Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Днес купих масления филтър и накладките и поръчах ей това масло >>> http://eshop.rally-club.net/product_...roducts_id=125 4 литра поръчах.И сега някой да каже какви амортисьори да търся искам да сложа спортно окачване на кутииката но предложете вие пружини съм си намерил червени но амортисьори какви ?
    Прикачени файлове
    PUNTO GT LOVER
    http://muscle-damage.com/

    Коментар


      #32
      bestlap написа:
      И сега някой да каже какви амортисьори да търся
      Както казва колегата WhitePower тръгваш от КОНИ надоло и кадето ти стигнат парите.
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #33
        Кони и KW , вайтек са най добрите , цените варират от около 1000 лева , от там надолу докато се наместиш в сумитеима некви ФК спорт но не са точно спортно ориентирани но и цената ем не е спортно ориентираназа накладки не бих се метнал на тая марка но ти си знаеш
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          WhitePower написа:
          Кони и KW , вайтек са най добрите , цените варират от около 1000 лева , от там надолу докато се наместиш в сумитеима некви ФК спорт но не са точно спортно ориентирани но и цената ем не е спортно ориентираназа накладки не бих се метнал на тая марка но ти си знаеш
          Ем вече съм ги взел тези предложи ти че сега ще сменям и отзад накладки и вече да си знам какво да си взимам ?
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            #35
            bestlap написа:
            WhitePower написа:
            Кони и KW , вайтек са най добрите , цените варират от около 1000 лева , от там надолу докато се наместиш в сумитеима некви ФК спорт но не са точно спортно ориентирани но и цената ем не е спортно ориентираназа накладки не бих се метнал на тая марка но ти си знаеш
            Ем вече съм ги взел тези предложи ти че сега ще сменям и отзад накладки и вече да си знам какво да си взимам ?
            шефе нали ми имаш телефона питай преди да пазаруваш иначе TEXTAR е фирмата , по скъпи са по жързо се износват ни спират като за световно иначе за тунинг накладки EBC
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              WhitePower написа:
              bestlap написа:
              WhitePower написа:
              Кони и KW , вайтек са най добрите , цените варират от около 1000 лева , от там надолу докато се наместиш в сумитеима некви ФК спорт но не са точно спортно ориентирани но и цената ем не е спортно ориентираназа накладки не бих се метнал на тая марка но ти си знаеш
              Ем вече съм ги взел тези предложи ти че сега ще сменям и отзад накладки и вече да си знам какво да си взимам ?
              шефе нали ми имаш телефона питай преди да пазаруваш иначе TEXTAR е фирмата , по скъпи са по жързо се износват ни спират като за световно иначе за тунинг накладки EBC
              Колега неудобно ми е да ти звъня за всяко едно нещо но вече ще знам какви накладки да търся
              PUNTO GT LOVER
              http://muscle-damage.com/

              Коментар


                #37
                е пиши на лично тогава а аз ще ти връщам като мога
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  Маслото не е ли по-добре да е 10 или 5W 50 въпреки че ще е по-скъпичко....това 15 не е ли за Дубай :D Макар че ти до зимата сигурно ще го смениш де..
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #39
                    PaUnOff написа:
                    Маслото не е ли по-добре да е 10 или 5W 50 въпреки че ще е по-скъпичко....това 15 не е ли за Дубай :D Макар че ти до зимата сигурно ще го смениш де..
                    маслото не лошо но бих препоруцхал 10/60
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #40
                      сори за спама // колега, можеш ли да ми кажеш с ква боя ги направи нагладките и главините гледам и те са червени, номер на боята или името или там квото е на термоустойчивия спрей
                      leave something of the happiness you bring

