Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Най накрая и аз със Punto GT : )

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Това е ТД04-ката.Заслужава си за тия пари.
    4 бири и турбината да свири

    Коментар


      #62
      И нека някой който знае да каже къде е горивния филтър на пунтото ? Точно под резервоара някъде или по напред ?Да ида да купя един за бензин и да го сменя
      PUNTO GT LOVER
      http://muscle-damage.com/

      Коментар


        #63
        bestlap написа:
        И нека някой който знае да каже къде е горивния филтър на пунтото ? Точно под резервоара някъде или по напред ?Да ида да купя един за бензин и да го сменя
        Отзад в дясно, до резервоара-седи в една пластмасова коруба дето го играе нещо като щит (вижда се добре къде точно е). Повечето са на бързи връзки и не е лошо при свалянето на стария да се дърпа по-внимателно маркуча дето идва от резервоара, че знам за 2 случая, в които от много дърпане и се чупи щуцера, който е на сондата в резервоара и после требе нова сонда :D

        Коментар


          #64
          biser_as написа:
          bestlap написа:
          И нека някой който знае да каже къде е горивния филтър на пунтото ? Точно под резервоара някъде или по напред ?Да ида да купя един за бензин и да го сменя
          Отзад в дясно, до резервоара-седи в една пластмасова коруба дето го играе нещо като щит (вижда се добре къде точно е). Повечето са на бързи връзки и не е лошо при свалянето на стария да се дърпа по-внимателно маркуча дето идва от резервоара, че знам за 2 случая, в които от много дърпане и се чупи щуцера, който е на сондата в резервоара и после требе нова сонда :D
          тука бързи връзки няма -на болтове и дифтунги е значи нагрей яко дифтунгите преди да ги сложиш щото ще се видиш в чудо и откачи задължително маркуча от сондата за да не си търсиш сонда и стягай здраво за да не тече
          Power Under Pressure

          Коментар


            #65
            WhitePower написа:
            тука бързи връзки няма -на болтове и дифтунги е значи нагрей яко дифтунгите преди да ги сложиш щото ще се видиш в чудо и откачи задължително маркуча от сондата за да не си търсиш сонда и стягай здраво за да не тече
            Хубаво е човек, като изказва категорично мнение по даден въпрос, наистина да е напълно запознат Щом ти казвам, че има модели, на които горивния филтър е на бързи връзки, начи най-вероятно съм го виждал с очите си (3 бр. ГТ-та) :D И понеже другите 2 нема как ти ги издиря и покажа, моем лично ти докарам мойто и да ми покажеш где са тия болтове и дифтунги дето требе му ги греем като сменям горивния филтър (имай в предвид, че тва със смяната съм го праил доста пъти-сменям го тоз филтър винаги при смяната на маслото, демек на всеки 7000 км.) Моля, не разбирай поста ми като заяждане, а като чисто обогатяване на опита ти, с таз ’маняшка’ машина пунто ГТ И наистина за да не излезе, че послъгвам нещо или си измислям, моем ти го докарам лично да го видиш, само кажи (по горивната система немам никакви преправки, освен друга бензинова помпа) :D

            Коментар


              #66
              И моето е с бързи връзки.Сигорен съм,че GT1 е с болтове а GT3 е с бързи връзки.

              Коментар


                #67
                Проблема е че пунтото е на 30 40 км от мен и исках да го купя сега а гледам в една тема излиза такъв >>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=8299 а аз си мислех че е такъв където има по жигулите прозрачен вътре като от хартия за 2 лв ето като на този мотор >>> http://images26.snimka.bg/005864418-big.jpg ?
                PUNTO GT LOVER
                http://muscle-damage.com/

                Коментар


                  #68
                  Този първия е като на GT3 с бързите връзки.Колега погледни пред задно дясно колело и ще го видиш.Твоята е 95 година и най вероятно е с болтове.

                  Коментар


                    #69
                    gituli написа:
                    Този първия е като на GT3 с бързите връзки.Колега погледни пред задно дясно колело и ще го видиш.Твоята е 95 година и най вероятно е с болтове.
                    bestlap написа:
                    Проблема е че пунтото е на 30 40 км от мен и исках да го купя сега
                    Ам можете ли да дадете снимка към такъв където ми трябва или направо линк към някой он-лайн магазин дето го имат
                    PUNTO GT LOVER
                    http://muscle-damage.com/

                    Коментар


                      #70
                      Е това ти е 1-вия вариант с болтове и дифтунги: http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1а тва ти е 2-рия с бързи връзки: http://axm-auto.com/index2.php?brand...Уговори се с тия от магазина ти дадат и 2-та пък като видиш кой е твоя и ще им върнеш другия и готово :D От този он-лайн каталог като си избереш пунто ГТ ги има и 2-та вида на снимка и размери:http://www.tecnecocatalogue.com/catalogonline_en.aspx

                      Коментар


                        #71
                        Границата когато минават на бързи връски е 96 гонина към края за това колегата с ГТ3 е с бързи на ГТ1 и 90% от ГТ2 е с болтове и дифтунги (оригинално ) сменял съм поне 20 -30 филтъра и съм остановил тази линия на смяна на модела на филтъра , имало е и изцепки с разни доправяния от някакви ненадейни майстори но в общи линии е такаколегата е с ГТ2 07.07.1995 което веднага ме навежда че е с болчетатат
                        Power Under Pressure

                        Коментар


                          #72
                          WhitePower написа:
                          Границата когато минават на бързи връски е 96 гонина към края за това колегата с ГТ3 е с бързи на ГТ1 и 90% от ГТ2 е с болтове и дифтунги (оригинално ) сменял съм поне 20 -30 филтъра и съм остановил тази линия на смяна на модела на филтъра , имало е и изцепки с разни доправяния от някакви ненадейни майстори но в общи линии е такаколегата е с ГТ2 07.07.1995 което веднага ме навежда че е с болчетатат
                          Благодаря много за пояснението.Вече го поръчах
                          PUNTO GT LOVER
                          http://muscle-damage.com/

                          Коментар


                            #73
                            Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :D

                            Коментар


                              #74
                              biser_as написа:
                              Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :D
                              лично за моята алфа по каталога беше един , и уцелих филтъра от 4 тия път като накрая отидох с него , щото се оказа че и резбите са различни бе италянска му работа
                              Power Under Pressure

                              Коментар


                                #75
                                WhitePower написа:
                                biser_as написа:
                                Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :D
                                лично за моята алфа по каталога беше един , и уцелих филтъра от 4 тия път като накрая отидох с него , щото се оказа че и резбите са различни бе италянска му работа
                                Ша са сетиш :D Нема страшно, има и доста други марки автомобили дет са същата, че и къде къде по тежка ситуация при покупка на филтри, части и т.н. :D Я пробай по каталог само, да си пазаруваш за Рено, абе изобщо за френските марки :D и най-голем купон е при япоските-има случай дет човек почва си мисли, че чичката с дръпнатите очички през месец си е сменял идеите коя част с ква форма да е и доставчиците на детайлите, с които е сътворил един и същи модел автомобил (между другото мноо обичам и уважавам няколко модела японки :D )

                                Коментар

                                Working...
                                X