Браво!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Дам дам и аз съм г/д доволен как станано аз го боядисах цялото без броните... и сега днес ще се захващам със задната броня .... но не знам как да я направя
искам като на това пунто по надолу на снимката но си нямам и идея как да го започна
ако някой може да даде идеи
...........имаш предвид за номера мястото ли?Намираш средата на бронята,намираш мястото на номера и го отбелязваш с маркер примерно.Предлагам ти да отпуснеш поне по един см отстрани и отгоре за да може да "диша"!След това хващаш шлаифа с тънък диск и го изрязваш БЕЗ ДОЛНАТА ЛИНИЯ(само тези отстрани и отгоре)!!!!!!!Идеята е горния край да влезе навътре,за да направиш място за осветлението,което може да е оригиналното плафонче (може и двете да сложиш)
Тук е момента да решиш дали долния ръб да е полегат или остър...............ако си избереш втория....вземи пистолет за горещ въздух и нагрей линията която си отбелязал.Като се загрее подложи нещо от вътрешната страна(летва,ламарина,шпилка и т.н) за да се получи това което искаш.Следващата стъпка е да отидеш при някой който лепи брони или да хващаш поялника,да си приготвиш парчета за да направиш страниците на леглото за номера(ако ще си го лепиш сам ...залепи го отвън и отвътре).Вземаш шлайфа с диск за шлайфане и заравняш спойките!После хващаш шпаклите и правиш чудеса с кита :D :D :D Желателно е да използваш кит за пластмаса !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментар
-
valyotuning написа:Дам дам и аз съм г/д доволен как станано аз го боядисах цялото без броните... и сега днес ще се захващам със задната броня .... но не знам как да я направя
искам като на това пунто по надолу на снимката но си нямам и идея как да го започна
ако някой може да даде идеи
...........имаш предвид за номера мястото ли?Намираш средата на бронята,намираш мястото на номера и го отбелязваш с маркер примерно.Предлагам ти да отпуснеш поне по един см отстрани и отгоре за да може да "диша"!След това хващаш шлаифа с тънък диск и го изрязваш БЕЗ ДОЛНАТА ЛИНИЯ(само тези отстрани и отгоре)!!!!!!!Идеята е горния край да влезе навътре,за да направиш място за осветлението,което може да е оригиналното плафонче (може и двете да сложиш)
Тук е момента да решиш дали долния ръб да е полегат или остър...............ако си избереш втория....вземи пистолет за горещ въздух и нагрей линията която си отбелязал.Като се загрее подложи нещо от вътрешната страна(летва,ламарина,шпилка и т.н) за да се получи това което искаш.Следващата стъпка е да отидеш при някой който лепи брони или да хващаш поялника,да си приготвиш парчета за да направиш страниците на леглото за номера(ако ще си го лепиш сам ...залепи го отвън и отвътре).Вземаш шлайфа с диск за шлайфане и заравняш спойките!После хващаш шпаклите и правиш чудеса с кита :D :D :D Желателно е да използваш кит за пластмаса !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
и да се похваля че вчера ходих да подам в КАТ документите за тая пуста книжка... и друга седмица политам
Коментар
-
Колеги давайте идей ...... тоя италянски мъник пак ме вбеси:D не иска да запали.... днес слагах туби муби сд та и т.н го подреждах чистих и така и сега да запаля ии... значи в акумулатора има ток защото го слагах на друга кола и пали с докосването на ключа :D а и при мен си светят лампите ярко и сд то работи идеално просто проблема не е до ток... звънях на колега орлин той ми каза да видя клемите и да проследя маса и т.н аз проверих проследих кабели зачистих клеми стегнах всичко и пак така прави ... следното нещо правиДавам на контакт .. всичко свети и цъквам копчето да изключа имобилайзера при което се чува от пред някъде около ABS но не мога точно да определя къде но е около него (но и там препирах всичко и прегледах) и като вече завъртя ключа да паля всичко гасне по таблото и не се чува и звук и като пусна ключа та се върне на контакт пак светка всичко по таблото .....
но какво го ебава та не иска да завърти проклетия стартер давайте идеи гледах бушони всичко
Коментар
-
Колеги до сега бях в гаража .... свалих и 2-те клеми почистих ги изшкурих ги и ги намазах много финно с грес и след това изшкурих фино и клемите на акумулатора и тях ги мазнах с грес и проследих г/д кабелите и всичко е закачено и масата е за купето закачена здраво и ходи по надолу и е закачена към двг и там е точнопосле стегнах всичко многооо здраво и пак така прави
този + вия къде ходи ? защото около акумулатора всичко е ток свалях стойката на акумулатора и филтърната кутия и до колкото видях всичко ми се видя да е точно
ПОМОЩ
Коментар
-
bestlap написа:Колеги до сега бях в гаража .... свалих и 2-те клеми почистих ги изшкурих ги и ги намазах много финно с грес и след това изшкурих фино и клемите на акумулатора и тях ги мазнах с грес и проследих г/д кабелите и всичко е закачено и масата е за купето закачена здраво и ходи по надолу и е закачена към двг и там е точнопосле стегнах всичко многооо здраво и пак така прави
този + вия къде ходи ? защото около акумулатора всичко е ток свалях стойката на акумулатора и филтърната кутия и до колкото видях всичко ми се видя да е точно
ПОМОЩ
но тия признаци ми намирисват на вклюючвател или на четки (на стартера) направо го сваляй и го прави ако не ти занеси го на някой който разбира от тия неща. вземи си ключ 13 и ключ 10 и го сваляй! първо откачи клемата на акомулатора без збначение коя е после силовите кабели и малкото кабелче от самия стартер, после го развиваш от ск.кутия и дйстваш... пък има и вариянт и самия ротор да е здал багажа и да има ("мъртав сектор") абе направи му пълна ревизия че да нямаш главоболия после...
Коментар
-
е ако всичко по кабелите е о.к значи стартера е блокирал , сваляй го и го носи за ремонт , според мене втулките са блокирали в ротора , но каквото и да е е за ремонт другото е стартер втора ръка ако искаш да ис сигурен , да й + на шалтера директно от акумулатора НЕ ЗАБРАВЯЙ ДА ИЗКЮЧИШ ОТ СКОРОТС ДА НЕ ТЕ ПРЕГАЗИ КОЛАТА , и виш дали ще има ефект , ако и тогава не завърти .... значи сваляй стартераPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:е ако всичко по кабелите е о.к значи стартера е блокирал , сваляй го и го носи за ремонт , според мене втулките са блокирали в ротора , но каквото и да е е за ремонт другото е стартер втора ръка ако искаш да ис сигурен , да й + на шалтера директно от акумулатора НЕ ЗАБРАВЯЙ ДА ИЗКЮЧИШ ОТ СКОРОТС ДА НЕ ТЕ ПРЕГАЗИ КОЛАТА , и виш дали ще има ефект , ако и тогава не завърти .... значи сваляй стартераиначе го пробвах преди малко и запали на 3 та само мина 20 см и вече заработи
и направих 1 кръгче и го вкарах и пак пробвах и не завъртя пак
не иска и не иска
почуква го и не и не
ама проблема е че и звук не издава
нищо ама нищо давам на контакт тръгвам да въртя и нищо
никакъв звук
дори и не почуква
Коментар
-
Свалих проклетия стартер и работи перфектнои сега ще го качвам и ще проверя да му дам ток със кабели директно от акумолатора и ако завърти ще вия пак пуста маса и след това колегата Орлин ми каза да гледам контактния ключ
П.п И само да кажа на тези който им предстой да закупуват ГТ търсете БЕЗ КЛИМАТИК егати теснотията е заради тоя климатик проклет
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар