Това е ТД04-ката.Заслужава си за тия пари.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
bestlap написа:И нека някой който знае да каже къде е горивния филтър на пунтото ? Точно под резервоара някъде или по напред ?Да ида да купя един за бензин и да го сменяПовечето са на бързи връзки и не е лошо при свалянето на стария да се дърпа по-внимателно маркуча дето идва от резервоара, че знам за 2 случая, в които от много дърпане и се чупи щуцера, който е на сондата в резервоара и после требе нова сонда :D
Коментар
-
biser_as написа:bestlap написа:И нека някой който знае да каже къде е горивния филтър на пунтото ? Точно под резервоара някъде или по напред ?Да ида да купя един за бензин и да го сменяПовечето са на бързи връзки и не е лошо при свалянето на стария да се дърпа по-внимателно маркуча дето идва от резервоара, че знам за 2 случая, в които от много дърпане и се чупи щуцера, който е на сондата в резервоара и после требе нова сонда :D
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:тука бързи връзки няма -на болтове и дифтунги е значи нагрей яко дифтунгите преди да ги сложиш щото ще се видиш в чудо и откачи задължително маркуча от сондата за да не си търсиш сонда и стягай здраво за да не течеЩом ти казвам, че има модели, на които горивния филтър е на бързи връзки, начи най-вероятно съм го виждал с очите си (3 бр. ГТ-та) :D И понеже другите 2 нема как ти ги издиря и покажа, моем лично ти докарам мойто и да ми покажеш где са тия болтове и дифтунги дето требе му ги греем като сменям горивния филтър (имай в предвид, че тва със смяната съм го праил доста пъти-сменям го тоз филтър винаги при смяната на маслото, демек на всеки 7000 км.)
Моля, не разбирай поста ми като заяждане, а като чисто обогатяване на опита ти, с таз ’маняшка’ машина пунто ГТ
И наистина за да не излезе, че послъгвам нещо или си измислям, моем ти го докарам лично да го видиш, само кажи
(по горивната система немам никакви преправки, освен друга бензинова помпа) :D
Коментар
-
Проблема е че пунтото е на 30 40 км от мен и исках да го купя сега а гледам в една тема излиза такъв >>> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=8299 а аз си мислех че е такъв където има по жигулите прозрачен вътре като от хартия за 2 лвето като на този мотор >>> http://images26.snimka.bg/005864418-big.jpg ?
Коментар
-
gituli написа:Този първия е като на GT3 с бързите връзки.Колега погледни пред задно дясно колело и ще го видиш.Твоята е 95 година и най вероятно е с болтове.bestlap написа:Проблема е че пунтото е на 30 40 км от мен и исках да го купя сега
Коментар
-
Е това ти е 1-вия вариант с болтове и дифтунги: http://axm-auto.com/index2.php?brand...nkl=1&show=1а тва ти е 2-рия с бързи връзки: http://axm-auto.com/index2.php?brand...Уговори се с тия от магазина ти дадат и 2-та пък като видиш кой е твоя и ще им върнеш другия и готово :D От този он-лайн каталог като си избереш пунто ГТ ги има и 2-та вида на снимка и размери:http://www.tecnecocatalogue.com/catalogonline_en.aspx
Коментар
-
Границата когато минават на бързи връски е 96 гонина към края за това колегата с ГТ3 е с бързи на ГТ1 и 90% от ГТ2 е с болтове и дифтунги (оригинално ) сменял съм поне 20 -30 филтъра и съм остановил тази линия на смяна на модела на филтъра , имало е и изцепки с разни доправяния от някакви ненадейни майстори но в общи линии е такаколегата е с ГТ2 07.07.1995 което веднага ме навежда че е с болчетататPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:Границата когато минават на бързи връски е 96 гонина към края за това колегата с ГТ3 е с бързи на ГТ1 и 90% от ГТ2 е с болтове и дифтунги (оригинално ) сменял съм поне 20 -30 филтъра и съм остановил тази линия на смяна на модела на филтъра , имало е и изцепки с разни доправяния от някакви ненадейни майстори но в общи линии е такаколегата е с ГТ2 07.07.1995 което веднага ме навежда че е с болчетатат
Коментар
-
Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :D
Коментар
-
biser_as написа:Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :Dкато накрая отидох с него , щото се оказа че и резбите са различни бе италянска му работа
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:biser_as написа:Лошото е че и самите италянци в тоз модел ГТ2 май не са мноо наясно кво са слагали точно, тта аз го карам главно на проверка преди покупка на неква такава част или взимам и 2-та варианта, ппа после връщам квот неми е требвало-така поне малко си спестявам благословиите по техен адрес и тъпия поглед, който вади човек, като е разкостил кола и установи, че чарколяка дет ше подменя не е този дето е закупил (особено готино е чувството, когато тва се случи в събота привечер или в неделя) :D Мма на конкретния ползвател на пунто ГТ май добре му се изясни дилемата около горивния филтър, тъй че лесно ша се опраи :Dкато накрая отидох с него , щото се оказа че и резбите са различни бе италянска му работа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар