Ами ти и да пробваш свещите пак може да мятат искра но бобината да е пробила...Аз мойта я хванах като отворих капака и с просто око се виждаше че прелитат нещо като искрички като работи колата и се форсира...Също ако има пробив там някъде ако леко докоснеш със външната част на ръката си веднага ще те щипне ток-а, но не мога да се наема така от дистанция да ти кажа взимай нова.Най-лесно може да стане със проба на здрава бубина
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Tuning Mode написа:Ами ти и да пробваш свещите пак може да мятат искра но бобината да е пробила...Аз мойта я хванах като отворих капака и с просто око се виждаше че прелитат нещо като искрички като работи колата и се форсира...Също ако има пробив там някъде ако леко докоснеш със външната част на ръката си веднага ще те щипне ток-а, но не мога да се наема така от дистанция да ти кажа взимай нова.Най-лесно може да стане със проба на здрава бубина
Коментар
-
ако е бобина или кабели те първо оказват влияние в буст режим защото тогава съпротивлението в силиндъра е най-голямо и чак сле мноооого хиляди км на празен ход по това което казва колегата колата едвам се движи камо ли да се кара , щом и в гаража не можа да е вкара и турбината съска като ненормална дори и на 1500-2000 оборота то това говори само по себеси за ебаси предварението а това единсвено може да се получи от дебитомера така по обяснения е трудно да се хвърля боб ,Power Under Pressure
Коментар
-
Ами да съгласен съм за в боост режим че когато на ГТ-то ми бяха пробили кабелите точно тогава прекъсваше и забиваше муцуна от тях, но на предната ми кола съм имал проблем със пробила бубина и колата едвам вървеше трудно палеше и то предимно като стане влажно и вали дъжд... но незнам може и да не съм правА относно съскането на турбината като луда не знам дали колегата bestlap има предвид че съска повече от обикновенно или че си съска нормално... поне от постовете тук не ми стана ясно де
Коментар
-
Tuning Mode написа:Ами да съгласен съм за в боост режим че когато на ГТ-то ми бяха пробили кабелите точно тогава прекъсваше и забиваше муцуна от тях, но на предната ми кола съм имал проблем със пробила бубина и колата едвам вървеше трудно палеше и то предимно като стане влажно и вали дъжд... но незнам може и да не съм правА относно съскането на турбината като луда не знам дали колегата bestlap има предвид че съска повече от обикновенно или че си съска нормално... поне от постовете тук не ми стана ясно де
Коментар
-
bestlap написа:Tuning Mode написа:Ами да съгласен съм за в боост режим че когато на ГТ-то ми бяха пробили кабелите точно тогава прекъсваше и забиваше муцуна от тях, но на предната ми кола съм имал проблем със пробила бубина и колата едвам вървеше трудно палеше и то предимно като стане влажно и вали дъжд... но незнам може и да не съм правА относно съскането на турбината като луда не знам дали колегата bestlap има предвид че съска повече от обикновенно или че си съска нормално... поне от постовете тук не ми стана ясно деГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
Утре колегата ми пуска дебитомера и други ден е при мен във вторник и ще направя клип как работи преди малко я палих без дебитомер и викнах един приятел да гледа от пред никъде не хвърчат искри а тази бубина от нещо друго става ли или точно то ГТ и трябва ?сега ще потърся някои ако продава да знам ако се укаже тя да я купувам
Коментар
-
според мене Бестлап не може да обясни точно какво се случва щото сега чух че "Като я изфорсира " теоретично няма как да я изворсираш ако е преебан дебитомера , едвам вдига 3000 оборота и като пуснеш гаста турбината разтоварва зверски аз само не разбрах , като откачиш дебитомера работата влошава ли се или неPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:според мене Бестлап не може да обясни точно какво се случва щото сега чух че "Като я изфорсира " теоретично няма как да я изворсираш ако е преебан дебитомера , едвам вдига 3000 оборота и като пуснеш гаста турбината разтоварва зверски аз само не разбрах , като откачиш дебитомера работата влошава ли се или не
Коментар
-
Колеги какво ще кажете за този Bosch Super 4 >> http://www.bosch.bg/bg/products/car_...kplugs/super4/ добре ли са за ГТ то ? или по добре да сложа NGK BCPR6ES
Коментар
-
bestlap написа:Колеги колата се оправи но не знам и аз как ..... смених 4-те свещи с нови прегледах хубаво кабелите след това напръсках със контактен спрей буксата на дебитомера и още 1 2 букси притегнах маса и т.н и тфа запали да чукна на дърво и дано и да е така за напред но не разбрах какво му беше ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар