Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аа аз май не съм разбрал какво има предвид колегата bestlap. В неговия случай проблема се решава лесно, преди да тръгнеш от тоя баир държиш съединителя с левия крак, десния седи на спирачката и с петата форсираш по газта до 3500 оборота пускаш съединителя и си потегляш без проблем :D А ако ти се палят гуми не форсираш до 3500, а до 5500 пускаш съединителя и до края на байра ще квичат гумите :D :D Иначе Пунто ГТ е абсолютен мъртвец докато не му дойде боостеца :D Съответно на байр без боост е сложна работа, но колега bestlap не си свикнал още с колата като и свикнеш ще си караш плавно и равномерно на какъвто и да е наклон

    Коментар


      А бе качване, спускане все с педала до доло.
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        Колегата просто питаше дали е нормално да е толкова мъртва под 1500 оборота - да нормално е
        Power Under Pressure

        Коментар


          Абе колеги я кажете има ли някъде тампон да държи скоростите и двг ?? Значи като карам на дадена предавка и пусна гаста за малко и след това дам газ се чува някакво чукане и лоста на скоростите помръдва не малко....... колкото и пъти да пусна газта и да подам пак се се чува това почукване ??
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            bestlap написа:
            Абе колеги я кажете има ли някъде тампон да държи скоростите и двг ?? Значи като карам на дадена предавка и пусна гаста за малко и след това дам газ се чува някакво чукане и лоста на скоростите помръдва не малко....... колкото и пъти да пусна газта и да подам пак се се чува това почукване ??
            Еее мма и ти никъф въпрос не зададе :D Според теб мотора и скоростите как са закрепени към купето? :D Не са на твърда връзка да знаиш Има 3 тампона дето общо държат мотора и скоростите-един отпред вдясно (откъм ангренажа), един отляво отпред на скоростите и отляво и отзад на скоростите Прегледай си ги-личат си като са напукани или скъсани, мнооо вероятно проблема ти да е от някой от тия тампони (имайки в предвид как се експлоатират в повечето случай тия ГТ-та)

            Коментар


              Според мен това е от лостовата система на скоростите.Пускаш газта без да натискаш съединителя и като подадеш газ се чува почукването.Но разбира се не отпада варианта за тампоните до доказване на противното Виж първо тампоните, и ако евентуално не са те,може да погледнеш лостчетата.
              4 бири и турбината да свири

              Коментар


                след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
                Power Under Pressure

                Коментар


                  WhitePower написа:
                  след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
                  Ок чакам снимчица и нека някой каже този интеркулер ще ми върши ли работа >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/80/ като аз казах на колегата WhitePower че съм намерил турбина като неговата само че -14-ска не 15-ска като неговата иначе е от Volvo 2.0 Turbo.. :Dп.п И има ли някъде из интернет обяснено как да си вържа Boost metar-а и датчика за Бедна богата смес ?
                  PUNTO GT LOVER
                  http://muscle-damage.com/

                  Коментар


                    bestlap написа:
                    WhitePower написа:
                    след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
                    Ок чакам снимчица и нека някой каже този интеркулер ще ми върши ли работа >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/80/ като аз казах на колегата WhitePower че съм намерил турбина като неговата само че -14-ска не 15-ска като неговата иначе е от Volvo 2.0 Turbo.. :Dп.п И има ли някъде из интернет обяснено как да си вържа Boost metar-а и датчика за Бедна богата смес ?
                    датчика на бедна и богата го зарежи някъде , а буст метъра го връзваш за смукателния колектор или разклоняваш маркуча на този в таблото
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      WhitePower написа:
                      bestlap написа:
                      WhitePower написа:
                      след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
                      Ок чакам снимчица и нека някой каже този интеркулер ще ми върши ли работа >>> http://tuning-parts.bg/browse/product/id/80/ като аз казах на колегата WhitePower че съм намерил турбина като неговата само че -14-ска не 15-ска като неговата иначе е от Volvo 2.0 Turbo.. :Dп.п И има ли някъде из интернет обяснено как да си вържа Boost metar-а и датчика за Бедна богата смес ?
                      датчика на бедна и богата го зарежи някъде , а буст метъра го връзваш за смукателния колектор или разклоняваш маркуча на този в таблото
                      Хах колега защо така за датчика за сместа не ми трябва ли или ?Абе и я кажете тия коли много греят бе ебаси... или на моята и има нещо ? Значи пала я карам я лекично на 1-ва 2-ра защото там има през 30-40 метра дупки като да влезе цялото пуното и на всяко качване ми се включва перката онази вечер ми се наложи в най-големия дъжд (събота вечерта) да ида до мездра от селото ми са 50-55 км на там съм карал със 80-90 и чистачките на най бързата степен и едвам виждам дупките (който е пътувал по искърското дефиле знае за какво говоря...) и стрелката на температурата стой около 5мм под средата (когато се возя на дълго така стой не може да се качи до средата стой под средата) и всичко ок свърших си работа и си тръгнах на там пак така всичко ок ... и вече стигнах до с.Лакатник и от там имам 8км до моето село и е постоянно баир и обратни завой и си карам аз 3-4-та и в обратните 2-ра газ пак 3-4 та.... и гледам по едно време 1 см над средата и перката се е включила.... а на вънка беше адски студ някъде 15 градуса беше и беше валило.... това означава че летото ще прегрее помагайте че и радяторчето на парното е спукано и преди малко поръчах и утре го чакам да дойде и ще ходя да го сменявам направо да разглобя целата кола дайте идей защо може да грее ?п.п И дайте някакъв линк към свещи какви да купя че сега ще сменя маслото и да сменя и свещите направо
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        както каза орлин
                        WhitePower написа:
                        NGK BCPR-7ES ( ili ET ) за лятото и BCPR6ES за зимата няма да ти кажа нещо което да не е изпитано , все пак караме с такива свщи вече 6 та година но се сменят с маслото , но за сметка на това са ефтини и така караш винаги с нови свещи
                        ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
                        [[ ]== //// ==[ ]] It
                        |\-----------------/| Again
                        |_|'-------------'|_| Tomorrow
                        Подпис по правилата!

                        Коментар


                          1 см над средата си е почти в червеното прегрееш ли я и се ебава майката на главата иначе защо грее ми лятото греят като я настъпваш , и за това се газят само в по хладно време бе общо взето при тебе май първата стебен на перката не бачка за да качва толкова много , или термостата е преебан или предваренито ти е прекалено високо
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            колега 1ва степен не работи на тва пунто...казавам ти за да не се занимаваш с глуости а напрево се орентирай някой да я направи....мисля че проблема е в резистора или датчика на перката...
                            Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                            Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                            Коментар


                              punto_gt_turbo написа:
                              колега 1ва степен не работи на тва пунто...казавам ти за да не се занимаваш с глуости а напрево се орентирай някой да я направи....мисля че проблема е в резистора или датчика на перката...
                              тва пунто колега се орентираи кам Орлин само тои може да ти помогне мисля че има проб в компа не чипосано правелно там е проб и за това гасне сутрен...
                              Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
                              Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP

                              Коментар


                                ей ще взема да почна работа като врачка в некоя телевизия ,много ми се отдава да диагностицирам и от разстояние , камо ако взема да я пипна , може и името на италянеца да позная дето я е купил ( всичко е в рамките на шегата - умря ми циганката )иначе в всички случай крайния резултат от прегряване от високо предварение с неработеща първа степен върви към отваряне на мотора ако продължиш да я караш така
                                Power Under Pressure

                                Коментар

                                Working...
                                X