещаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:Купи си един свястен кабел 20 кв примерно и подсили масата на автомобила.(Незнам за два кабела...може би пак ще е по-добре от сега) След това сложи възможно най-къс и дебел кабел за маса на самия усилвател и почисти добре купето от боя и мръсотии там където ти "ляга" кабела, стегни го много добре. Прегледай си всички връзки по усилвателя да са също добре стегнати. Ако пак ти мигат фаровете значи акумулатора ти си заминава или просто е прекалено малък Няма от какво друго да ти мигат фаровете с 450 вата музика, особенно с ксенон. Моите фарове мигаха леко (чак оборотомера не играеше) с 600-700 вата музика, но с ксенон не се осеща
Коментар
-
И моя кабел за remote е с ключе в пепелника. То по принцип ако не усилваш няма да има проблеми с мигането, но сега зимата не е препоръчително яка музика защото скапва акумулатора отвсякъде в комбинация с ниските темп.Не е лошо да надуваш само на запалена кола, но така или иначе изобщо не успява да се зареди акумулатора веднага.Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
значи първо да започнем от там коолко ампа е алтернатора , защото дори и акумулатора да е силен ако алтернатора е слаб , няма как да удържи на пиковете аз ви обясних че едно време с моята музика , която не е кой знае какво - пионерче 760W мигаха фаровете и всичко по колата дори и с страшни кабели , въпреки че алтернатора е 100А а акумулатора 76Аh , което е далеч по добро от това на пунтото пратиха ми един кондензатор от щатите е нещата се оправиха на 70% но си остана една малко премигване до колкото знам музиката е енапреднала доста от както не се занимавам с тези неща има капацитивни кондензатори и дигитални - който били по размер много по малки и много повече фаради , но за трях не мога д кажа нищоидеята на цялата работа е да има кой да убира пиковете без кондензатор напрежението ми падаше под 8 волта , с него не съм падал под 10, 10,5 при стабилен бассега вече съм без музика и усилвателя и кондензатора ми седят за красота в багажника , просто трябваше да се лиша от музиката заради бебешката количкаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар