Колеги ...... имам една много скръбна вест за вас... ще продавам пунтото... изпадна ми не лоша над 2000год. на уникална цена.... и искам да я купя вози ми се в нещо по ново и икономично а това е дизел със 6 скорости .......... уникално тъжен съм и не искам да се разделям с колата като знам колко мерак пари и труд хвърлих по нея за боя сменях прозорци за джанти гуми турбини кулер дюзи пружини музика ксенони и т.н...... просто ... няма какво да кажа не съм и се нарадвал и тъкмо мислех да слагам частите който имам турбината дюзите кулера и генерацията но... тази кола не е за изпускане която съм на мерил и все пак ще се возя в новичка кола 131 коня с 6 скорости с климатроници и т.н и се реших за сега да се оттегля малко от този бранш за което много съжалявам П.П Цената на колата е 3500 лв. Със платено ВСИЧКО ЗА 2011 гражданска и преглед ! Ксенон на Късите,нова боя,абарт прагове,анти крило,обслужена ,със свален номер в бронята утре ще има снимки със поставена броня,от вътре има уреди на гредичката,американско фолио от всякъде , затъмнени стопове,намръщен капак..... и т.н утре ще има тема със всички обяснения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Най накрая и аз със Punto GT : )
Collapse
X
-
bestlap написа:Колеги ...... имам една много скръбна вест за вас... ще продавам пунтото... изпадна ми не лоша над 2000год. на уникална цена.... и искам да я купя вози ми се в нещо по ново и икономично а това е дизел със 6 скорости .......... уникално тъжен съм и не искам да се разделям с колата като знам колко мерак пари и труд хвърлих по нея за боя сменях прозорци за джанти гуми турбини кулер дюзи пружини музика ксенони и т.н...... просто ... няма какво да кажа не съм и се нарадвал и тъкмо мислех да слагам частите който имам турбината дюзите кулера и генерацията но... тази кола не е за изпускане която съм на мерил и все пак ще се возя в новичка кола 131 коня с 6 скорости с климатроници и т.н и се реших за сега да се оттегля малко от този бранш за което много съжалявам П.П Цената на колата е 3500 лв. Със платено ВСИЧКО ЗА 2011 гражданска и преглед ! Ксенон на Късите,нова боя,абарт прагове,анти крило,обслужена ,със свален номер в бронята утре ще има снимки със поставена броня,от вътре има уреди на гредичката,американско фолио от всякъде , затъмнени стопове,намръщен капак..... и т.н утре ще има тема със всички обясненияГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:bestlap написа:Колеги ...... имам една много скръбна вест за вас... ще продавам пунтото... изпадна ми не лоша над 2000год. на уникална цена.... и искам да я купя вози ми се в нещо по ново и икономично а това е дизел със 6 скорости .......... уникално тъжен съм и не искам да се разделям с колата като знам колко мерак пари и труд хвърлих по нея за боя сменях прозорци за джанти гуми турбини кулер дюзи пружини музика ксенони и т.н...... просто ... няма какво да кажа не съм и се нарадвал и тъкмо мислех да слагам частите който имам турбината дюзите кулера и генерацията но... тази кола не е за изпускане която съм на мерил и все пак ще се возя в новичка кола 131 коня с 6 скорости с климатроници и т.н и се реших за сега да се оттегля малко от този бранш за което много съжалявам П.П Цената на колата е 3500 лв. Със платено ВСИЧКО ЗА 2011 гражданска и преглед ! Ксенон на Късите,нова боя,абарт прагове,анти крило,обслужена ,със свален номер в бронята утре ще има снимки със поставена броня,от вътре има уреди на гредичката,американско фолио от всякъде , затъмнени стопове,намръщен капак..... и т.н утре ще има тема със всички обяснения
Коментар
-
Оффф тия и с черното на гас ги смачквам без да е пипано с преебана турбина в моента .еи аз съм дърт пък нема си купя такава кола - или по точно бих си купил зад а се возя а пунтака за кеф, какво ли не съм карал , ма нека такъв кеф като смачкаш Q7 4.2 и му отвориш джама и му кажеш че си 1.4НО що те кефи голфа - взимайPower Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:еи аз съм дърт пък нема си купя такава кола - или по точно бих си купил зад а се возя а пунтака за кефFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
PaUnOff написа:WhitePower написа:еи аз съм дърт пък нема си купя такава кола - или по точно бих си купил зад а се возя а пунтака за кеф
Коментар
-
Тва да ти е проблема, има дизели чисти (без турбо) от по старичките в прилично състояние за миниатурни пари, ако са под 100 коня и данъка им е някъв символичен (около 20лв. на година)... пускаш им една гражданска на изплащане една винетка и си ти цяла година само сипваш нафта от крадената Щото тоя голф тди на който мислиш да се мяташ има и филтър за твърди частици има и турбо което е доста вероятно да здаде багажа особенно ако колата е нов внос и я купиш от "дългогодишен вносител на автомобили" който гарантира с живота си че колата е карана от жена пенсионер и си е зимала само пенсията с нея 1 път в месеца...Също така голфа с дизеловия двигател доста може да се сърди на нафта от по некачествените (ако имаш от къде да си намираш на по тънка цена)
Коментар
-
Баща ми и чичо ми карат Ауди и Пасат съответно, с двигатели 1.9 TDI 110 коня. Турбото е с променлива геометрия и двамата карат с нафта от Петрол (тя е уж най-читавата в градчето) и до сега проблеми не са имали около 3 години. Вярно е, че един приятел има Голф с такъв двигател и като кара с една крадена нафта нещо му се прецака.... не знам какво се беше затлачило, но като покара с нафта от бензиностанция и добавка сама се оправи. Това за инфо. само!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Баща ми и чичо ми карат Ауди и Пасат съответно, с двигатели 1.9 TDI 110 коня. Турбото е с променлива геометрия и двамата карат с нафта от Петрол (тя е уж най-читавата в градчето) и до сега проблеми не са имали около 3 години. Вярно е, че един приятел има Голф с такъв двигател и като кара с една крадена нафта нещо му се прецака.... не знам какво се беше затлачило, но като покара с нафта от бензиностанция и добавка сама се оправи. Това за инфо. само!Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Колега PaUnOff затлачили са му се дюзите най-вероятно..А това колко ще изкара е абсолутно въпрос на късмет, може и 5 години да не мръдне голф-а може да се строши на втория месец... точно както при всяка кола железария е всичко е възможно.Колегата JacK`DanielS иска да каже че на въпросния двигател 1.9TDI - турбината е с променлива геометрия. Тези турбини са доста по ефективни от нормалните (по старите) дизелови турбини, но за сметка на това много по лесно здават багажа - геометрията им се затлачва и не функционира и още доста главоболия. А за съединителя 100% е скъп не знам дали е 1000-ка то може и за 150лв. да си намериш за тая кола ама ще държи месец, два после пак смяна... Не че те кандардисваме тука нещо, но просто да си осведомен за какво иде реч... А и лично моя препоръка заведи си колата на диагностика защото тея високи разходи извънградско със 100км/ч средна скорост, който ми ги написа на скайпа са нещо нереални. Нищо чудно ламбда сонда-та да е заминала и колата да харчи в повече...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар