Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тя е за въздушния филтър.

    Коментар


      gituli написа:
      Тя е за въздушния филтър.
      от там взимам студен въздух
      Power Under Pressure

      Коментар


        за да пълня темата ето и снимките на тампонаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=727047#727047
        Power Under Pressure

        Коментар


          Колега кажи направо кой да поръчвам от 2- та ... http://tuning-parts.bg/browse/produc...oduct/id/80/и със него и 2-гумени колена по 90 градуса нали ?Ем ето малко снимки по надолу.Значи купих ново радяторче за парното (50лв.) и викам ем хайде да се захващам да го сменявам. ПРОСТО ИЗЯДЕ МИ НЕРВИТЕ ТОЯ ИТАЛЯНСКИ ЗАМИСЪЛ толкова на съм псувал никога имаше за отвиване няколко гайчици зад всмукателния колектор просто ми изядоха по 1-2 часа и си изподрах ръцете ..... но няма значение смених го и зглобих парното и сега остана да сложа таблото ... та ето по надолу и снимки на турбото давайте номера и т.н да видим кой ще прави къстям колекторче и кажете какви дюзи да почвам да търся дайте някаква насока И нека някой който е запознат със оправянето на ръчната на пунто гт да помага едното жило стой оптегнато на макс а другото едвам едвам го докосва кантара който е при ръчната и държи само от едната страна
          Прикачени файлове
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            И я някой да каже къде се намират тампона на двигателя и тампона на скоростите и много ли трудно се сменят ?
            PUNTO GT LOVER
            http://muscle-damage.com/

            Коментар


              bestlap написа:
              И я някой да каже къде се намират тампона на двигателя и тампона на скоростите и много ли трудно се сменят ?
              Мма пич, ти май мразиш да четеш ко ти пишат другите или мноо бързо забраяш :D Преди няколко страници ( на 9 стр. по-точно ) ти беше отговорено точно колко са тампоните на ДВГ и скоростите и къде се намират Я се върни на тая страница, поразгледай я пак и ако имаш некое друго въпросче отностно окачването на двигателя и скоростите пак питай :D Смяната им не е кой знае ква философия (поне според мен ).

              Коментар


                bestlap написа:
                И нека някой който е запознат със оправянето на ръчната на пунто гт да помага едното жило стой оптегнато на макс а другото едвам едвам го докосва кантара който е при ръчната и държи само от едната страна
                Виж дали и двете жила минават по еднакъв път до спирачните апарати? (там имаше едни уши на които се закачаха)Махни кожата при лоста на ръчната и виж там ко е положението, да няма нещо объркано там?Ти ли си сменял жилата? Ако са сменяни с неоригинални много вероятно е да са сложени 2 еднакви жила (както във всички магазини си мислят, че трябва да е), а повярвай ми оригиналните са еднакви като дължина, но са им различно дълги кожусите (те затва са и различни номера), т.е. на неоригиналните на едното жило требе му се скъси кожуха иначе положението не е добре (апарата на задно десно колело стои с почти дръпната ръчна при пуснат до доле лост на ръчната спирачка) :D

                Коментар


                  biser_as написа:
                  bestlap написа:
                  И нека някой който е запознат със оправянето на ръчната на пунто гт да помага едното жило стой оптегнато на макс а другото едвам едвам го докосва кантара който е при ръчната и държи само от едната страна
                  Виж дали и двете жила минават по еднакъв път до спирачните апарати? (там имаше едни уши на които се закачаха)Махни кожата при лоста на ръчната и виж там ко е положението, да няма нещо объркано там?Ти ли си сменял жилата? Ако са сменяни с неоригинални много вероятно е да са сложени 2 еднакви жила (както във всички магазини си мислят, че трябва да е), а повярвай ми оригиналните са еднакви като дължина, но са им различно дълги кожусите (те затва са и различни номера), т.е. на неоригиналните на едното жило требе му се скъси кожуха иначе положението не е добре (апарата на задно десно колело стои с почти дръпната ръчна при пуснат до доле лост на ръчната спирачка) :D
                  Eм колега не знам дали да сменявани ето снимки :http://www.picvalley.net/u/2469/1453...paJi98Yk.JPGи не знам как да я оправя
                  PUNTO GT LOVER
                  http://muscle-damage.com/

                  Коментар


                    bestlap написа:
                    Eм колега не знам дали да сменявани ето снимки :http://www.picvalley.net/u/2469/1453...paJi98Yk.JPGи не знам как да я оправя
                    Мми от снимките кат гледам не е добре положението Виж и отдоле под колата дали вървят правилно жилата до апаратите (ще ги видиш ушите през които трябва да минават).Така застават жилата и в случая дет ти казах (когато се сложат еднакви жила).Ако и отдоле всичко е както си трябва, ако моеш тогава свали ги жилата и ги наложи едно до друго-трябва лявото жило да е с по-къс кожух (мисля 3-4см. некъде) от дясното за да си станат нещата :D

                    Коментар


                      Ок ще проверя тия жила как са и кажете какъв булл off купя нещо такова или >> http://i.cars.bg/i/used/2010-05-19/1020424o.jpg предложете ?п.п предлагат ми този за 50 лв чисто нов http://www.picvalley.net/u/1901/9456...njwf2A4Oj2.JPG но не знам дали ще ми върши работа ?
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        bestlap написа:
                        Ок ще проверя тия жила как са и кажете какъв булл off купя нещо такова или >> http://i.cars.bg/i/used/2010-05-19/1020424o.jpg предложете ?
                        Баце, тва булл off мноо ме разсмя да знаиш :D Принципно се казва блоу офф (идва от англииското blow off) и за кола с дебитомер като пунто ГТ, трябва да е двубутален (ако искаш да съскаш по улиците и мацките се обръщат след твойта кола :D ) или ако е еднобутален трябва да е и рециркулационен (щот инак колата щи гасне кат изключиш от скорост или си на празен ход).Аз лично ти препоръчвам двубутален на Forge motosport UK ( http://www.forgemotorsport.co.uk/con...roduct=FMDV004) цената му в БГ при вносителя е около 215лв., еднобутален ( http://www.forgemotorsport.co.uk/con...roduct=FMDV006 ) с цена към 240лв. или двубутален на Bailey Motorsport модела е DV26 (DV36 също ти върши работа мма е по-скъп със сигурност)-тия на Bailey Motorsport ненам в БГ отгде си ги намериш. Работа щи свърши и клапан на Bonalume, мма там цената е още по-брутална :D На пазара има и доста китайски копия на 1/3 от цената на тия дет ти посочих, мма аз лично не бих си сложил такова нещо на колата, мма ти ги виж и си прецени (дет се вика за всеки влак си има пътници ).

                        Коментар


                          bestlap написа:
                          п.п предлагат ми този за 50 лв чисто нов http://www.picvalley.net/u/1901/9456...njwf2A4Oj2.JPG но не знам дали ще ми върши работа ?
                          Тва еднобутално китайче ще ти върши неква работа само ако го вържеш като рециркулационен, демек както е вързан оригиналния, само малко с тоя фланец отдоле, ненам как ше го измислиш за монтиране (тоя е предвиден си се слага на японски коли кат субару, нисан и т.н. или с още една част дет я няма на снимката, да се завари и монтира на метална тръба) Друг е въпроса колко време и как ще бачка мма кат за 50лв. - толкова

                          Коментар


                            а от тези никой ли няма да ми върши работа >>> http://tuning-parts.bg/browse/category/id/25/
                            PUNTO GT LOVER
                            http://muscle-damage.com/

                            Коментар




                              biser_as написа:
                              bestlap написа:
                              п.п предлагат ми този за 50 лв чисто нов http://www.picvalley.net/u/1901/9456...njwf2A4Oj2.JPG но не знам дали ще ми върши работа ?
                              Тва еднобутално китайче ще ти върши неква работа само ако го вържеш като рециркулационен, демек както е вързан оригиналния, само малко с тоя фланец отдоле, ненам как ше го измислиш за монтиране (тоя е предвиден си се слага на японски коли кат субару, нисан и т.н. или с още една част дет я няма на снимката, да се завари и монтира на метална тръба) Друг е въпроса колко време и как ще бачка мма кат за 50лв. - толкова
                              Колкото бачка толкова :D Зависи много и от самата бройка,моя Blow off,го взех за сумата от 70лв и съска по-силно от доста други.Пък и вече година и половина ми служи безотказно Иначе Бисер е на 100% прав,ако разполагаш с пари купувай качество,иначе и китайките вършат работа(лично моя съска много злобно,или поне съскаше на ИХИ-то,сега е по муден :D ) като качиш турбото пиши останал ли си доволен
                              Кара на сгъстен въздух

                              Коментар


                                Колеги май ще е това >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/647/ 2-бутален е може да се настой колко да разтоварва в атмосферата и колко след дебитомера ... мисля че ще ми върши работа ?
                                PUNTO GT LOVER
                                http://muscle-damage.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X