Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    WhitePower написа:
    с обикновенни оригинално са всичките пунтамари , като оригинално ГТ амортесиорите маи са били по твърди ама заводски здрави не съм виждал
    щото не си виждал още моите газови и все още са си оригиналните (за предните говоря ... задните са сменяни)по въпроса със джантите ... аз съм с 205/50/16 и опират много ... смених вече две окачвания (оригиналното и APEXI) и при двете опира отпред отзад ... че отпред при завой лявата опира и в скоростната кутия дясната в капака на шайбата на коляновия вал ... така че моя съвет е или гуми от 195/45/16 на долу или просто не 16" е размера ...
    ~/'''''''''''''''''''''''''\~ Fix
    [[ ]== //// ==[ ]] It
    |\-----------------/| Again
    |_|'-------------'|_| Tomorrow
    Подпис по правилата!

    Коментар


      я да си каже как се меня горивен филтър , че чух нещо за много майки на куп аз ,
      Power Under Pressure

      Коментар


        WhitePower написа:
        я да си каже как се меня горивен филтър , че чух нещо за много майки на куп аз ,
        хах видях зор но го смених а я кажете знаете ли цени за всяко нещо по предницата тампони биалетки и т.н че сега ще взимам аморт... и пружини и искам да сменя всичко от пред и кажете и цена за тази сонда (помпа) дето е в резервоара защото не ми показва вярно на таблото постоянно мърда и искам да я сменя ? сега съм от безжичен нет в неделя като се прибера ще има снимки и почвам да го подготвям за боя
        PUNTO GT LOVER
        http://muscle-damage.com/

        Коментар


          bestlap написа:
          WhitePower написа:
          я да си каже как се меня горивен филтър , че чух нещо за много майки на куп аз ,
          хах видях зор но го смених а я кажете знаете ли цени за всяко нещо по предницата тампони биалетки и т.н че сега ще взимам аморт... и пружини и искам да сменя всичко от пред и кажете и цена за тази сонда (помпа) дето е в резервоара защото не ми показва вярно на таблото постоянно мърда и искам да я сменя ? сега съм от безжичен нет в неделя като се прибера ще има снимки и почвам да го подготвям за боя
          това с показанията е на всички италянки така , така че да го смениш с ново ?? няма смисъл , пък и ново незнам от къде може да се намери иначе предницата е евтина 10 лева биалетки , 60-70 носачи и то не остана ( говоря малко на изуст цените но горе долу са така )
          Power Under Pressure

          Коментар


            При мен стрелката на горивото се променя при взимане на завой само ( на десен спада, а на ляв се качва)-мма така си живея и не и се вталясвам :D Ааа и между другото на кое му викате биалетка вие, щот аз не знам пунто ГТ да има такъв чарколяк по предното окачване :D

            Коментар


              biser_as написа:
              При мен стрелката на горивото се променя при взимане на завой само ( на десен спада, а на ляв се качва)-мма така си живея и не и се вталясвам :D Ааа и между другото на кое му викате биалетка вие, щот аз не знам пунто ГТ да има такъв чарколяк по предното окачване :D
              навсякаде го кръщават по различен начин но като цяло се има предвд щангичката която държи стабилизиращата към носача , ако мога така да се изразя
              Power Under Pressure

              Коментар


                WhitePower написа:
                навсякаде го кръщават по различен начин но като цяло се има предвд щангичката която държи стабилизиращата към носача , ако мога така да се изразя
                Бе аз мноо добре знам, какво е биалетка, затва ви попитах где я видяхте в окачването на пунто ГТ :D До колкото на мен ми е известно, стабилизиращата щанга към носачите е закрепена през тампон-щангички нема там

                Коментар


                  biser_as написа:
                  WhitePower написа:
                  навсякаде го кръщават по различен начин но като цяло се има предвд щангичката която държи стабилизиращата към носача , ако мога така да се изразя
                  Бе аз мноо добре знам, какво е биалетка, затва ви попитах где я видяхте в окачването на пунто ГТ :D До колкото на мен ми е известно, стабилизиращата щанга към носачите е закрепена през тампон-щангички нема там
                  еми начи тука е на тампон само ,значи 5 лева
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    Колега какво става с проекта.До каде я докара.Драсни някой ред,че започваш да ни притесняваш с отсъствието си.
                    4 бири и турбината да свири

                    Коментар


                      Ем аз се чувах с WhitePower доста пъти но съм си на село а там нямам нет...... за това не съм писал от (10 дни някъде ) смених със зор горивния филтър и едни ден се откачи един турбо път (от интеркулера).Иначе ето снимки на някои от нещата който купих.И сега се започва с въпросите.... кажете от къде да си натегна смотаната ръчна..... едното жило стой с 2 см по на горе от другото (на кантара) и като дръпна ръчната държи само дясното ето снимки >>> http://www.picvalley.net/u/2469/1453...LdeUVPgc.JPGи друг проблем...... значи има една много стръмна улица в моето село и там като спра по средата и тръгна нормално не може да поеме върви на 1-ва с газ до долу със 1.500 оборота и както качи баира и докопа прав участак си пали гумите но в байра не може... ? Тря да тръгна с повече газ и си поема и 2-ра търси даже ?
                      Прикачени файлове
                      PUNTO GT LOVER
                      http://muscle-damage.com/

                      Коментар


                        и друг проблем...... значи има една много стръмна улица в моето село и там като спра по средата и тръгна нормално не може да поеме върви на 1-ва с газ до долу със 1.500 оборота и както качи баира и докопа прав участак си пали гумите но в байра не може... ? Тря да тръгна с повече газ и си поема и 2-ра търси даже ?това е нормално , все пак е 1.4 с 7,8:1 степен на сгъстяване демек все еедно си 1,1 докато не надуе турбината
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          bestlap написа:
                          И сега се започва с въпросите.... кажете от къде да си натегна смотаната ръчна..... едното жило стой с 2 см по на горе от другото (на кантара) и като дръпна ръчната държи само дясното ето снимки >>>
                          попринцип има лечение това но като гледам колко много виси ме самнява че жилото ти е за смяна... попринцип и на моята задно ляво зор хваща като дръпна козия крак аз го излекувах тоя проблем със една по добела шайба нанизана на жилото и чак тогава ко провираш през ушенцето на апарата и го закачаш. един вид дистанционна фтулка да може да изместия бронята и жилото да се поизпъне

                          Коментар


                            и друг проблем...... значи има една много стръмна улица в моето село и там като спра по средата и тръгна нормално не може да поеме върви на 1-ва с газ до долу със 1.500 оборота и както качи баира и докопа прав участак си пали гумите но в байра не може... ? Тря да тръгна с повече газ и си поема и 2-ра търси даже ?
                            Колега да не би да имаш много малко бензин в резервоара и като се наклони колата повече и да не може да докопа бенз, че на мен ми се е случвало на един баир и няколко пъти и си мислех че нещо не е наред в колата ама се оказа, че ако минавам по въпросния баир с нормално количество бензин, а не да свети ярко лампата и нямах подобен проблем :D

                            Коментар


                              тунинг . пробвай се да застанеш на един селски байр тип 15 процента и да тръгнеш с под 1500 оборота колата глъхне щото нема мощност и в момента в койсто сриташ съединителя , пък пали гумите
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                Аз съм имал същият поблем на излизане от паркинга на Джъмбо (никога не ходете там ако ви е ниска колата),проблема не е в бензина, от ниски обороти трудно тръгва да катери, трябва боост малко и тръгва без проблем.Без турбо тая кола е тотален мъртвец,но доиде ли налягането става забавно.
                                4 бири и турбината да свири

                                Коментар

                                Working...
                                X