                      Коментар


                        #41
                        bestlap написа:
                        Днес купих масления филтър и накладките и поръчах ей това масло >>> http://eshop.rally-club.net/product_...roducts_id=125 4 литра поръчах.И сега някой да каже какви амортисьори да търся искам да сложа спортно окачване на кутииката но предложете вие пружини съм си намерил червени но амортисьори какви ?
                        От накладките не съм много сигурен дали ще си доволен (мма вече е свирено дет се вика, ще си прецениш като ги пробваш)-аз лично бих ти препоръчал Феродо, но серията им DS2500 или EBC Greenstuff (аз лично карам с такива вече 2-ра смяна и нямам никакви забележки, освен първите 2 спирания сутрин, докато позагреят леко) Аааа и да знаеш-единственото гадно на тия дето ти препоръчвам е цената им :D Избора ти на масло си е екстра-единственото по-хубаво, което знам да е налично на нащия пазар е серията 300В на Мотул, мма там цената е почти двойна на тази, която си платил за Яко-то :D Сипвай, карай и не го мисли Масла Xw60 не ти трябват-колата ти има маслен охладител пък и ти едва ли ще я караш на писта с часове, тта да ти е нужно масло на w60.За спортно окачване аз лично съм с пружини Apex suspension 40/40mm по-ниски от оригиналните и амортисьори Kayaba (серия Ultra SR отпред и серия Gas A Just отзад) и съм доволен (изключая ’малко’ твърдата возия) :D Амортисьори Koni аз лично не харесвам (говоря за тия, които се продават тук в БГ даже и от официалния вносител), много добър избор са Bilstein-a серия B6 и нагоре, мма тогаз цената стаа доста интересна :D В Англия са доста доволни от койловерите на Spax suspension, но те отзад нямат регулация и свалят с 50мм, а на мен ми се струва доста за нашите улици

                        Коментар


                          #42
                          От кое си недоволен ??? от КОНИ ???явно не си карал с кони за маслата на 60 както спонема , и масленния охладител не смогва като я настъпиш щото при 3 давания на гас вече съм на 95 градуса на маслото , и налягането става ужасно малко за спака и апекса съм ЗА , но конито си е кони пък и регулируемо карам с конита от около 5-6 години и съм хипер доволен
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #43
                            WhitePower написа:
                            От кое си недоволен ??? от КОНИ ???явно не си карал с кони за маслата на 60 както спонема , и масленния охладител не смогва като я настъпиш щото при 3 давания на гас вече съм на 95 градуса на маслото , и налягането става ужасно малко за спака и апекса съм ЗА , но конито си е кони пък и регулируемо карам с конита от около 5-6 години и съм хипер доволен
                            Мда на КОНИ-то, което се продава тук в БГ несъм аз лично фен-ти мое да имаш добър опит с него, мма аз лично съм виждал 3-4 случая на блокирал реглаж на кони-то след 6 месеца, на изпуснал амортесъор след не много дълга употреба, а и на изкривен амортесъор при минаване през не особено голяма дупка :D Имам и положително мнение за Кони, но купувано от чужбина (Англия), но цената му беше ’уекинко’ по-различна от аналога му в БГ. Това, че налягането на маслото ти ставало ужасно малко след 3 давания на целата газ, си го търси като проблем в твойта кола и маслото дето ползваш, щото с Motul 300V Competition 15W50 аз лично съм правил 10 поредни старта без възможност за охлаждане между тях на 35+ градуса жега и налягането на празен ход не пада под 2 бар-а :DСпоред мен, масло с топъл вискозитет 60, си е масло за коли карани на писта и силно модифицирани и не е подходящ избор за кола, карана повечето време нормално и с чести студени стартове (зимата пък хич не е подходящо за честите ни температури около и под -10) :D Повече вреда може да има, отколкото полза като цяло. :DДруг е въпроса масла с такава голяма разлика между 2-та вискозитета (като 10В60, 5В50) с колко добавки са наблъскани и колко точно време запазват написания на етикета вискозитет :D А и 95 градуса на маслото не е нищо особено, таз температура мое спокойно да я понесе и свестна синтетика на W30

                            Коментар


                              #44
                              Bravo 1.9 JTD написа:
                              сори за спама // колега, можеш ли да ми кажеш с ква боя ги направи нагладките и главините гледам и те са червени, номер на боята или името или там квото е на термоустойчивия спрей
                              Колега никаква представа ... така си взех колата...
                              PUNTO GT LOVER
                              http://muscle-damage.com/

                              Коментар


                                #45
                                Ето го със ксенона.И измито със залепена лента с надпис син GReddy
                                Прикачени файлове
                                PUNTO GT LOVER
                                http://muscle-damage.com/

                                Коментар

                                Working...
                                X