Аа аз май не съм разбрал какво има предвид колегата bestlap. В неговия случай проблема се решава лесно, преди да тръгнеш от тоя баир държиш съединителя с левия крак, десния седи на спирачката и с петата форсираш по газта до 3500 оборота пускаш съединителя и си потегляш без проблем :D А ако ти се палят гуми не форсираш до 3500, а до 5500 пускаш съединителя и до края на байра ще квичат гумите :D :D Иначе Пунто ГТ е абсолютен мъртвец докато не му дойде боостеца :D Съответно на байр без боост е сложна работа, но колега bestlap не си свикнал още с колата като и свикнеш ще си караш плавно и равномерно на какъвто и да е наклон
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
Абе колеги я кажете има ли някъде тампон да държи скоростите и двг ?? Значи като карам на дадена предавка и пусна гаста за малко и след това дам газ се чува някакво чукане и лоста на скоростите помръдва не малко....... колкото и пъти да пусна газта и да подам пак се се чува това почукване ??
Коментар
-
bestlap написа:Абе колеги я кажете има ли някъде тампон да държи скоростите и двг ?? Значи като карам на дадена предавка и пусна гаста за малко и след това дам газ се чува някакво чукане и лоста на скоростите помръдва не малко....... колкото и пъти да пусна газта и да подам пак се се чува това почукване ??
Коментар
-
Според мен това е от лостовата система на скоростите.Пускаш газта без да натискаш съединителя и като подадеш газ се чува почукването.Но разбира се не отпада варианта за тампоните до доказване на противното Виж първо тампоните, и ако евентуално не са те,може да погледнеш лостчетата.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
WhitePower написа:след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
Коментар
-
bestlap написа:WhitePower написа:след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотораPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:bestlap написа:WhitePower написа:след като скъсах няколко пъти задния на скоростите ор рязки стартове , реших проблема веднъж за винаги - С горен тампон на мотора снимка утре ще покажа на една на пръв вид не много скъпа доработка но с уникален ефект за всички тампони на мотора
Коментар
-
както каза орлинWhitePower написа:NGK BCPR-7ES ( ili ET ) за лятото и BCPR6ES за зимата няма да ти кажа нещо което да не е изпитано , все пак караме с такива свщи вече 6 та година но се сменят с маслото , но за сметка на това са ефтини и така караш винаги с нови свещи~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
[[ ]== //// ==[ ]] It
|\-----------------/| Again
|_|'-------------'|_| Tomorrow
Подпис по правилата!
Коментар
-
1 см над средата си е почти в червеното прегрееш ли я и се ебава майката на главата иначе защо грее ми лятото греят като я настъпваш , и за това се газят само в по хладно време бе общо взето при тебе май първата стебен на перката не бачка за да качва толкова много , или термостата е преебан или предваренито ти е прекалено високоPower Under Pressure
Коментар
-
punto_gt_turbo написа:колега 1ва степен не работи на тва пунто...казавам ти за да не се занимаваш с глуости а напрево се орентирай някой да я направи....мисля че проблема е в резистора или датчика на перката...Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
ей ще взема да почна работа като врачка в некоя телевизия ,много ми се отдава да диагностицирам и от разстояние , камо ако взема да я пипна , може и името на италянеца да позная дето я е купил ( всичко е в рамките на шегата - умря ми циганката )иначе в всички случай крайния резултат от прегряване от високо предварение с неработеща първа степен върви към отваряне на мотора ако продължиш да я караш такаPower Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар